Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Topení 205


Blackrider

Recommended Posts

Ahoj všem pežotákům potřebuju se dostat k topeni protoze tece a hned pod nim radio a je koupeny nedavno tak jsem se toho vsiml dnes kdyz jsem dodelaval neco na zesik v kufru tak mi prosim pomozte jak se k tomu topeni dostanu vím že to bude boj ale snad to zvladnu ,Za kazdou radu vam budu vdecnej :papa:mrk

[upravil dne 16.1.07 Blackrider]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dřív se prodávala nějaká tekutina, kterou jsi nalil do chladícího systému, a ona utěsnila malý netěsnosti v chladícím okruhu. Prej to i fungovalo, ale už nevím co to bylo za tekutinu a už vůbec jestli se ještě prodává.

Ale pokud ti topení kape hodně, tak si nejdřív někde sežeň jiný a pak se do toho pust......pokud budeš mít chuť. Nevím jestli jde vyndat samotná vložka topení, ale tuším že ne, což je dost blbý, protože bys musel sundat skoro celou palobní desku (demontovat celej středovej ovládací panel i s tunelem, odkládací skříňku u spolujezdce, plasty u kolen řidiče a nejspíš i komplet vršek palubní desky). Prostě všechny plasty sundat. Takže by ti tam zbyla akorát pojistkovka, pedály, volant a kupa drátů.

No docela úděsná představa:D

Ale třeba se pletu a jde to nějak jednodušeji demontovat:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to teče jen v připojení trubek, dá se k tomu dostat bez demontáže čehokoliv, stačí se jen sehnout.

A pokud jde o ty \"zázračné vodičky\", je to naprosto super věc pro zvýšení obratu servisů. Už jsem viděl desítky případů, co se po aplikaci takovéto \"zázračné vodičky\" musel stejně měnit chladič, kvůli kterému se to tam nalilo, ale spolu s ním také \"náhle\" nefukční topení, \"náhle\" špatně fungující termostat, a v některých případech dokonce i těsnění pod hlavou (1,9TD - má velmi tenkou hadičku odvzdušnění prostoru termostatu, která se leckdy zanese i jen tak, natož s tímhle sajrajtem, ten jí ucpe okamžitě). Ale jak vždycky říkám - kdo chce kam...

Co se týče případného sundání palubky u 205, nevím, co je na tom za horor. U 205 je to směšná prkotina jestli na hodinku práce, 205 je primitivní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V první řadě se potop do prostoru pedálů, a podívej se ke středovému tunelu - tam vedou roury k radiátoru topení. Nečastěji to teče ve spoji těch trubek s radiátorem - je to přitažené přírubou, a pod tím jsou těsnící gumičky, a ty se vymačkají. K tomu se dostaneš snadno, nemusí se sundavat skoro jic, jen ten boční kryt tunelu, ten je tuším na dva šroubky a zacvaknutí (taky podle typu). Pokud to bude jen tím, nemusíš nic vyndavat, a máš vyhráno...

Pokud to tím nebude, a je v háji radiátor, je to horší. teď z hlavy nevím, jestli jde tudy jednoduše rovnou vytáhnout, ale u 205 by i mohl - v bedně topení je jen zasunut a zajištěn 2 šrouby z čela (nebo 4 ? ale to je fuk).

Pokud by bylo třeba vyndat palubku (třeba i kvůli rozebrání a pořádnému vyčištění tělesa topení atd, natáhání pořádných drátů aj.), tak palubka drží za 3 šrouby zvenku (z prostoru motoru stěračů, pod oknem), za dva šrouby na A sloupcích dole, a za dva šrouby na bedně topení. Plus se předtím musí sundat volant se všemy kryty, vyndat budíky a odpojit náhon tacho. Detailně ti to nepopíšu, musel bych u toho být, ale je to jednoduché a intuitivní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Co se týče případného sundání palubky u 205, nevím, co je na tom za horor. U 205 je to směšná prkotina jestli na hodinku práce, 205 je primitivní.

Tak směšná prkotina to je, ale leda tak pro Tebe, automechanika nebo někoho, kdo měl palubku už několikrát sundanou.

Musím říct, že když jsem jí já poprvé demontoval a zase nandaval, tak my to trvalo asi půl dne. Všechno jsem dělal pomalu abych nic neurval a hlavně si zapamatoval, jak to pak zase složit.

Ale teď už bych to asi taky zvládl rychlejš:D.

Uznavám, že z Tvýho pohledu to maličkost je:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mi teklo topení.

stačí sundat jen ten plast pod volantem nad pedálama, pro lepší přístup, trubky jsou k topení chycené přes plíšek na 2 šrouby. ke šroubům se dá v pohodě dostat.

mě to ale teklo přímo z topení. topení tam drží na 2 šroubkách a aby se vyndalo není třeba z palubky nic odmontovávat, vysune se směrem k řidičovým dveřím.

když jsem se podíval na topení, tak to teklo mezi plastovou částí, do které vedou trubičky a samotným radiátorem, gumové těsnění bylo už v háji a pak už to nešlo ani složit.

a protože jsem potřeboval odjet a topení jsem neměl, tak jsem hadice k topení propojil trubičkou.

pak jsem koupil topení za cca 900 kč i s novýma trubičkama a opačným postupem namontoval.

závěr: výměna těsnění trubiček i celého topení je celkem jednoduchá a hlavně se nemusí sundávat palubka, ani z ní odmontovávat nějaké větší části!!!

[upravil dne 20/1/07 zoby]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vrele doporucuji knihu \"jak na to\" presne u tehle prace se mi opetne potvrdilo ze petsetikorunova investice se vam stokrat vrati nejenom ze ulomite podstatne mene cudliku nez obvykle ale taky dost setri cas protze specialne u palubky kdyz clovek nevi co nejdirv kde a jak sundat tak je to fakt prace na pul dne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...