Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

kour z vyfuku


.mycTD

Recommended Posts

Rano jsem nastartoval a z vyfuku se vyvalil sedomodry kour a jakoze hodne. Uz se mi to parkrat stalo a pak byl tak tyden klid. Tak jsem to opatrne projel a situace je nasledujici:

faze 1) pri klidne jizde jde z vyfuku namodraly kour jako u Wartase

faze 2) v pravotocive zatacce se vyvali sedy kour s takovou intenzitou, ze zahali celou ulici:o po chvili samovolne prejde k fazi 1

nevite nekdo, o co jde?

pozn: po odpojeni odvetrani vika ventilu zadna zmena. Levotocivou zatacku jsem nezkousel, pac tady na to lidi ocividne nemaj naladu:D

[upravil dne 22.1.07 .mycTD]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: .mycTD

Rano jsem nastartoval a z vyfuku se vyvalil sedomodry kour a jakoze hodne. Uz se mi to parkrat stalo a pak byl tak tyden klid. Tak jsem to opatrne projel a situace je nasledujici:

faze 1) pri klidne jizde jde z vyfuku namodraly kour jako u Wartase

faze 2) v pravotocive zatacce se vyvali sedy kour s takovou intenzitou, ze zahali celou ulici:o po chvili samovolne prejde k fazi 1

nevite nekdo, o co jde?

pozn: po odpojeni odvetrani vika ventilu zadna zmena. Levotocivou zatacku jsem nezkousel, pac tady na to lidi ocividne nemaj naladu:D

[upravil dne 22.1.07 .mycTD]

Nejspíš to bere olej, ale není mi jasný co to plaší v tý zatáčce:myslim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik žere oleje?

Vypadá to zřejmě na zapečený pístní kroužky nebo špatná gufera. Takhle úplně stejně se projevovalo moje minulé auto kromě šedivého kouře v pravotočivé zatáčce.

Pro začátek bych si asi nechal změřit tlaky. Ty by mohli napovědět co je příčinou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli si v tý zatáčce podvědomě přidáš plyn abys ji trochu ,,utáh,, tak by to mohlo být

tím přidáním plynu. Jinak jestli jsi ještě neměnil ventilový simeringy, tak už maj nárok na penzi a pravděpodobně jsou ztvrdlý a netěsní. Tím, že zvýšíš otáčky, tak se zdvihne i tlak oleje a ten pak ve větší míře stéká po ventilech jak do spalovacího prostoru, tak i rovnou do sběračú výfukových plynú. Ty sou dost žhavý a olej v nich pěkně čmoudí.

Pokud máš tlaky o.k., tak jinde vadu nehledej a zkus vyměnit ty gufera.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: lexa

No toto mě hoooodně zajímá, neboť kolega má R19 a po výměně prasklé hlavy mu motor začal kouřit, nechal seřídit čerpadlo a pořád kouří, tak by mě toto zajímalo čím tov asi bude.:bojim

Pokud je předvstřik vpořádku (příčinou bývá vstřik po horní úvrati), pak stejný projev může mít špatný stav rozvodu. Tzn. kontrola vačky, časování a stavu ventilů. Pokud je chyba v rozvodu s důsledkem netěsnosti spalovacího prostoru, pak taky ve spalovacím prostoru poklesne teplota a směs nedohoří, případně dohořívá až ve výfukovém potrubí.

No a jestli byla hlava dole ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přepokládám, že když výměna hlavy, tak výměna gufer, zabroušení(zkontrolování všech ventilů, srovnání hlavy, nové těsnění pod hlavu, atd)- nedělal jsem to já, protože se mu to stalo někde jinde než v našem dosahu a tam si to majitel auta nechal udělat a řekl mi co všechno mu servisák nasliboval(jestli to udělal zjistíme až posléze), ale řekl si o cca 18000,-čechokreditů a auto podle majitele nejede tak jak byl zvyklý a to tam prý má hlavu upravenou z Megana tak nevím. Hold(nebo Holt) auto s kosočtvercem na KAPOTĚ a jinde........!!!!!!:roker:roker:nevim:nevim:nevim:nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...