Karel306td Odesláno 25. leden 2007 Sdílet Odesláno 25. leden 2007 Nevíte, kde přesně je umístěno čidlo na převodovce co přenáší rychlost na tachometr, kde ručička ukazuje jen obden - zaskáče a spadne a druhý dn zase maká, hledal jsem kde je a nevím, protože tech čidel na motoru a i kolem převodovky je hodně, poradíte? díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel306td Odesláno 25. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2007 ptám se proto, že ho musím vyndat a podle něj koupit nový, v prodejně mě našli že tam jsou dva druhy...tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 25. leden 2007 Sdílet Odesláno 25. leden 2007 co treba mrknout sem nebo sem A to jsem jen nahore vlevo kliknul na Hledani a zadal vyhledat slovo \"cidlo\", uz me to nebavi davat to tu desetkrat do mesice . sorry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel306td Odesláno 25. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2007 Díky, ale sorry to jsou fotky asi ze 406 a já to mám u 306 td jinde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 25. leden 2007 Sdílet Odesláno 25. leden 2007 ne je to uplne stejny, cidlo je umisteny na vyvodu z diferencialu na pravou poloosu, lisit se ty cidla budou maximalne tim jestli maji dva nebo tri draty, nevim co mas presne za motor a rok vyroby, bylo by dobre to vzdy pri podobnem dotazu specifikovat, jinak doporucuju pred koupi celeho cidla ( ktere nove stoji pres 1000Kc ) zkontrolovat to zminene ozubeni ( viz druhy odkaz v mem predchozim prispevku ) tipoval bych ze bude v 80% pricina tam, to ozubeni se da sehnat nove za 200Kc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel306td Odesláno 26. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2007 Díky za radu, až ho vyndám kuknu nejdřív na ozubení, je to 1,9 TD 67,5KW rok 1995 a oproti mýmu předchozímu autu je tam těch čidel nějak víc - myslím v celým motoru, když otevřu kapotu tak bez manuálu, poznám jen kde je jaká kapalina na dolití a filtry na výměnu, zkouknu hadice a těsnost a tím pomalu končím. Časem to bude snad lepší. Zdravím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.