Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výměna náhonu rychloměru 405


Dundee

Recommended Posts

Lama dotaz (hledání jsem použil :D): Jak moc složitá je výměna náhonu rychloměru u novýho modelu 405? Dneska jsem dával zpět budíky a po nekonečnym množství pokusů se mi podařilo rychloměr rozchodit, ale ručička kmitala v úseku cca 5 km/h a takhle to vydržela necelých 11km, potom padla k nule a ani se nehla.

Mám takovej pocit, že byl blbě nasazenej náhon a buď jenom vypadl (lepší varianta) nebo se ukroutil ten čtyřhran (horší varianta). Dost mě zarazilo, že je vidět za koncem bowdenu samotný lanko náhonu, ale podle rady jsem otočil s tím ílým bazmkem, zacvakl a pohoda, jen ten bazmek čuměl pořád nahoru a nechtěl jít nasadit na rychloměr. Když už se to povedlo, trochu to tlačilo budíky ven, ale ukazoval (již zmíněných necelých 11km).

Díky za odpovědi nebo za tipy (či návod pro totální lamy), jak tam správně nasadit ten náhon, pokud opravdu jen vypadl. :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud do toho před tebou už někdo lezl- zkontroluj nasazení lanka v převodovce, poté když náš vyndané budíky vnitřek lanka opatrně povytáhni, otoč s ním a zatlač z5, mělo by zajet do toho náustku, který nasazuješ na rychloměr. Zkontrolovat čtyřhran na lanku a v rychloměru, opatrně ale důkladně nacvaknout na rychloměr a mělo by to chodit.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poukud kmitá, tak bude pravděpodobně poškozený vnitřek, a zadrhává. Výměna není složitá, musí se vyndat budíky, pak se musí vytáhnout jistící gumový kolík na diferenciálu, vytýhnout odtud konec toho náhonu, a vytáhnout jej z průchodky kastlí (v té průchodce drží takovou gumovou koulí asi 3cm v průměru). Zpětná montáž - prostrčit náhon, vytáhnout jej víc do kabiny, pořádně nacvaknout na budíky, namontovat budíky, zastrčit druhý konec do diferáku, zajistit příslušným kolíčkem, a pak teprv nacpat tu těsnící kouli do průchodky v kastli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, jak popisuje Oddie;) Ale jen bacha na tu bílou krytku, musí být opravdu nasazená tak, jak patří. Taky jsem měl podobný problém, ale bylo to právě v tom bílém krytu, který tam nebyl úplně \"zasazený\" a čtyřhran se po chvíli točil, ale nedržel uvnitř budíku!!! Někdy to sice odrazuje, protože ne vždy to tam jde dobře nasadit, ale tohle bývá hodně častý problém, pokud už se u budíků \"hrabeš\":super:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: lexa

Když ho budeš vytahovat z diferáku pozor na ten gumový zajišťovací kolík, opatrně vytáhnout, nezapomenout po zasunutí lanka vsunout z5.:papa

Budu dávat pozor úplně na všechno, nerad bych zase něco podělal :D

Jinak si myslim, že je ten náhon jenom blbě nasazenej, protože se občas ručička začne pohybovat, ale po chvíli se zase odporoučí na nulovou hodnotu...:nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...