Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

leasing


kubula77

Recommended Posts

kupuji 407sw.s leasingem u peugeota preplatim za 4 roky 100 tkc.to je to jedine co me odrazuje od koupi tohoto auta.mam vyhlidnute jeste jedno auto.skodu octavii za stejne penize a tam preplatim za 4 roky 70 tkc.jak je to mozne?ma s tim jeste nekdo zkusenosti?ze ma peugeot takovy preplatek?jsem na vazkach.co vy na to?:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bral jsem v srpnu na leasing 307 break a nepřeplatím ani o korunu navím. Dostal jsem nabídku od jejich leasingovky /PSA Finance/ na leasing bez navýšení. Jinak mi nabídly další dvě kalkulace se slevou 20000 nebo 30000. Ale vždy to vyšlo tak že ve finále bych jim zaplatil slevu zpátky a dalších 40000 navrch. Nevím co ti to nabídly za lichvu , ale dneska se běžně nabízejí nulové leasingy už od 30 procent akontace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jak to myslis, ze odpadaji problemy? ja si myslim, ze pri leasingu je to temer to same jako u uveru, ne? Jedina vyhoda uveru je , a to jen za predpokladu, ze je to N1, ze dostanes naraz cele DPH a auto navic je tve hned od zacatku, ale to je vyhoda taky jen nekdy, vetsinou sice, ale ne v kazdem pripade. Nebo???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

no to co preplatis je potreba podelit mesicema, kdy auto splacis a vyjde ti mesicni castka za havarijni pojisteni a pov. ruceni...

je treba si spocitat kolik by za to clovek normalne dal...

ale je taky pravda ze se rozhoduji mezi O2 RS COMBI a 407 SW, a cena leasingu je u peugeotu vyssi, ikdyz ty auta stojej stejne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co treba zkusit i jine leasingovky? ;)

jinak to ze je tam takovy rozdil me ani moc neprekvapuje, muze to byt i podstatne vic - nektere leasingovky maji napr. smlouvy s dovozci / vyrobci a dostavaji lepsi ceny, atd...

spotrebitelsky uver ma sve vyhody i nevyhody, jako vsechno. auto je hned tvoje, nemusis platit havarijko, muzes auto prodat kdy chces...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no můj názor je:vzít si půjčku-neni takový šílený navíšení,nemusí se platit havárko a máš velkej techničák doma.na lízačku si ho nechává ta společnost a když pak něco potřebuješ,tak je musíš žádat aby ti ho pučili a do měsíce ho zas musíš vrátit.já bych si auto na lízačku rozhodně nebral.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

můj názor:

lízing je pro lidi a co na to mají peníze, protože auto je po celou doby majetkem lízingovky. pokud má člověk na splátky a platí pravidelně, tak je to bez problémů.

ale pokud se dostane do tížívé situace, kdy nebude mít na placení a auto se mu nepovede někomu udat ať převezme lízing, tak nemá nic.

v případě totální bouračky nabo krádeže je to velmi podobné - nejdřív se zahojí lízingovka a co zbyte dostaneš ty. vesměs nezbyde skoro nic, a někdy se i stane, že ještě musíš doplatit...

kdežto u úvěru je auot hned tvoje, můžeš si s ním dělat co chceš, a když ho zboříš nebo ti ho ukradnou, tak peníze od poji3tovny dostaneš ty, a ne lízingovka.

navíc příklad ze života: při nákupu ojeteho vozu za 120000 kč byl nabídnut určitý lízing, s paní kupující byl u nákupu její finanční poradce, a tomu se to nezdálo. zavolal do banky, kde zajistil úvěr a paní si za dvě hodiny kupovala auto hotově s tím, že rozdíl mezi úvěrem a lízingem byl 50 000 kč ve prospěch úvěru. a to u auta za 120 000 kč...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2zoby: jiste, cim levnejsi auto, tim vetsi rozdil mezi leasingem a uverem!! to je dane napriklad pojistkou, vzdyt havarijka na auto v cene 200k mnohdy dosahuje 20 tisic rocne...

leasing je hlavne pro firmy, kde se uplatnuji jinak odpocty, a pro bezne lidi je zajimavy hlavne pro nova drazsi auta, kde se stejne bude platit havarijko. na starsi auta v cene rekneme do dvou kilo je to ekonomicky nesmysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každě má svoje pro a proti...

pro finanční Leasing:

- nemusíš za půjčku ničím ručit resp. ručí se autem, které kupuješ neboli si pronajímáš od leasingové společnosti, to je správný výraz

- některé produkty jsou s nulovým navýšením

proti finančnímu Leasingu:

- auto není tvoje tedy u případných havárií a krádeži pronajímatel vozu velice ztratí

- nemáš u sebe velký techničák tedy jakákoliv manipulace s vozem je opět problematická

- výše prvotní splátky (akontace)

- povinnost platit havarijní pojištění

- zůstatková hodnota

pro spotřební úvěr:

- žádná prvotní splátka (akontace)

- není povinnost platit havarijní pojištění

- auto vlastníš, máš u sebe velký techničák, jákákoliv manipulace s autem je jednodušší, plnění z hav. poj. jdou ve prospěch vlastníka vozu (teda ten kdo si skutečně auto koupil)

- žádná zůstatková hodnota

- vyšší pružnost produktu

proti spotřební úvěr:

- potřeba poskytnout zajištění u spotř. úvěru obvykle nad 200tis až 250tis CZK

- při vysokých spotř. úvěrech není tak praktický jako leasing zejména z důvodu zajištění (banky neradi do zajištění přijímají movité věci)

- žadatel o úvěr musí splnit požadovanou bonitu

Faktor ceny obou produktů jsem zde nezohlednil, protože na trhu je mnoho nabídek, které se od sebe velmi liší.

to kubula77:

Asi bych to shrnul takto. Spotřební úvěr se vyplatí spíše při menších částkách kolem 200tis. až 250tis CZK tedy tento způsob financování bych využil zejména u použitého vozu. Vzhledem k tomu, že budeš zřejmě kupovat nové auto, vybral bych si leasing. Každopádně je potřeba zohlednit jaké máš možnosti pro jednotlivé produkty (leasing x spotř. úvěr) a dále je potřeba vybírat z více produktů tedy nevázat se jenom na nabídky autorizovaných prodejen. Dále taky zda auto budeš kupovat do firmy nebo jako soukromé.

[upravil dne 16.2.07 MPavel]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych teda upozornila jen na to, že mám auto na úvěr, ale velký techničák mají oni, aby měli záruku a havarijní pojištění jsem taky musela platit, jinak by mi ten úvěr nedali. Teď už ten úvěr dají i bez havarijka, co vím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Aluška

Já bych teda upozornila jen na to, že mám auto na úvěr, ale velký techničák mají oni, aby měli záruku a havarijní pojištění jsem taky musela platit, jinak by mi ten úvěr nedali. Teď už ten úvěr dají i bez havarijka, co vím.

Jop, protože jsi dostala účelový úvěr na nákup auta, kde jsou nižší úroky proti neúčelovému úvěru. Před pár roky to tak bylo, jak je to teď netuším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Gotrek

Původně zaslal: Aluška

Já bych teda upozornila jen na to, že mám auto na úvěr, ale velký techničák mají oni, aby měli záruku a havarijní pojištění jsem taky musela platit, jinak by mi ten úvěr nedali. Teď už ten úvěr dají i bez havarijka, co vím.

Jop, protože jsi dostala účelový úvěr na nákup auta, kde jsou nižší úroky proti neúčelovému úvěru. Před pár roky to tak bylo, jak je to teď netuším.

Že tam budou nižší úroky jsem si myslela taky, bohužel nejsou, půjčila jsem si 50 000Kč a vrátím téměř 90 000Kč, takže skoro 100% navrch. Už nikdy více!!!! :bojim:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pak je tu samozrejme jeste otazka, jestli je zrovna pujcka na (novejsi) auto to prave, a jestli neni vyhodnejsi pul roku pockat a nasetrit vic penez.

nemluvim ani tak o podnikatelich nebo lidech, pro ktere je to nezbytny vyrobni prostredek...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...