iman Odesláno 14. leden 2007 Sdílet Odesláno 14. leden 2007 Zdravím všechny, na přední nápravě kola do A, poradí někdo, odklon kola, nebo něco jiného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 14. leden 2007 Sdílet Odesláno 14. leden 2007 Ávie nebo Liazka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iman Odesláno 14. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2007 peugeot 205, nejsem znalec, možná se ptám hloupě, každej holt umí něco. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 14. leden 2007 Sdílet Odesláno 14. leden 2007 Nepředpokládám že budeš vědět všechno ale je vhodný uvést o jaký auto jde když chceš o něm něco zjistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iman Odesláno 14. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2007 Peugeot 205 , ještě ho nemám, ale co si pamatuju r. 92, motor 1.1, tuším 40kw, serviska všecno vypadá dobře až na tu p. nápravu, kola lehce sjetá uvnitř... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 14. leden 2007 Sdílet Odesláno 14. leden 2007 A je to viditelně hodně do A nebo spíš jenom sou ty gumy sjetý? Asi by bylo dobrý udělat geometrii, nejspíš budou tlumiče hin. Víc asi řeknou 205káři. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iman Odesláno 14. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2007 je to viditelně.., jsem tu poprvé, tak se orientuju, myslíš tedy dát dotaz ještě do 205 tek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 14. leden 2007 Sdílet Odesláno 14. leden 2007 Do dvou sekcí nedávej stejnej dotaz, do servisu ale směřuje nejvíc prohlížení tak tady určitě dostaneš rozumnou odpověď. Spíš bych ale řekl že zítra protože v neděli je tu tak trochu mrtvo. Jinak si přečti pravidla http://www.peugeot-club.com/forum/faq.php?page=forumrules Nejdůležitější je jasně popsat dotaz už v předmětu třeba \"P205 - kola jsou do A\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iman Odesláno 14. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2007 JJ, tak zatím dík.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 14. leden 2007 Sdílet Odesláno 14. leden 2007 Původně zaslal: Fusion A je to viditelně hodně do A nebo spíš jenom sou ty gumy sjetý? Asi by bylo dobrý udělat geometrii, nejspíš budou tlumiče hin. Víc asi řeknou 205káři. Opravdu by mě velmi zajímalo, jak na 205 \"uděláním geometrie\" takto zásadně změníš odklon, který není seřizovatelný. A ještě více by mě zajímalo, jaký vliv mají \"tlumiče hin\" na geometrii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 14. leden 2007 Sdílet Odesláno 14. leden 2007 Původně zaslal: oddie Původně zaslal: Fusion A je to viditelně hodně do A nebo spíš jenom sou ty gumy sjetý? Asi by bylo dobrý udělat geometrii, nejspíš budou tlumiče hin. Víc asi řeknou 205káři. Opravdu by mě velmi zajímalo, jak na 205 \"uděláním geometrie\" takto zásadně změníš odklon, který není seřizovatelný. A ještě více by mě zajímalo, jaký vliv mají \"tlumiče hin\" na geometrii. Ajaj sem si zas dovolil něco napsat. Tak mu odpověz když to víš. Já o 205 vím houby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 14. leden 2007 Sdílet Odesláno 14. leden 2007 Až na to, že se to netýká jen 205, ale většiny aut s McPhersonem vpředu... iman: to auto je bourané, nebo bylo bourané? Ty kola jsou viditelně do A, nebo si to jen myslíš? Jel jsi v tom, nebo jsi to jen obhlížel? Pokud to není zbořené, a kola takhle šmajdají, budou to pravděpodobně jen ramena (resp. jejich silentbloky, ale stejně je spíš budeš měnit celé). Pokud tedy není něco ohnuté či zlomené, ale pak by to asi nejezdilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 14. leden 2007 Sdílet Odesláno 14. leden 2007 1. Mel jsem na Felde kolo(teda jen jedno) do A z duvodu navaleneho tlumice. Po vymene ok. 2. Mel jsem na Alfe kola do A jako prase(obe) a gumy se pri sbihavosti dle tabulek sjizdeli uplne rovnomerne. [upravil dne 14.1.07 .mycTD] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iman Odesláno 14. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2007 Jel jsem v tom, nikam to netáhlo ani při silném brzdění, při přejezdech nic neklapalo, gumy jsou na hranici životnosti a jsou jen lehce sjeté na vnitřní straně, při větší rychlosti v zatáčce se auto chovalo normálně. Jsem rozhodnutý ho vzít. Nechám udělat geometrii popř. otestovat tlumiče a uvidím. Všem dík.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 15. leden 2007 Sdílet Odesláno 15. leden 2007 S tou geometrií neuděláš špatně, jednak to nestojí takový peníze a taky budeš mít proměřeno zda nemáš z auta vrtuli nebo je jedna strana kratší než druhá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
citron1 Odesláno 15. leden 2007 Sdílet Odesláno 15. leden 2007 Na tvém místě bych to auto prodal co nejrychleji dokud stojí na kolech. Asi máš poškozenou nápravu a ohlé tlumiče. Ještě bych zkusil zajet na STK tam ti řeknou, zda to auto bylo bourany? Jinam bych já osobně na nic nečekal a rychle se auta zbavil dokud jseš na živu. Raději nejezdi moc rychle nebo vůbec to auto může být životu nebezpečné do doby než ho někdo opraví. Myslím si že máš velkou závadu:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pkot Odesláno 15. leden 2007 Sdílet Odesláno 15. leden 2007 Původně zaslal: citron1 Na tvém místě bych to auto prodal co nejrychleji dokud stojí na kolech. Asi máš poškozenou nápravu a ohlé tlumiče. Ještě bych zkusil zajet na STK tam ti řeknou, zda to auto bylo bourany? Jinam bych já osobně na nic nečekal a rychle se auta zbavil dokud jseš na živu. Raději nejezdi moc rychle nebo vůbec to auto může být životu nebezpečné do doby než ho někdo opraví. Myslím si že máš velkou závadu:bojim A tobe rikaj asi blesku , vid on se tady pta proto ze to auto chce koupit. Ne ze by ho mel a to ze ma vpredu kola do A to neznamena ze by s tim nemohl jezdit rychle . Proste to bud bylo bourany (ale kdyz pise, ze to nikam netahne ani pri brzdeni) a nebo proste nake vule v ulozeni ramene ci ohlej McPershon. Nejlepe by udelal, kdyby s tim pred koupi zajel do servisu , aby se na to podivali. [upravil dne 15.1.2007 pkot] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
citron1 Odesláno 15. leden 2007 Sdílet Odesláno 15. leden 2007 Máš pravdu, teď jsem se šel podívat na svoje autíčko a levé kolo vudši karoserii mám taky do A a to druhe zas do V. Tak mě napadá zda to je normální či zda mám nějakou závadu. Stojím jednym kolem na chodníku. Včera jsem projel velkou díru tak asi mám poškozenou nápravu:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 15. leden 2007 Sdílet Odesláno 15. leden 2007 Původně zaslal: iman ... gumy jsou na hranici životnosti a jsou jen lehce sjeté na vnitřní straně, při větší rychlosti v zatáčce se auto chovalo normálně. Jsem rozhodnutý ho vzít. Nechám udělat geometrii popř. otestovat tlumiče a uvidím. Všem dík.. Nebo někdo špatně nastavil sbíhavost, ale jestli jsou \"jen lehce\", tak bych nedělal tolik povyku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 15. leden 2007 Sdílet Odesláno 15. leden 2007 Původně zaslal: iman Jel jsem v tom, nikam to netáhlo ani při silném brzdění, při přejezdech nic neklapalo, gumy jsou na hranici životnosti a jsou jen lehce sjeté na vnitřní straně, při větší rychlosti v zatáčce se auto chovalo normálně. Jsem rozhodnutý ho vzít. Nechám udělat geometrii popř. otestovat tlumiče a uvidím. Všem dík.. Takže jsou při pohledu zpředu na auto stojící na rovině přední kola viditelně do A, a nebo jsou jen lehce sjeté vnitřní hrany, a kvůli tomu si jen myslíš, že jsou do A? To je dost zásadní rozdíl! Pokud jsou ty kola skutečně do A - a tedy mají viditelný negativní odklon - je na autě něco špatně (ohnutý tlumič, utržené silentbloky, či už jsem dokonce viděl chybně koupená ramena - ze 309). Pokud si to jen myslíš, pouze na základě sjetých vnitřků, tak to může být způsobené i jen příliš velkou rozbíhavostí (a odklon je pořád ještě v plusu, jen je hraně, protože se s seřizováním sbíhavosti trochu mění). Pokud si to jen myslíš, a na té nápravě nic netluče, mělo by stačit jen stáhnout sbíhavost, nicméně když si necháš změřit celou geo, uvidíš i ten zbytek, jestli sedí. Mimo sbíhavosti se dá seřídit ještě záklon - výměnou podložek na stabilizátoru - ale to se běžně nedělá, pokud to není zbořené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.