Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

natáčecí zadní náprava


Ladman

Recommended Posts

Peugeot 306

Konstrukce všech vozů je skoro shodná. Mají nezávisle zavěšená přední kola modifikovaného typu McPherson, zadní náprava se skládá z podélně vlečných ramen s torzní tyčí a je samonatáčecí. Příjemným doplňkem je i variabilní posilovač řízení a u posledních modelů ABS s elektronickým rozdělovačem brzdných sil.

ZDROJ: http://www.peugeot-club.com/main.php?co=novinky/clanek.php&id=44

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Peugeot 306 se vyznačuje pohlednou karosérií, velmi dobře zpracovaným podvozkem s pohodlným pérováním, dobrou ovladatelností a nízkou poruchovostí. Technickou lahůdkou je samonatáčecí zadní náprava, která velmi pozitivně ovlivňuje chování vozu v zatáčkách. Varianty bez posilovače řízení však vyžadují větší sílu, zejména při parkování. Choulostivé je řazení a palivoměr je nepřesný. Cestující na zadních sedadlech mají malý prostor pro kolena.

Zdroj: http://www.autoresurs.cz/autocasopis-clanek-801.html

A 406

[upravil dne 14/1/07 Radek Hurvajz]

post-0-14109595166337_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě ke 406

Konstrukce podvozku umožňuje rychlé a pohodlné projíždění prudkých zatáček i jízdu na horších silnicích bez přenášení nežádoucích vibrací do interiéru vozu. K tomu jistě přispívá i samořiditelná zadní náprava, která v zatáčkách způsobuje, že se Peugoet 406 chová neutrálně a přesně drží stopu

Zdroj:http://www.periskop.cz/cz/clanky/peugeot-406-s-uspornym-motorem-hdi-v-testu-redakce/

Ale je to nový model, nevim jak starý:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a musim rict ze to nataceni ma asi neco do sebe, protoze napriklad v zatacce kterou projizdim se 406kou uplne v pohode se mi ve stejne rychlosti v oktavce utrhla prdel a slo to do smyku. Dostat zadek 406ky do pretaciveho smyku je docela tezky i pres rucku, to spis se v ni podari nedotacivej smyk na predek, ale celkove jsem s jizdnima vlastnostma spokojenej, ma velice dobre predvidatelne chovani

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je možné, že by tento systém na zadní nápravě mohl mít i negativní vliv na jejím chování?

Konkrétně u mého coupé mi při \"ostrých\" nerovností (např. kanál) při vyšší rychlosti (cca 70km/h a více) uhne zadek do strany, ale hned se vrátí do původního směru, jako kdyby se to zhouplo na pneumatice. Na podvozku jsme žádnou vůli nenašli takže mi to vrtá hlavou. Můžou to způsobit špatné pneu? Mam tam zimáky se kterými jsem auto kupoval a ty už mají svá nejlepší léta za sebou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MPavel

Je možné, že by tento systém na zadní nápravě mohl mít i negativní vliv na jejím chování?

Konkrétně u mého coupé mi při \"ostrých\" nerovností (např. kanál) při vyšší rychlosti (cca 70km/h a více) uhne zadek do strany, ale hned se vrátí do původního směru, jako kdyby se to zhouplo na pneumatice. Na podvozku jsme žádnou vůli nenašli takže mi to vrtá hlavou. Můžou to způsobit špatné pneu? Mam tam zimáky se kterými jsem auto kupoval a ty už mají svá nejlepší léta za sebou...

tady toto dělá naše 406 sedan i moje coupé... takže je to asi normální... není to moc patrné, jen u větších nerovností...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: @re

Původně zaslal: MPavel

Je možné, že by tento systém na zadní nápravě mohl mít i negativní vliv na jejím chování?

Konkrétně u mého coupé mi při \"ostrých\" nerovností (např. kanál) při vyšší rychlosti (cca 70km/h a více) uhne zadek do strany, ale hned se vrátí do původního směru, jako kdyby se to zhouplo na pneumatice. Na podvozku jsme žádnou vůli nenašli takže mi to vrtá hlavou. Můžou to způsobit špatné pneu? Mam tam zimáky se kterými jsem auto kupoval a ty už mají svá nejlepší léta za sebou...

tady toto dělá naše 406 sedan i moje coupé... takže je to asi normální... není to moc patrné, jen u větších nerovností...

Mno u mě je to dost citelné, hlavně když jedu v zatáčce hodně rychle a trefím kanál. Je to dost nepříjemné. Uvidím co s tím udělají nové pneu a když nebude změna zkusím vyměnit stabilizační tyčky. Stejně na levým kole něco poklepává při přejezdu větších nerovností a kočičích hlav.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...