radom Odesláno 19. leden 2007 Sdílet Odesláno 19. leden 2007 Chceme kupit peugeot 306 break 1,4 ročník 1998 a mladsie,metalizu. Stretavame sa vsak s autami, ktore maju najazdene 150tkm a viac. Je to veľa, alebo primerane na vek. Dalsich 10 rokov by sme nechceli auto kupovat. Viete mi poradit cenovy rozdiel v poistke medzi 1,4 a 1,6 a spotrebu?Ma metalize naozaj taky ochranný účinok, alebo je to len \"pre krasu\". Neviem, ci sa to oplati dat doviezt,alebo hladat tu v bazaroch.Dakujem za rady. Rena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
purkmistr Odesláno 19. leden 2007 Sdílet Odesláno 19. leden 2007 306 BREAK můžu jedině doporučit Já osobně bych volil auto kolem max. 100 000km o obsahu min 1,6. Čím méně km tak za 10 let lépe prodáš. Pod obsah 1,6 bych nešel!!!!! je to kompromis mezi spotřebou a výkonem a pokud nejsi závodník tak ti bude bohatě stačit! pojistka je úplně stejná - 1,4 i 1,6 tedy v ČR. Příklad pro všechny: známí koupil minulí týden 306Break 1,6i r.v. 1998 v plné palbě v kůži, silver. metal, najeto 59.000km!!!!!!!!! servisní knížka doložena!!!!!! cena 120 000kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 20. leden 2007 Sdílet Odesláno 20. leden 2007 306 BREAK urcite ano, mame ve fime dva (a doma jeden ne-BREAK) a ridici si chvali. Kilometry: je spis otazka, jak drzy je prodavajici, na kolik ma drzost to stocit. Takze tomu never. Ber to tak ze v hrubem prumeru auto najede asi 25 tisic rocne (na zapade i vice), tak si podle let vypocti najete km. Nase jedna firemni ma ted 260 000 km a jezdi perfektne. Metaliza opravdu chrani trochu lip nez lak, protoze ma dve vrstvy. Ta auta maji plechy chranene proti korozi (pozink nebo co?), takze nerezavi, jedine po bouracce. Rozdil v pojistce si najdi v tabulkach slovenskych pojistoven. Dej pozor na zadni napravu - pokud ti vyslovne nedolozi, ze nedavno byla delana repase, tak si priprav 10 000 na repasi. To je take jedina nevyhoda 306, ze kazdych zhruba 10 let nebo 150 t.km musis delat tuto repasi. Nech si rezervu dalsich 15 t korun na desticky, oleje, rozvodak atd. Tech 10 let co planujes je OK, jestli mas dobreho mechanika. Nasi domaci r.v.93 jsme koupili v r. 97 a prodavat se zatim nebude. Situace na trhu je asi ruzna v Cechach a na Slovensku, a tim i ceny. Tady je velky prebytek aut v bazarech. Jak je to na Slovensku? 1,4 ku 1,6: ty 1,4 jsou v Partnerech, jednoho mame ve firme, 320 t km, a olej nezere. To je spis otazka stesti. [upravil dne 20.1.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 20. leden 2007 Sdílet Odesláno 20. leden 2007 Původně zaslal: purkmistr 306 BREAK můžu jedině doporučit Já osobně bych volil auto kolem max. 100 000km o obsahu min 1,6. Čím méně km tak za 10 let lépe prodáš. Pod obsah 1,6 bych nešel!!!!! je to kompromis mezi spotřebou a výkonem a pokud nejsi závodník tak ti bude bohatě stačit! pojistka je úplně stejná - 1,4 i 1,6 tedy v ČR. Příklad pro všechny: známí koupil minulí týden 306Break 1,6i r.v. 1998 v plné palbě v kůži, silver. metal, najeto 59.000km!!!!!!!!! servisní knížka doložena!!!!!! cena 120 000kč No 306ku koupíš nejmladší 7 let starou a počítej s tím, že ve většině případů bude mít najeto min. kolem 100tis. Jinak kombíka bych kupoval alespoň s tou 1.6, no a až jí budeš prodávat za 10let, tak u 17 a více let starýho auta se na najetý kilometry nikdo koukat nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radom Odesláno 20. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. leden 2007 No, ja som nasla nieco taketo: http://www.autovia.sk/auto_peugeot-306-break-1.4-xr_156617.htm neviem, ci je to dobre, alebo nie, ale kedze mi vsetci radite 1,6, tak budeme hladat 1,6, aj tak toto je uz predane:nastvany: . co na to hovoríte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 20. leden 2007 Sdílet Odesláno 20. leden 2007 1,4 podle mne nevadi Jestli jsem to dobre pochopil, tak je mozny odpocet DPH - to znaci ze je tam mriz, a jeji demontaz se u nas povazuje za neopravnenou prestavbu auta (pokuty!), navic pri jizde do zahranici plati pro \"nakladni auta\" jine predpisy, takze tohoto nelituj. Taky nemelo klimu. Vybirej v klidu, aut je dost. Mrkni pro informaci na www.tipcars.cz, annonce.cz, profit-inzerce.cz (to je olomoucko), cars.cz, tech aut jsou opravdu mraky. Mrkni na tipcars, ten za 109 000 ceskych, s klimou, z Hodonina. Jake jsou inzertni servery na Slovensku? [upravil dne 20.1.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 20. leden 2007 Sdílet Odesláno 20. leden 2007 Původně zaslal: purkmistr ... Příklad pro všechny: známí koupil minulí týden 306Break 1,6i r.v. 1998 v plné palbě v kůži, silver. metal, najeto 59.000km!!!!!!!!! servisní knížka doložena!!!!!! cena 120 000kč To je ten známý docela nadšenec... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
purkmistr Odesláno 20. leden 2007 Sdílet Odesláno 20. leden 2007 Původně zaslal: oddie Původně zaslal: purkmistr ... Příklad pro všechny: známí koupil minulí týden 306Break 1,6i r.v. 1998 v plné palbě v kůži, silver. metal, najeto 59.000km!!!!!!!!! servisní knížka doložena!!!!!! cena 120 000kč To je ten známý docela nadšenec... nevím proč nadšenec, já to auto viděl a je to poravdu TOP km sedí i podle peugeot Olomouc kde auto bylo na pravidelném servise!!!!! po 1. majiteli!!!!! všechny kontroly a km zapsány v servisce:super:super dohodil známej co tam dělá :papa:papa [upravil dne 20.1.07 purkmistr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gotrek Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Nu nevím, 306 Break má kufr jen o něco málo větší než 405 sedan. Pokud Break, tak raději 406. Co se týká dovoz/bazar... Nevím jak na Slovensku, ale tady mám zkušenosti s bazary špatné, takže osobně doporučuji dovoz třeba z Německého bazaru. Nesetkáš se tam se stočenými kilometry a dalšími nešvary. O tom, že to auto bude v lepším stavu a servisované u autorizovaného servisu dle servnisních požadavků nebudu ani zmiňovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Proč nadšenec? Inu proto, že dá 120t za 9 let staré něco, co pochází z roku 92 a je k tomu jen - a ještě k tomu hodně nešťastně - přilepenej kufr. K tomu ještě navíc s dost nic moc benzínem - koupi diesela za těhle podmínek bych ještě docela chápal. Ale v benzínu je za tuhle cenu řada o dost modernějších aut. A bacha aby se ti neošoupala klávesa s vykřičníkem, nebo aby sis nevyplácal zásobu vykřičníků na rok dopředu :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Musím nahnat příspěvky, chci konečně 1000 [upravil dne 22/1/2007 Rebik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Původně zaslal: P607Olda 1,4 podle mne nevadi Jestli jsem to dobre pochopil, tak je mozny odpocet DPH - to znaci ze je tam mriz, a jeji demontaz se u nas povazuje za neopravnenou prestavbu auta (pokuty!), navic pri jizde do zahranici plati pro \"nakladni auta\" jine predpisy, takze tohoto nelituj. Taky nemelo klimu. Vybirej v klidu, aut je dost. Mrkni pro informaci na www.tipcars.cz, annonce.cz, profit-inzerce.cz (to je olomoucko), cars.cz, tech aut jsou opravdu mraky. Mrkni na tipcars, ten za 109 000 ceskych, s klimou, z Hodonina. Jake jsou inzertni servery na Slovensku? [upravil dne 20.1.2007 P607Olda] Na 306 Break 1,4 nevadí, jedině pokud seš šílenec, v důchodu, nevíš co s penězma a rád se hrabeš v autech. Doporučuju sehnat za každou cenu monopoint, to je teprve tan pravej extrémní zážitek z výkonu a spolehlivosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Původně zaslal: oddie Proč nadšenec? Inu proto, že dá 120t za 9 let staré něco, co pochází z roku 92 a je k tomu jen - a ještě k tomu hodně nešťastně - přilepenej kufr. K tomu ještě navíc s dost nic moc benzínem - koupi diesela za těhle podmínek bych ještě docela chápal. Ale v benzínu je za tuhle cenu řada o dost modernějších aut. A bacha aby se ti neošoupala klávesa s vykřičníkem, nebo aby sis nevyplácal zásobu vykřičníků na rok dopředu :/ Má vykřičniky z výprodeje a expiraxace je 1.4.2007 tak je musí spotřebovat, jinak přestanou křičet. Mě nepříde na 306 kufr hodně nešťastně přilepenej. Neni to udělaný zas tak strašně, přiznejme si, že jsou horší pokusy o kombík a tohle funguje uspokojivě. Za ty prachy by mi ale někdo musel dát minimálně r.v. 2000 HDi. Táta má 1.6 a svezení dobrý, nerezne, spolehlivá... dal za ní 130 ve slušný výbavě, ale to už je taky dva roky a je to snad 2000 nebo 2001. Vím, že nemáš 306 moc rád, slyšel sem i komentáře tyxpu \"palubní deska z mynulýho století a tak... ale víš co ... nešedne qa neloupe se jako v 307 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Mám ji rád, co bych jí neměl rád, klidně bych v ní jezdil taky - ale ne za tuhle cenu, ani kdyby byla zlatá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Původně zaslal: oddie Mám ji rád, co bych jí neměl rád, klidně bych v ní jezdil taky - ale ne za tuhle cenu, ani kdyby byla zlatá No to je fakt nechceš za 110 HDi ? Vyžaduje péči, bo toho hodně zažila. Break 2000. Cenově jsou 306 hodně nadhozené, ale to byly i 405kombíky.. lidi nevěděli co si maj za X let starou 1.9 říct, padali cifry jako 100 a tak.. než se otevřeli hranice pak zjistili, že v plné výbavě je ideální cena tak 700eček .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Ani ne. Co bych vzal, je 306 krátká 5dv, ale v 1,9D, a ideálně s padlým motorem. A nebo kombík 1,9D dtto, ale radši ten 5dv. hatch. S padlým motorem, převodovkou, zadní nápravou... prostě s mechanickým problémem, samozřejmě za odpovídající cenu... měl bych zasejc co na hraní, a uděla bych si z toho druhé auto - do města a pro ženu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Původně zaslal: vector Původně zaslal: P607Olda 1,4 podle mne nevadi Jestli jsem to dobre pochopil, tak je mozny odpocet DPH - to znaci ze je tam mriz, a jeji demontaz se u nas povazuje za neopravnenou prestavbu auta (pokuty!), navic pri jizde do zahranici plati pro \"nakladni auta\" jine predpisy, takze tohoto nelituj. Taky nemelo klimu. Vybirej v klidu, aut je dost. Mrkni pro informaci na www.tipcars.cz, annonce.cz, profit-inzerce.cz (to je olomoucko), cars.cz, tech aut jsou opravdu mraky. Mrkni na tipcars, ten za 109 000 ceskych, s klimou, z Hodonina. Jake jsou inzertni servery na Slovensku? [upravil dne 20.1.2007 P607Olda] Na 306 Break 1,4 nevadí, jedině pokud seš šílenec, v důchodu, nevíš co s penězma a rád se hrabeš v autech. Doporučuju sehnat za každou cenu monopoint, to je teprve tan pravej extrémní zážitek z výkonu a spolehlivosti. Taky \"rada\" pro kolegyni radom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.