Guest Slayn Odesláno 18. leden 2007 Sdílet Odesláno 18. leden 2007 Pls, poraďte někdo. Moc se v tom nevyznám, ale vypadá to, že mi do krabice s filtrem plive olej, myslím si že to je odvětrání olejové nádržky, je tam propojení hadičkou kousek pod víčkem do filtru. Něco jsem se o tom snažil zjistit a jedinné co jsem se dozvěděl z různých zdrojů je, že: a) podfukuje mi klikovka nebo b) je to schválně, má tam být origo molitanový filtr a ten olej na něho prská aby byl namaštěnej a líp chytal nečistoty=>pokud chci papírový tak můžu tu hadičku od filtru odpojit do prázdna a díru po ní zaslepit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 18. leden 2007 Sdílet Odesláno 18. leden 2007 Je to schválně, u 205/309 není v odvětrávání klikovky odlučovač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest malicek Odesláno 18. leden 2007 Sdílet Odesláno 18. leden 2007 Toto mas zavadu starych vybehanych motorov kde kompresne tlaky utekaju bud popri kruzkoch alebo popri voditkach ventilov do klukovej skrine a odtial cez odparovak do filtra.Ja by som tu hadicku tam nechal radsej lebo ked ju odpojis tak ti bude hadzat olej kade tade po motore a zablendovat to nemozes lebo motor musi mat odvetranie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Slayn Odesláno 18. leden 2007 Sdílet Odesláno 18. leden 2007 Původně zaslal: oddie Je to schválně, u 205/309 není v odvětrávání klikovky odlučovač. ..a stane se něco když ji odpojím a díru do filtru zadělám? když pominu že bude olej prskat všude kolem? ale s tím bych si už poradil, dal bych tam nějakou nádržku nebo něco.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 18. leden 2007 Sdílet Odesláno 18. leden 2007 Původně zaslal: malicek Toto mas zavadu starych vybehanych motorov kde kompresne tlaky utekaju bud popri kruzkoch alebo popri voditkach ventilov do klukovej skrine a odtial cez odparovak do filtra.Ja by som tu hadicku tam nechal radsej lebo ked ju odpojis tak ti bude hadzat olej kade tade po motore a zablendovat to nemozes lebo motor musi mat odvetranie. To by mě tedy opravdu zajímalo, jak mohou kompresní tlaky unikat přes VODÍTKA VENTILŮ. To je hovadina jak noha, vodítka ventilů do kompresního prostoru vůbec nijak nezasahují, oddělují je odtud právě ventily! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 18. leden 2007 Sdílet Odesláno 18. leden 2007 Původně zaslal: Slayn Původně zaslal: oddie Je to schválně, u 205/309 není v odvětrávání klikovky odlučovač. ..a stane se něco když ji odpojím a díru do filtru zadělám? když pominu že bude olej prskat všude kolem? ale s tím bych si už poradil, dal bych tam nějakou nádržku nebo něco.. No, nestane, ale není to zrovna košer. Hlavně nesmíš ucpat to odvětrávání, jinak u těchto motorů vyletí těsnění pod hlavou, v rohu u olejového kanálu, vyzkoušeno mnohokráte... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Slayn Odesláno 18. leden 2007 Sdílet Odesláno 18. leden 2007 dobrý, ňák si poradím, hlavně když vím že tím odpojením nic nepo*eru. A nebudu muset co chvíli měnit filtr. Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 18. leden 2007 Sdílet Odesláno 18. leden 2007 Původně zaslal: Slayn dobrý, ňák si poradím, hlavně když vím že tím odpojením nic nepo*eru. A nebudu muset co chvíli měnit filtr. Díky moc zeby vymena motora? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 18. leden 2007 Sdílet Odesláno 18. leden 2007 Původně zaslal: Slayn dobrý, ňák si poradím, hlavně když vím že tím odpojením nic nepo*eru. A nebudu muset co chvíli měnit filtr. Díky moc kdyz uz to chces resit, tak na to existuje odlucovac oleje (oil catch can)., kterym povede ta hadice. To jen abys vedel, ze uz je to vymysleny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 19. leden 2007 Sdílet Odesláno 19. leden 2007 Původně zaslal: jozefsv Původně zaslal: Slayn dobrý, ňák si poradím, hlavně když vím že tím odpojením nic nepo*eru. A nebudu muset co chvíli měnit filtr. Díky moc zeby vymena motora? Není sebemenší důvod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 19. leden 2007 Sdílet Odesláno 19. leden 2007 Já jsem u tohodle motoru dal papírovou harmoniku (subjektivně mám pocit že to s ní jezdí líp a táhne odspoda )místo molitanové vložky filtru vzduchu. Aby se olejem z kartru nezasírala papírová harmonika, vyhodil jsem spojovací hadici do filtru, vstup na tělese filtru ucpal kouskem hadru. Odvětrání jsem odvedl hadicí přes kryt ventilů hadicí za motor. Mám před rokem dělanou kopletně hlavu a za posledně ujetých cirka 50 000 je kompletně sání absolutně čistý, tak jak jsem ho tam dával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest malicek Odesláno 20. leden 2007 Sdílet Odesláno 20. leden 2007 Oddie mas pravdu.Nie kompresne tlaky ale vyfukove plyny mozu utekat popri voditkach pod viko ventilou.Ale ostatok sedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.