.mycTD Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Rano jsem nastartoval a z vyfuku se vyvalil sedomodry kour a jakoze hodne. Uz se mi to parkrat stalo a pak byl tak tyden klid. Tak jsem to opatrne projel a situace je nasledujici: faze 1) pri klidne jizde jde z vyfuku namodraly kour jako u Wartase faze 2) v pravotocive zatacce se vyvali sedy kour s takovou intenzitou, ze zahali celou ulici:o po chvili samovolne prejde k fazi 1 nevite nekdo, o co jde? pozn: po odpojeni odvetrani vika ventilu zadna zmena. Levotocivou zatacku jsem nezkousel, pac tady na to lidi ocividne nemaj naladu:D [upravil dne 22.1.07 .mycTD] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Původně zaslal: .mycTD Rano jsem nastartoval a z vyfuku se vyvalil sedomodry kour a jakoze hodne. Uz se mi to parkrat stalo a pak byl tak tyden klid. Tak jsem to opatrne projel a situace je nasledujici: faze 1) pri klidne jizde jde z vyfuku namodraly kour jako u Wartase faze 2) v pravotocive zatacce se vyvali sedy kour s takovou intenzitou, ze zahali celou ulici:o po chvili samovolne prejde k fazi 1 nevite nekdo, o co jde? pozn: po odpojeni odvetrani vika ventilu zadna zmena. Levotocivou zatacku jsem nezkousel, pac tady na to lidi ocividne nemaj naladu:D [upravil dne 22.1.07 .mycTD] Nejspíš to bere olej, ale není mi jasný co to plaší v tý zatáčce:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 22. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Původně zaslal: Radek Hurvajz Nejspíš to bere olej, ale není mi jasný co to plaší v tý zatáčce:myslim no prave:myslim prudce zatocim a najednou dymovnice:nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Původně zaslal: .mycTD Původně zaslal: Radek Hurvajz Nejspíš to bere olej, ale není mi jasný co to plaší v tý zatáčce:myslim no prave:myslim prudce zatocim a najednou dymovnice:nevim Hladinu oleje máš normální?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 22. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2007 ted uz asi ne, ale bylo ho tam cca uprostred mezi ryskama. Urcite ne pres max Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Původně zaslal: .mycTD ted uz asi ne, ale bylo ho tam cca uprostred mezi ryskama. Urcite ne pres max No to jsem myslel jestli ho není moc. [upravil dne 22/1/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Kolik žere oleje? Vypadá to zřejmě na zapečený pístní kroužky nebo špatná gufera. Takhle úplně stejně se projevovalo moje minulé auto kromě šedivého kouře v pravotočivé zatáčce. Pro začátek bych si asi nechal změřit tlaky. Ty by mohli napovědět co je příčinou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 22. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2007 spotrebu oleje nevim, pac to dela teprve od rana a tlaky byly jeste minuly tyden ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Změř si spotřebu oleje a uvidíš. Evidentně ale co píšeš bude vysoká... Kolik už máš najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 22. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2007 co uvidim? Ze to zere olej? To poznam i bez mereni, kdyz je ho plna ulice:D Me by spis zajimalo, proc to dela zrovna v zatacce:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Jestli si v tý zatáčce podvědomě přidáš plyn abys ji trochu ,,utáh,, tak by to mohlo být tím přidáním plynu. Jinak jestli jsi ještě neměnil ventilový simeringy, tak už maj nárok na penzi a pravděpodobně jsou ztvrdlý a netěsní. Tím, že zvýšíš otáčky, tak se zdvihne i tlak oleje a ten pak ve větší míře stéká po ventilech jak do spalovacího prostoru, tak i rovnou do sběračú výfukových plynú. Ty sou dost žhavý a olej v nich pěkně čmoudí. Pokud máš tlaky o.k., tak jinde vadu nehledej a zkus vyměnit ty gufera. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Hlavne aby to nezralo i travu kolem siilnice:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 22. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Chlapi diky, ale uz to zase nedela:myslim Jak jsem psal, nekdy to kouri jako svine, a pak nekolik dnu nic. Neda se rict, ze by to kourilo furt. Spatny gufera na ventilech si myslim, ze bych poznal. Tohle bude nejaka prkotina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homat Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 jen dodám, že \"bílý\" kouř je taky příznak nespálený nafty = špatná příprava směsi. To kdyby to ten olej nežralo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexa Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 No toto mě hoooodně zajímá, neboť kolega má R19 a po výměně prasklé hlavy mu motor začal kouřit, nechal seřídit čerpadlo a pořád kouří, tak by mě toto zajímalo čím tov asi bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homat Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Původně zaslal: lexa No toto mě hoooodně zajímá, neboť kolega má R19 a po výměně prasklé hlavy mu motor začal kouřit, nechal seřídit čerpadlo a pořád kouří, tak by mě toto zajímalo čím tov asi bude. Pokud je předvstřik vpořádku (příčinou bývá vstřik po horní úvrati), pak stejný projev může mít špatný stav rozvodu. Tzn. kontrola vačky, časování a stavu ventilů. Pokud je chyba v rozvodu s důsledkem netěsnosti spalovacího prostoru, pak taky ve spalovacím prostoru poklesne teplota a směs nedohoří, případně dohořívá až ve výfukovém potrubí. No a jestli byla hlava dole ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexa Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Přepokládám, že když výměna hlavy, tak výměna gufer, zabroušení(zkontrolování všech ventilů, srovnání hlavy, nové těsnění pod hlavu, atd)- nedělal jsem to já, protože se mu to stalo někde jinde než v našem dosahu a tam si to majitel auta nechal udělat a řekl mi co všechno mu servisák nasliboval(jestli to udělal zjistíme až posléze), ale řekl si o cca 18000,-čechokreditů a auto podle majitele nejede tak jak byl zvyklý a to tam prý má hlavu upravenou z Megana tak nevím. Hold(nebo Holt) auto s kosočtvercem na KAPOTĚ a jinde........!!!!!!:roker:nevim:nevim:nevim:nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 22. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Homat & spol: Diky za vycerpavajici teorie, ale ne kazdy leje do GTIcka naftu jako Zoby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexa Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Chlapi, omlouvám se pokud jsem:xvul, zajímá mě vše- benzín i nafta, připojil jsem se k naftě, tak sorry. i tak mě to zajímá a f benzínu se vyjádřím později. Zatím SORRy.:papa:papa [upravil dne 22/1/07 lexa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 23. leden 2007 Sdílet Odesláno 23. leden 2007 Původně zaslal: homat jen dodám, že \"bílý\" kouř je taky příznak nespálený nafty = špatná příprava směsi. To kdyby to ten olej nežralo. mycTD to je dobrý rada nad zlato tankuj benzín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.