Tomášik Odesláno 11. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2007 Dobre, ja to teda skúsim a uvidíme... len som chcel vedieť, či to nespôsobuje skôr niečo iné. Ale ako píšeš, za pokus to stojí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marisw Odesláno 11. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2007 Původně zaslal: GOHii Když padá nafta,neprojevuje se to i za jízdy? Měnil jsem víčko filtru, kde by mohl tento problém nastat. Nic se nezlepšilo. nepostrehol som ze aj za jazdy... sorry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vigo Odesláno 11. září 2008 Sdílet Odesláno 11. září 2008 Zdravím všechny, poradí mi někdo kde seženu tu sadu těsnění, které patří k DRV ventilu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 11. září 2008 Sdílet Odesláno 11. září 2008 Původně zaslal: Vigo Zdravím všechny, poradí mi někdo kde seženu tu sadu těsnění, které patří k DRV ventilu? Zkuš servis Bosch,nebo mi napiš na U2U !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOHii Odesláno 25. září 2008 Sdílet Odesláno 25. září 2008 Ta těsnění se dají normálně koupit v Peugeotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanoRS Odesláno 31. leden 2012 Sdílet Odesláno 31. leden 2012 ahojte, uz sa niekomu stalo ze z casu na cas mu auto nescipne po vypnuti zapalovania, hodi to nudzovy rezim, ale po druhom nastartovani hlasi už len poruchu a asi tak po 7 je to OK, týždeň alebo dva mam pokoj a potom zasa už sa mi ale stalo že motor nevypol 2x zasebou (isiel este cca. 4 sek) mam diagnostiku tak som sa nato pozrel a chyba bola v regulatore tlaku paliva. Je potrebná výmena 108 € ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 31. leden 2012 Sdílet Odesláno 31. leden 2012 Kdysi jsem měl podobný problém. Možná bude stačit regulátor tlaku vyčistit. U mne pomohla dokonce pouze výměna filtrů (asi nějaká špatná nafta). [upravil dne 31/1/12 17:00 od Leo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanoRS Odesláno 31. leden 2012 Sdílet Odesláno 31. leden 2012 okej, ja sa cez vykend pozriem na ten regulator - je potrebne kupit tesnenia alebo by sa mali dať použiť povodne? Takže výmena pomohla a problém zmizol uplne? neviem aka nafta tam bola a autu sa urcite nikto nevenoval takze by som mal precistit aj nadrž a pod? filtre som menil asi pred 2 rokmi ked som auto kupil [upravil dne 31/1/12 19:54 od JanoRS] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiliVFR Odesláno 31. leden 2012 Sdílet Odesláno 31. leden 2012 než jsem dal druhý ventil dlouho to točilo než chytlo a pak stejně padalo do nouzáku, výměna chytá nadrc i při těchto teplotách. těsnění původní a drží, člen godzila01 (děkuji) dodal drv ventil za lepší peníz než tř. autokelly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 31. leden 2012 Sdílet Odesláno 31. leden 2012 kdyz jsme u toho drv da se zjistit nacatej? nebo je to pkus omil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiliVFR Odesláno 31. leden 2012 Sdílet Odesláno 31. leden 2012 máš příznaky? špatné starty, pozdní chcípaní ,padání do nouzáku ve vyšších otáčkách? [upravil dne 31/1/12 21:34 od MiliVFR] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanoRS Odesláno 31. leden 2012 Sdílet Odesláno 31. leden 2012 ja nemám žiaden problém len to nescipne ked vypnem zapalovanie (asi tak 1x z 50). zaznamena chybu hodi nudzovy rezim. Druhy start vypne nudzový a asi tak 7 vypne aj hlasenie o chybe... antipolution faul...... a vsetko je zasa OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 31. leden 2012 Sdílet Odesláno 31. leden 2012 okej, ja sa cez vykend pozriem na ten regulator - je potrebne kupit tesnenia alebo by sa mali dať použiť povodne? Takže výmena pomohla a problém zmizol uplne? neviem aka nafta tam bola a autu sa urcite nikto nevenoval takze by som mal precistit aj nadrž a pod? filtre som menil asi pred 2 rokmi ked som auto kupil [upravil dne 31/1/12 19:54 od JanoRS] Po výměně palivového filtru se už problém tři roky neobjevil. Zkus vyměnit palivový filtr zda se něco změní. Pokud ne tak vyčistit regulátor tlaku paliva a pokud ani to ne tak kup nový. Vyčištění nádrže je investice do budoucna (hlavně kontrola sítka na podávacím čerpadlu jestli není ucpané), ale aktuálně by to závadu asi neodstranilo (proto je tam ten palivový filtr). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanoRS Odesláno 31. leden 2012 Sdílet Odesláno 31. leden 2012 Oki Leo, dam na tvoju radu. Vymenim ten filter a dalsi veci necham na ôepsie pocasie. v nafte mam aj VIPko tak snad to po vymene filtra precisti aj ten ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanoRS Odesláno 2. únor 2012 Sdílet Odesláno 2. únor 2012 Tak dnes už mi motor nezhasol 7x po sebe, ale mal som novy filter (ALCO-čo na tuto značku poviete?). Vymenil som ho a 2x naštartoval - zatial 2x aj sciplo ako malo. Ak sa nieco zmeni dam vedieť. Filter bol úplne čierny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmmb Odesláno 23. březen 2012 Sdílet Odesláno 23. březen 2012 Ahoj neměl jsem na DRV to velké černé těsnění, vadí to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Erik242 Odesláno 17. srpen 2012 Sdílet Odesláno 17. srpen 2012 Páni, tiež mám jeden problém. Riešilo sa to tu v inom príspevku, a tam bolo tiež odporúčanie prečistiť regulátor. Auto mi štartuje bez najmenších problémov, či je teplý alebo studený a či je +35 alebo -2 (väčšia kosa ešte tento rok nebola... ). Problém ale je, že pri cca. 1.500ot. a jemnom pridaní plynu \"cuká\", a to dosť výrazne. Keď pridám plyn viac, tak to prestane. Tiež to robí, keď idem do križovatky a brzdím motorom, tak zhruba pri 1.200ot vyšliapnem spojku a vtedy tiež niekoľkokrát cukne, kým sa ustáli na pravidelný voľnobeh. A tiež cukal v lete pri zapnutej klíme na voľnobeh... Inak je všetko OK, aj ťah, aj rýchlosť, aj dymivosť, aj spotreba... Otázka teraz je - má zmysel aj v tomto prípade čistiť regulátor tlaku paliva alebo to spôsobuje niečo iné? Nemôže to napr. robiť váha vzduchu? Ja mam rovnaky problem.... vyriesil si ho prosim ta? ak ano tak co to bolo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sweetyboy Odesláno 22. září 2015 Sdílet Odesláno 22. září 2015 Ahoj neměl jsem na DRV to velké černé těsnění, vadí to? Ja tam tez nemel zadne tesneni. Pred par mesici jsme stary ventil musely v servisu odklepnout, a tim se odstranila u puvodni barva pod ventilem. Po vymene zacala mirne unikat nafta. Tesneni jsem si udelal ze zdravotni gumove rukavice a zatim je stale vse ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bertis Odesláno 20. březen 2017 Sdílet Odesláno 20. březen 2017 Zdravím pánové, nevíte někdo kde bych sehnal tento regulator tlaku paliva 2.0 HDI čerpadlo siemens, diagnostika mi píše závada regulátoru tlaku paliva, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 20. březen 2017 Sdílet Odesláno 20. březen 2017 (upraveno) Třeba v Peugeotu - cena cca 3700,- Kč - sleva na stáří vozu Upraveno 20. březen 2017 uživatelem jarokare Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.