Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

205 Mi-16 na prodej...


snowboy

Recommended Posts

Třeba to na plyn jede líp jak na benál? :D

Měl sem předělaný fávo na LPG a jelo líp na plyn než na benzín (a vlastně neznám nikoho, kdo by říkal, že na LPG mu to jede hůř).

LPG má větší oktan číslo a pokud se použijou dobrý svíčky a má to pravidelnej servis, takv tom není problém.

Známej má Pasata(99) pětiválec a taky si to chválí, tak proč ne 205ka?

Pojede to dobře a ještě to bude za rozumný peníz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: tanagy

Třeba to na plyn jede líp jak na benál? :D

Měl sem předělaný fávo na LPG a jelo líp na plyn než na benzín (a vlastně neznám nikoho, kdo by říkal, že na LPG mu to jede hůř).

LPG má větší oktan číslo a pokud se použijou dobrý svíčky a má to pravidelnej servis, takv tom není problém.

Známej má Pasata(99) pětiválec a taky si to chválí, tak proč ne 205ka?

Pojede to dobře a ještě to bude za rozumný peníz

No tak já budu asi první kdo ti to řekne, ale já měla Fávo taky předělaný na plyn a musím říct, že na benzín to jelo líp. Akcelerace byla na benzin daleko lepší, na ten plyn to bylo línější, to samý říkal i strejda s Fáčkem. Obě byli s karburátorem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ste nějak vysazení proti plynu?

Já to měl a můžu říct, že s tim nebyl jedinej problém.

Fávo jelo tak, jak se nastavilo. Dala se jednoduše stavit bohatost směsi a točky ve volnoběhu - fakt to jelo pěkně (i na dálnici) - samozřejmě oproti benálu. A taky záleží v jakým stavu byl motor/filtr a hlavně svíčky (na ty bylo LPG extracitlivý).

Nevím, co bys měl z toho, že bys sežral maníka s pasatem 5ti válcem - Asi tak dlouhodobé zažívací problémy :aut

Každej má svůj názor. První auto bylo fávo na plyn, další je P206 benzín a na plyn není a ani asi nebude. 30 litrů za přestavbu se mi fakt dávat nechce (u fáva to stálo 13 litrů a to bylo hned zpátky).

Další známej měl Ford Galaxy (nebo jak se to menovalo) taky kravskej motor a taky to bylo na plyn - a taky s tim byl spokojenej. Tak nevim.

Neodsuzujte LPG - kdyby se vyvíjel motor speciálně pro LPG, tak by to dopadlo velice zajímavě. LPG je pro spalování v motorech zajímavější než benzín. Není to z mojí hlavy, ale z článku ze světa motorů (nebo jak se to kdysi menovalo). Už za totáče se s tím prý ve škodovce experimentovalo. Škoda, že sem ztratil :papalink na ten článek

Nafta patří do kamen a LPG na sporák, co? :D:D

[upravil dne 24.1.07 tanagy]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A opět příspěvek plný šarmu a vtipu.:aut

Zkrátím to : Auta na plyn se mi hnusej stačí cítit ten smrad když jedete za 120 nebo žigulem a je vám na zvracení.Navíc když u těch škodáren vidím na servise ty předpotopní láhve na plyn hned za zadními sedačkami bál bych se každé havárie...

Ano ono budou existovat i auta kvalitně přestavěná , ale prostě to není můj šálek kávy.

K těm 5-ti válcovým motorům : Mě prostě nejde do hlavy zásadní věc a to když si člověk koupí takovej bourák co určitě stojí dost peněz provoz je drahý proč rve do toho plyn. Buď na to mám nebo ne:xvul:xvul:xvul

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja myslim ze k plynu se jeste automobilovy prumysl vrati, minimalne jako prechod od benzinu a nafty k napr. palivovym clankum nebo vodikovemu pohonu.

Me se zase dela spatne kdyz citim starou skodovku na benzin, to ten plyn je daleko lepsi a ma i cistsi emise

BTW na plyn jezdim od roku 1988 ;) takze ted to bude nejakych 18 let ;)

Jo a kdybych te posadil za volant do auta s LPG s dnesni urovni LPG zarizeni a nerekl ti ze to jede na plyn tak prd poznas a este si mozna budes chrochtat jak ten motor bezi krasne tichounce a hladce :aut

V belgii , holandsku nebo italii jezdi velka cast aut na LPG a myslim ze to nedelaj proto, ze by nemeli na benzin

[upravil dne 24/1/07 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

To dává smysl Ferry :super

to: peugeot 306. Spoustu lidí se bude dokonce hádat, že LPG je mnohem bezpečnější než benál (pokud nedojde k havárce a neroztrhne se nádrž - ale to by se roztrhla i ta benzínová - a mnohem lehčeji).

Dřív sem byl taky proti LPG, ale pak sem s tim jezdil a jak říkám - žádnej problém v tom nebyl. Příjemně to překvapilo. A taky LPG ve 120ce a v žigulovy je trochu na jiný úrovni než LPG v novejch vozíkách.

A proč rvát do passata LPG? Protože se to asi vyplatí (a můžu tě ujistit, že za tim autem žádnej nasládlej smrádek jako za 120cou není). Kupoval ojetý a dneska to má najeto přes 250 tisíc a šlape bezproblémově (je to vcelku jednoduchej, spolehlivej motor).

A budoucnost? Určitě nebude v benzínu :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Žigulíku a ve staré Š105 se jeví LPG na houby proto, protože to trochu míň táhne (ale jen trochu) a je to o dost tišší - jsme v sekci tuning a tak asi tušíte kolik klokanů vám přidá \"bavlněná sportovní vložka\" - většina je jich jen ve hluku.

Navíc střední výkon Š105 je něco okolo 18 kW, Žigulík je na tom o chlup líp - Š105 měla navíc krouťák 75 Nm, takže žádnej zázrak na benzín a na LPG už tuplem ne. Ferry má ve své 1.8 střední výkon cca 50 kW, krouťák přes 150 Nm. Prostě je mu jedno, jestli tam má o chlup míň nebo víc... ono mu to jede stejně :)

A nezapoměňte, že výroba Š120 (typ 742) byla ukončena před cca 20 lety. V jakém stavu jsou ty motory dnes..

Celej fór, co se točí okolo LPG, je v daních - LPG se prostě daní mnohem méně, než benzín. Takže, když vezmu, že vyrobit 1 lt benzínu vyjde na cca 9-10 Kč (+ DPH, + spotřební daň, + marže prodejců) a LPG je na tom stejně, jen ty spotřební daně skoro nemá.... tak modří již vědí.

To samé je/bylo s bionaftou (která byla dotovaná a již není) - taky to jelo stejně, žralo to stejně a mělo to vyšší cetanové číslo a tím to bylö tišší. Navíc to smrdělo po smažených řízkách (z tankování se stával gurmánský zážitek)

Prostě všechno se točí okolo daní - Chtěl bych jenom vědět, co je pravdy na tom, že ČEZ musí vykupovat elektřinu z větrných a fotovolaických elektráren za 13,25 Kč/kWh ?

Peugeot 106 - K tvé otázce, proč někdo do Passata rve plyn - Při nájezdu s Passatem 40 tkm za rok a spotřebě řekněme 8 lt/100 a ceně benzínu 30 Kč/lt (cena LPG je vždy skoro poloviční) .. ušetříš na 1 tkm 1200 Kč, na 40 tkm pak 48 tKč. Za pět let máš na nového \"starého\" Passata. Prostě za 5 let vyděláš skoro čtvrt milionu - a náklady na opravu a údržbu auta máš skoro stejné jako na plyn. Už chápeš ?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...