tomyka Odesláno 10. červenec 2003 Sdílet Odesláno 10. červenec 2003 dnes sme vymenili termostat, lebo sa mi zohrieval motor, blila ven voda. odvzdusnil se cely system a po najazdeni 20Km se zohrievanie zopakovalo zas. voda striekala kvoli vzduchu v systeme. zistil som ze sahary neidu pre mokry kontakt na cidle, a jak sem to sledoval zistil som ze na hadici na chladici nie je dotiahnuta sk-paska a taha stamad vzduch. moze byt ze sa stamad zavzdusnoval system? a kvoli tej vode nesli sahary? dik. dakto dajake rady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 11. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2003 kua to je chaos :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 11. červenec 2003 Sdílet Odesláno 11. červenec 2003 Zavzdušňovat se to tamtudy klidně může, ale taky by mělo bejt vidět, že při zahřátým motoru uniká v onom místě voda. Nejdřív doplň vodu a nech zahřát motor. Jestli je někde netěsnost, tak to určitě oběvíš. S těma saharama je to trochu složitý. Pokud je málo vody, tak nemusí téct kolem čidla teploty a pak se nepustěj, ale je to takový buď a nebo. Odpoj konektor od čidla a testni si proklemováním pinů, jestli se sahary roztáčej. Přehřívání motoru může dělat i částečně zanešenej chladič. Při studeným motoru nastartuj a zjištuj rukou ze zadní strany chladiče, jestli se zahřívá rovnoměrně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudolf Odesláno 11. červenec 2003 Sdílet Odesláno 11. červenec 2003 Zahřívá se když jedeš normálně furt, nebo jen když tomu dáš? Zkus když to nastartuješ a trochu se to zahřeje a když necháš otevřené víčko jestli ti s toho nestříká gejzír tak 10cm. Pak by to bylo podmetené těsnění pod hlavou. Měl sem takovej problém na Favoritu, po 10minutách jízdy to začalo vždycky vařit, z víčka gejzír vody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 13. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 13. červenec 2003 no je tam hodne vzduchu, ale zitra mame zmerat zlozenie chladiacej kapaliny a ked bude tam dacoho vela tak je bud tesnenie alebo hlava v tahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 14. červenec 2003 Sdílet Odesláno 14. červenec 2003 vzduch v chladící soustavě - no to je bída Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slavomir.martos Odesláno 22. červenec 2003 Sdílet Odesláno 22. červenec 2003 Bude to tesnenie pod hlavou - mne to robilo tiez - zahriate do 20 minut - 20 cm gejzir z chladica. Rozobrali sme to a tesnenie bolo uplne vyzrate - ale nebolo z ocele, ale z nejakeho blizsie neidentifikovaneho papieru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 22. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 22. červenec 2003 aj tebe to zacalo robit odrazu, bez nijakej predohry? dufam ze nie je hlava prasknuta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.