Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

výkon motor 1.4 16V-65kw/88k


matobp

Recommended Posts

  • O 4 týdny později...
Původně zaslal: mares

Bohužel není dle mého soudu vhodný pro vozidlo s pohotovostní hmotností P 307.

myslim, ze 88kW je celkom slusny vykon na 1.4 motor, to skor ta 66kW nafta je hanba. Ved vacsina oktaviek I u nas ak nie v TDi - aj tie boli 90% 74kW - jazdili s 1.6 MPI 75kW. Nehovoriac o Golfoch, Astrach atd. Hanba bola skor 1.4 8V co daval Peugeot kedysi.

Co je hanba, je 2.0 16V, to ma sklamalo ako svina. Rozdiel oproti 1.6 16V dokopy ziadny, nechapem ako to mozu deklarovat ako sportovy motor. Keby to malo 200k ako objemovo rovnaky koncernovy motor, tak viem co si kupim nabuduce :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvedomte si pani, ze maximalny vykon je zhruba pri maximalnych otackach, to znamena ze takmer nikdy ho nevyuzijete. Dolezite je pozerat vykon a krutiaci moment v beznom pracovnom pasme.

Tym padom 66 kW 2.0 HDi a 65 kW 1.4 benzin sa absolutne neda porovnavat, pretoze tieto motory maju uplne ine charakteristiky, a teda diesel pri 2000 ot poskytuje iny vykon a krut. moment ako benzin pri 3000 ot/min.

Takisto pri Fabii sa robi trojvalec 1.2 HTP s dvoma vykonmi (rozdiel 6kW), ale ked sa pozriete na charakteristiky motora, tak do 3500 ot/min su pre oba motory uplne rovnake a az nad 3500 ot/min sa zacima uplatnovat vykonnejsia verzia a ak chcete dosiahnut deklarovany rozdiel 6 kW musite ju tocit niekde do 5500 ot/min. A potom Vam nietko kto toci motor do 3200 ot. bude tvrdit ako mu lepsie taha jeho fabka so 6 kW navyse.

Na druhej strane 2.0 HDi 66kW a 88 kW su pri 2000 ot/min citelne rozdielne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co sa mas kam ponahlat. Pekne pomaly, treba sa kochat :P

Mne ten motor postacuje. Jazdim sam, pripadne 2, zriedka 3. Keby som chcel kombi, tak nad 1,4 nerozmyslam. Nie je to trhac asfaltu, no ak ten vykon potrebujes, nech sa paci nad 3.000 ot. Ak si vsak niekto mysli, ze to ma problem sa rozbehnut, tak je na omyle. Koncernove a polske sracky si davam na ranajky :aut :aut :aut

Jo, a priemernu spotrebu nad 8 l som nikdy nemal.

[upravil dne 14.2.2007 berger]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mel jsem bmw 2,0d 100kw a muzu rict ze prevodovka vubec neni delana na ceske silnice, 4 se řadila ve 110 km/h a petka minimalne ve 130 km/h . Slo zaradit i nize ale bylo citit ze se motor vylozene trapi, takze pak clovek vyuziva pouze tri rychlosti nebo se zaradit mezi hovada kteri porusuji limit o vice nez 50 km/h.....takze se soucasnymi 2,0 hdi 66kw a 1,6i 80kw jsem naprosto spoko:D a nemenil bych

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám 307 1,6 Hdi 80 kW k predtým FORD Mondeo 1,8 TD 65 kW a to je určite nárast výkonu v prospech 307, ak je tento výkon niekomu stále málo, nech ide na pretekárske okruhy a nie na bežnú cestu, pretože tých ftákov, čo jazdia hlava-nehlava je určite dosť a stačí sa pozrieť na čiernu kroniku, tento výkon má bohatú výkonovú rezervu na riešenie krízových situácií:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pekar

mám 307 1,6 Hdi 80 kW k predtým FORD Mondeo 1,8 TD 65 kW a to je určite nárast výkonu v prospech 307, ak je tento výkon niekomu stále málo, nech ide na pretekárske okruhy a nie na bežnú cestu, pretože tých ftákov, čo jazdia hlava-nehlava je určite dosť a stačí sa pozrieť na čiernu kroniku, tento výkon má bohatú výkonovú rezervu na riešenie krízových situácií:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento člen srovnává jablka s hruškama.Výkon není odvislý jenom ve srovnání koňských sil, ale jde hlavně o sílu motoru vyjádřenou kroutícím momentem.U 1,6 HDI 80kW je 240 Nm a u benzínové 1,4 16V 133Nm.Nemíním zde hanit motor 1,4 16V od Peugeota původně jsem o něm též uvažoval, ale na Breaka je to motor nevýrazný a bude se muset hodně točit což znamená zvýšení spotřeby.:roker

1,6 HDI 66kW krouťák 215Nm při 1750 ot./min

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pekar

mám 307 1,6 Hdi 80 kW k predtým FORD Mondeo 1,8 TD 65 kW a to je určite nárast výkonu v prospech 307, ak je tento výkon niekomu stále málo, nech ide na pretekárske okruhy a nie na bežnú cestu, pretože tých ftákov, čo jazdia hlava-nehlava je určite dosť a stačí sa pozrieť na čiernu kroniku, tento výkon má bohatú výkonovú rezervu na riešenie krízových situácií:super

naprostý souhlas ! kdo chce výkon at si koupí toyotu supru a nechá jí poladit na 800 KW ale chtít od normálního auta zázraky není možné. Např. golf V má nyní inovovaný motor 1,4í s 59 KW (z 55 KW) ! a je to etalon třídy !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: marshall

Imro čítaj poriadně.Potom pochopíš co tím chtěl mares vyjádřit.Domnívám se, že kroutící moment udává sílu motoru.

přesně tak síla motoru není daná pouze KW (PS) ale i jinými hodnotami .....třeba diesel s vetším kroutákem utáhne na laně snáze auto než benzínák s větším výkonem.....ale pokud jde o rychlost je to opačně....asi záleží z jakého pohledu se na to koukáte.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...