Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2.0 HDI nestartuje


MOMO

Recommended Posts

406 2.0 HDI AUTO MI ZA STUDENA V POHODE STARTUJE (TROCHU DLHSIE TOCI) ZO STARTOM NEMAM PROBLEMI ANI KED JE ZOHRIATE ALE AK HO CHCEM NASTARTOVAT CCA 20 MIN TAK UZ HO NENATOCIM. POTOM HO MOZEM NATOCIT AZ KYM VIAC OCHLADNE. ROBY TO ASI LEN PRI URCITEJ TEPLOTE ZHRUBA TYCH 70 - 80 STUPNOV.

[upravil dne 13.1.2007 MOMO]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: zaza

známej měl podobnej problém na feldě,sice benzín,dělalo mu podobně co tobě,vyměněn termostat a vše v pohodě,ale bylo to na feldě:D:D:D

307 2.0HDi 110FAP

teda nejsem odborníkem na HDi, ale vím jistě, že i když tam termostat nebude tak to nastartuje:D:D

sorry za OT

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale co vím tak tento problém úplně stejný se objevil kamošovi kdysi na 110k oktávce. Přes půl roku to bylo v servise jelikož to měl v záruce a chybu neodstranili a pritom vyměnily všechny cidla, ŘJ motoru atd. Nakonec auto od něj odkoupily a prodali mu jinou stejnou octávku. Takže ti neporadím, třeba někde začít jestli u autoelekrtikáře zda není nějakej drat poškozenej nebo zkusit treba zajet do servisu i kdys výsledek může být nejistý. Prostě takhle bych to řešil já.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

najprv som mal zlí pretlakový ventil vo viečku naftového filtra, vtedy to nechcelo ísť vôbec a ked to chytilo tak ma to niekde nechalo (za jazdy zhasínal motor). Na diagnostike to písalo koherenciu otáčok a nízky tlak na vstr.lište.

No až po vímene toho ventila sa to začalo chovať tak ako píšem na začiatku. Za každú info budem veľmi vdačný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim nechci tvdit ze je to tim ,ale mel sem stejnel problem a Xantii TD rano vpohode chytla zahrata taky ale dys sem ji zahratou chcip a chtel natocit cca za 5 minut nesla musel sem chvily cekat cca 15 minut a bylo to bordelam v nadrzi uplne se prisal na sitko a nesla tam nafta zajimavy bylo ze pri jizde nestracela vykon a nebylo to vubec znat tak to jen ze sem myslel buh vi cim to nebude vymenil sem nejdriv pul auta a nakonec todle to jen pro zajimavost ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na multiple JTD mal kamarat podobné,naštartoval v pohode, išiel a z ničoho nič zdochlo a po chvíle znovu chytlo ked sa trochu schladilo, bolo to čidlo na motore, ale si už nepamätám či na kluke alebo kde, ak to ešte chceš vedieť tak zistím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tátovi to na ochcávce dělalo žhavící relé a opravili mu to na počkání. U HDi vyměn čidlo teploty pro ŘJ,tam asi bude problém(zelené nebo modré na termostatu,teď nevím). Už mi někdo říkal že u hdi takovýhle problém řešil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...
Původně zaslal: Dafe

tátovi to na ochcávce dělalo žhavící relé a opravili mu to na počkání. U HDi vyměn čidlo teploty pro ŘJ,tam asi bude problém(zelené nebo modré na termostatu,teď nevím). Už mi někdo říkal že u hdi takovýhle problém řešil

Prosím o radu kde se nachází čidlo teploty pro ŘJ (307SW), jak je náročná výměna a kolik asi tak stojí? Díky moc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...