kosinajan Odesláno 15. leden 2007 Sdílet Odesláno 15. leden 2007 Mam taky problém nejde mi nastartovat moja 306 HDI zistil som ze mi nejde do zhavenia prud a jeden zhavic je odpaleny a je to mozne ze to uz nechyta pri -1 v servise mi povedali ze riadiaca jednotka zhavenia je ok a ten zhavic bude asi problem je to mozne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 15. leden 2007 Sdílet Odesláno 15. leden 2007 Žhavky jsou zapojené paralelně, tudíž dkyž jeden odejde, další dál žhaví. Proměř, zda kde k nim opravdu proud. Na drát žhavek přidějel drát se žárovičkou a koukni jestli se rozsvítí. Dej novou žhavku. Pak se uvidí dál ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosinajan Odesláno 18. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2007 Původně zaslal: kosinajan Mam taky problém nejde mi nastartovat moja 306 HDI zistil som ze mi nejde do zhavenia prud a jeden zhavic je odpaleny a je to mozne ze to uz nechyta pri -1 v servise mi povedali ze riadiaca jednotka zhavenia je ok a ten zhavic bude asi problem je to mozne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fana-jani Odesláno 18. leden 2007 Sdílet Odesláno 18. leden 2007 Koukni na pojistku žhavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PP205 Odesláno 19. leden 2007 Sdílet Odesláno 19. leden 2007 Vazeni v pripade ze pocitac usoudi ze zhaveni je KO nezhavi vubec. To ze vam blikne kontrolka zhaveni neznamena ze zhavi. Pokud chcete zmerit zhaveni je nutne odpojit cidlo teploty a ke zhavicce natahnout zkousecku a otocit klicek. Jelikoz HDI ma rychlozhaveni tak verte ze 4sekundy je maximum !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 19. leden 2007 Sdílet Odesláno 19. leden 2007 Původně zaslal: kosinajan Původně zaslal: kosinajan Mam taky problém nejde mi nastartovat moja 306 HDI zistil som ze mi nejde do zhavenia prud a jeden zhavic je odpaleny a je to mozne ze to uz nechyta pri -1 v servise mi povedali ze riadiaca jednotka zhavenia je ok a ten zhavic bude asi problem je to mozne? O řídící jednotce žhavení slyším prvně. ECU vyhodnotí podle teploty ze senzoru v hlavě motoru teplotu a sepne žhavicí relé. To he zmístěné nejčastěji za ECU. Do všech svíček jde horem + a na závit - , když je jedna uplně v háji ve zkratu, nemusí spínat relé... Podívat se na relé, odpojit čidlo teploty a kabel od svíček a zkusit, jestli tam jde proud. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dafe Odesláno 20. leden 2007 Sdílet Odesláno 20. leden 2007 pokud není extrémní mráz,hdi chytá pořád stejně a žhavení potřebuje spíše k tomu aby po startu co nejmíň zasmrdělo. Někde sem četl že někdo měl vypálenej kontakt v relátku a v pohodě nastartoval v - 20 i přesto že žhavení vůbec nefungovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.