ondrej09 Odesláno 20. leden 2007 Sdílet Odesláno 20. leden 2007 Ahojte všetci uz som sa tu pytal na koroziu Peugeot 406, ale chybala vam fotka aby ste sa k tomu mohli vyjadrit. Skorodovane je to medzi pantami prednych dveri pride mi to dosť šarede. Stretli ste sa s tym ako je to vhodné ošetriť. Za odpovede dakujem. Inak Peugeot by mal byt koncom tyzna na znackach nenormalne sa nan tesim:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave405 Odesláno 20. leden 2007 Sdílet Odesláno 20. leden 2007 bourané Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondrej09 Odesláno 20. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. leden 2007 To ma nenapadlo ale skorodovane je to aj na druhej strane, a auto som mal na zdviháku a az bolo burane tak odviedli nenormalne dobru robotu. Nevylučujem tuto moznost uplne ale myslim ze je to malo pravdepodobne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 20. leden 2007 Sdílet Odesláno 20. leden 2007 Jezdene u more? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 20. leden 2007 Sdílet Odesláno 20. leden 2007 Že by sůl a vlhké podnebí???:myslim:myslim:myslim:myslim:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 20. leden 2007 Sdílet Odesláno 20. leden 2007 Já korozi řeším takhle: 1. mechanycké odtranění puchýřů - oškrabání šroubovákem v rámci okolí až na zdravý plech, okartáčování kotoučem na brusce nebo vrtačce. 2. natři místo odrezovačem - přetíratelný, fialová tekutina, nechat 3 hodiny působyt 3. vzniklou chemickou reakci (bílá krusta) přebrousím kartáčem. 4. vemu to zinkovým sprejem, po 10 min lehká druhá vrstva. 5. základovka (šedá, čím těžší plechovka tím lepší - větší zastoupení těžších aktivních prvků v barvě, lepší antikorozní ocharna prý) 6. navrch vrchní barva, po zaschnutí to většinou bývají mechanicky exponovanější místa tak dávám karosářský tmel, a přetři to do stejného laku. Popsaný postup je moje kutilská metoda, prozatím bez toho abych se pak tím musel dál zabývat. Todle samozřejmně neklapne na pohledových místech karoserie. Lakýrník zrezlé místo nechá pod kýselinou vycínovat a zakytuje a zalakuje to tak, že to nepoznáš od originálního dílu se zárukou nového dílu (po korozi nebude ani stopy aniž by se do budoucna zase objevila) ale s cenou se to pohybuje kolem 2000 na díl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondrej09 Odesláno 21. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. leden 2007 Původně zaslal: OK406 Že by sůl a vlhké podnebí???:myslim:myslim:myslim:myslim:( Auto je dovoz z Rakuska tak neviem, chcel by som vedet ci uz ste sa stym niekto stretli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 21. leden 2007 Sdílet Odesláno 21. leden 2007 Tenhle puchejř určitě nemá s bouráním nic společnýho. Spíš to vypada na to, že si někdo při opravě kabelového svazku a při nasazování manžety pomáhal něžim ostrym a poškodil lak na hraně otvoru. Trochu soli a vody pak v takovym místě udelá svoje i za pul roku. Udělej co ti poradil Ladis a pust to z hlavy:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.