kosinajan Odesláno 24. leden 2007 Sdílet Odesláno 24. leden 2007 Mam problem je mozne ze ja vadny reg.tlaku paliva ked mi auto pri 2 stupnoch nestartuje a chyti az tak na desiaty krat a za tepla uz ide normalne a nestraca ani na otackach skratka normalne auto zhavice su ok aj to zhavi. tak mi pordte. [upravil dne 26.1.2007 kosinajan] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PP205 Odesláno 25. leden 2007 Sdílet Odesláno 25. leden 2007 Původně zaslal: kosinajan Mam problem je mozne ze ja vadny reg.tlaku paliva ked mi auto pri 2 stupnoch nestartuje a chyti az tak na desiaty krat a za tepla uz ide normalne a nestraca ani na otackach skratka normalne auto zhavice su ok aj to zhavi. tak mi pordte. regulator zpusobuje: Samotne startovani trva dele, byt hdi chyti do 3 otoceni motoru Po nastartovani nepravidelny chod (trba jen 2sekundy) Kdyz je hodne v pr...., tak te nenecha nastartovat vubec Pri akceleraci ti utne naftu a dia hlasi primar paliva ko Kdyz ho vyndas ma na sobe silon a gumovej krouzek, gumicka muze byt okousana a silon praskly. Pri trose snazeni ti tyto veci bosh prodaj .Jsou to priciny ale taky muze byt ventil ko, je to dost casty. Kdyz bude ventil ko kup si uz ten novej ma v sobe filtrik(maly vystupek pod lupou filtr) Toto je moje zkusenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosinajan Odesláno 26. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2007 Původně zaslal: kosinajan Mam problem je mozne ze ja vadny reg.tlaku paliva ked mi auto pri 2 stupnoch nestartuje a chyti az tak na desiaty krat a za tepla uz ide normalne a nestraca ani na otackach skratka normalne auto zhavice su ok aj to zhavi. tak mi pordte. [upravil dne 26.1.2007 kosinajan] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
citron1 Odesláno 7. únor 2007 Sdílet Odesláno 7. únor 2007 pokud je špatnej regulátor tlaku paliva tak ne že to jde nastartovat ono to totiž nejde vůbec nastartovat. Takže jaképak delší startování??? Tomu fakt nerozumím. Buď je dobrej a auto jde nastartovat nebo je špatnej a auto nejde vůbec nastartovat. Nic vic nic min. To jsou fakt rady pane kolego PP205:grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 7. únor 2007 Sdílet Odesláno 7. únor 2007 Původně zaslal: citron1 pokud je špatnej regulátor tlaku paliva tak ne že to jde nastartovat ono to totiž nejde vůbec nastartovat. Takže jaképak delší startování??? Tomu fakt nerozumím. Buď je dobrej a auto jde nastartovat nebo je špatnej a auto nejde vůbec nastartovat. Nic vic nic min. To jsou fakt rady pane kolego PP205:grr to je ovšem stav,kdy nefunguje vůbec.. on taky může fungovat jen špatně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosinajan Odesláno 7. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2007 takze problem je uz odstranen mal som zly ventil na filtry paliva takze asi bol zly tlak nafty za studena alebo bol zaneseny je tam taka mala pruzina ale aj tak musim asi kupit novy zvrsok lebo moje auto na stary zvrsok chyti troska neskor ako na novy zvrsok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
býv.hokejista Odesláno 8. únor 2007 Sdílet Odesláno 8. únor 2007 Můžeš mi popsat kde je ten ventil na filtru paliva? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosinajan Odesláno 8. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2007 ten ventil je ked sa odsrobuje vicko kde je palivovi filter ako ked sa meni palivova vlozka idu do toho dve hadice tak sa to nachazda vo vnutri da sa to aj vybrat zo spodu je taka mala dierka a vo vnutri pruzina mozno stacilo to ze som to troch rzchodil ked som tam vopchal skrutkovac a rozchodil som to ozaj neviem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jankral Odesláno 8. únor 2007 Sdílet Odesláno 8. únor 2007 Mám podobný problém- motor 1,6 HDI- při teplotě cca po 5 st nechytá, byly vyměměny žhavící svíčky a relé- vše za cca 8OOO Kč, po opravě bylo teplo, nyní opět při teplotě kolem 0 nechytilo,po zahřátí v garáži běží normálně. V servisu zjistili údajně taky špatný regulátor tlaku, vúz je tgam zatím do rána, snad ráno bude mráz a bude se to mici vyzkoušet. Zdá se mi, že předchozí oprava byla zbytečná [upravil dne 8.2.2007 Jankral] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOHii Odesláno 21. září 2007 Sdílet Odesláno 21. září 2007 Objevil se mi totožný problém. Servis zjistil, že ja malý tlak na vysokotlakým čerpadle. Naměřili 1.9 a má prý být 2.5 ... Chtějí rozebrat a vyčistit čerpadlo... Myslíte, že to může čerpadlu pomoct... není to jeho likvidace? Když tu tak čtu o tom regulátoru tlaku paliva... Please help milan72 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Původně zaslal: PP205 Původně zaslal: kosinajan Mam problem je mozne ze ja vadny reg.tlaku paliva ked mi auto pri 2 stupnoch nestartuje a chyti az tak na desiaty krat a za tepla uz ide normalne a nestraca ani na otackach skratka normalne auto zhavice su ok aj to zhavi. tak mi pordte. regulator zpusobuje: Samotne startovani trva dele, byt hdi chyti do 3 otoceni motoru Po nastartovani nepravidelny chod (trba jen 2sekundy) Kdyz je hodne v pr...., tak te nenecha nastartovat vubec Pri akceleraci ti utne naftu a dia hlasi primar paliva ko Kdyz ho vyndas ma na sobe silon a gumovej krouzek, gumicka muze byt okousana a silon praskly. Pri trose snazeni ti tyto veci bosh prodaj .Jsou to priciny ale taky muze byt ventil ko, je to dost casty. Kdyz bude ventil ko kup si uz ten novej ma v sobe filtrik(maly vystupek pod lupou filtr) Toto je moje zkusenost. Kamaráde zklamu tě,Bosch ti jen tak něco neprodá , to by museli být v servisu fakt dobrý lidi který ti to nechají,sháněl jsem to pro jednoho kluka z Prahy a sehnal,jenže poslední kousek,tenhle typ tkz.DRV ventilu už se nepoužívá,už je nová generace,a ten mikrofiltřík tam byl odjakživa,poradím jednu věc,vyndat DRV ventil a ten filtřík pořádně profouknout vzduchovou pistolí,třeba se chytne,není průtokovej,takže by špatnej teoreticky bejt neměl,ovšem praxe může být jiná ! A pokud ani tohle nepomůže tak jedině vrakáče,nebo mi poslat typ čerpadla,zkusím nemožné,ale moc nevěřím tomu že ho seženu ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Původně zaslal: GOHii Objevil se mi totožný problém. Servis zjistil, že ja malý tlak na vysokotlakým čerpadle. Naměřili 1.9 a má prý být 2.5 ... Chtějí rozebrat a vyčistit čerpadlo... Myslíte, že to může čerpadlu pomoct... není to jeho likvidace? Když tu tak čtu o tom regulátoru tlaku paliva... Please help Ježiši jen to ne,pokud nejsou fachmani co tomu rozumí !! To pak bude likvidace opravdu !! kdo to nezná,jsou tam různý ventilky a gumičky,který můžou poškodit a pak už neodjedeš,páč se blbě zhání stejnej rozměr,nebo je můžou střihnout a pak ti to nebude těsnit !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 počkej - mluvíš o regulačním ventilu na vysokotlakém čerpadle ? To je na čerpadláře, ne na fachmany ze servisu !!! [upravil dne 7/10/07 vix] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Jinak pro všechny - regulátor tlaku neboli DRV , není složitý zařízení,je to jen elektromagnetickej ventil kterej není průtokovej,tzn.jen měří tlak v reilu popř.v čerpadle.Dodám obrázek,jinak stačí jedna věc, ( na obrázku napíšu ) je tam mikroskopickej filtřík a ten stačí profouknout vzduchem a pořádně,protože v naftě můžou bejt různý tkz.šlemy,a ty to ucpou a pak to špatně měří,kdo je trošku kutil udělá si to doma sám,není to nic složitého,jelikož všichni máte starou verzi DRV tak stačí povolit dva šrouby a ten ventil vytáhnout - pozor bude tam takový plechový těsnění tak neztratit !!! nebo nepoškodit,jinak by následovala netěsnost,ale to je snad jasné,jinak nic tím nezkazíte ani nerozhodíte,ale doporučuju všem odpojit baterku,kvůli resetu ŘJ ,odpojit baterku,vyndat ventil profouknout a dát zpět,nic složitého a problém by měl být vyřešen !! [upravil dne 7/10/07 Burisek] [upravil dne 7/10/07 Burisek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 obr.2 [upravil dne 7/10/07 Burisek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 7. říjen 2007 Sdílet Odesláno 7. říjen 2007 Původně zaslal: vix počkej - mluvíš o regulačním ventilu na vysokotlakém čerpadle ? To je na čerpadláře, ne na fachmany ze servisu !!! [upravil dne 7/10/07 vix] právě proto jsem to psal,ale nikdy nevíš jak jsou lidi šikovný,ale pokud tomu nerozuní,raději nic nerozebírat !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOHii Odesláno 8. říjen 2007 Sdílet Odesláno 8. říjen 2007 Původně zaslal: Burisek Původně zaslal: GOHii Objevil se mi totožný problém. Servis zjistil, že ja malý tlak na vysokotlakým čerpadle. Naměřili 1.9 a má prý být 2.5 ... Chtějí rozebrat a vyčistit čerpadlo... Myslíte, že to může čerpadlu pomoct... není to jeho likvidace? Když tu tak čtu o tom regulátoru tlaku paliva... Please help Ježiši jen to ne,pokud nejsou fachmani co tomu rozumí !! To pak bude likvidace opravdu !! kdo to nezná,jsou tam různý ventilky a gumičky,který můžou poškodit a pak už neodjedeš,páč se blbě zhání stejnej rozměr,nebo je můžou střihnout a pak ti to nebude těsnit !!! Taky jejim zkušenostem moc nevěřím, takže jsem to tam raději nedal... Pokusím se o vyčištění regulátoru, jak je tu popsáno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOHii Odesláno 8. říjen 2007 Sdílet Odesláno 8. říjen 2007 To plechové těsnění, nebude přilepený? Aby se to netrhalo... Ještě jeden obrázek ... [upravil dne 8/10/2007 GOHii] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 8. říjen 2007 Sdílet Odesláno 8. říjen 2007 Původně zaslal: GOHii To plechové těsnění, nebude přilepený? Aby se to netrhalo... Ještě jeden obrázek ... [upravil dne 8/10/2007 GOHii] ne nemělo by bejt,ale bude trošku zalapený od černého laku,pokud je ta pumpa nalakovaná,a to asi že jo ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 8. říjen 2007 Sdílet Odesláno 8. říjen 2007 jo omlouvám se za kvalitu fotek,z mobilu nejsou nic moc tady je znova již zmíněné DRV v lepší kvalitě P.S. Pokud někdo tento ventil máte,tak tenhle je volný,je fungl novej a bohužel poslední co jsem sehnal [upravil dne 8/10/07 Burisek] [upravil dne 8/10/07 Burisek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.