Jump to content
Sign in to follow this  
snowboy

205 Mi-16 na prodej...

Recommended Posts

Třeba to na plyn jede líp jak na benál? :D

Měl sem předělaný fávo na LPG a jelo líp na plyn než na benzín (a vlastně neznám nikoho, kdo by říkal, že na LPG mu to jede hůř).

LPG má větší oktan číslo a pokud se použijou dobrý svíčky a má to pravidelnej servis, takv tom není problém.

Známej má Pasata(99) pětiválec a taky si to chválí, tak proč ne 205ka?

Pojede to dobře a ještě to bude za rozumný peníz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: tanagy

Třeba to na plyn jede líp jak na benál? :D

Měl sem předělaný fávo na LPG a jelo líp na plyn než na benzín (a vlastně neznám nikoho, kdo by říkal, že na LPG mu to jede hůř).

LPG má větší oktan číslo a pokud se použijou dobrý svíčky a má to pravidelnej servis, takv tom není problém.

Známej má Pasata(99) pětiválec a taky si to chválí, tak proč ne 205ka?

Pojede to dobře a ještě to bude za rozumný peníz

No tak já budu asi první kdo ti to řekne, ale já měla Fávo taky předělaný na plyn a musím říct, že na benzín to jelo líp. Akcelerace byla na benzin daleko lepší, na ten plyn to bylo línější, to samý říkal i strejda s Fáčkem. Obě byli s karburátorem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PLYN JE :xvul Není to jen můj názor , ale fakt žeru ty maníky co si koupí PASSATA 5-ti válec takže vyšší střední třída a rvou tam plyn aby ušetřili:o) Se musím smát. Nemá na tom náhodou taky protektory když už nás trápí ta zima?:xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ste nějak vysazení proti plynu?

Já to měl a můžu říct, že s tim nebyl jedinej problém.

Fávo jelo tak, jak se nastavilo. Dala se jednoduše stavit bohatost směsi a točky ve volnoběhu - fakt to jelo pěkně (i na dálnici) - samozřejmě oproti benálu. A taky záleží v jakým stavu byl motor/filtr a hlavně svíčky (na ty bylo LPG extracitlivý).

Nevím, co bys měl z toho, že bys sežral maníka s pasatem 5ti válcem - Asi tak dlouhodobé zažívací problémy :aut

Každej má svůj názor. První auto bylo fávo na plyn, další je P206 benzín a na plyn není a ani asi nebude. 30 litrů za přestavbu se mi fakt dávat nechce (u fáva to stálo 13 litrů a to bylo hned zpátky).

Další známej měl Ford Galaxy (nebo jak se to menovalo) taky kravskej motor a taky to bylo na plyn - a taky s tim byl spokojenej. Tak nevim.

Neodsuzujte LPG - kdyby se vyvíjel motor speciálně pro LPG, tak by to dopadlo velice zajímavě. LPG je pro spalování v motorech zajímavější než benzín. Není to z mojí hlavy, ale z článku ze světa motorů (nebo jak se to kdysi menovalo). Už za totáče se s tím prý ve škodovce experimentovalo. Škoda, že sem ztratil :papalink na ten článek

Nafta patří do kamen a LPG na sporák, co? :D:D

[upravil dne 24.1.07 tanagy]

Share this post


Link to post
Share on other sites

A opět příspěvek plný šarmu a vtipu.:aut

Zkrátím to : Auta na plyn se mi hnusej stačí cítit ten smrad když jedete za 120 nebo žigulem a je vám na zvracení.Navíc když u těch škodáren vidím na servise ty předpotopní láhve na plyn hned za zadními sedačkami bál bych se každé havárie...

Ano ono budou existovat i auta kvalitně přestavěná , ale prostě to není můj šálek kávy.

K těm 5-ti válcovým motorům : Mě prostě nejde do hlavy zásadní věc a to když si člověk koupí takovej bourák co určitě stojí dost peněz provoz je drahý proč rve do toho plyn. Buď na to mám nebo ne:xvul:xvul:xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja myslim ze k plynu se jeste automobilovy prumysl vrati, minimalne jako prechod od benzinu a nafty k napr. palivovym clankum nebo vodikovemu pohonu.

Me se zase dela spatne kdyz citim starou skodovku na benzin, to ten plyn je daleko lepsi a ma i cistsi emise

BTW na plyn jezdim od roku 1988 ;) takze ted to bude nejakych 18 let ;)

Jo a kdybych te posadil za volant do auta s LPG s dnesni urovni LPG zarizeni a nerekl ti ze to jede na plyn tak prd poznas a este si mozna budes chrochtat jak ten motor bezi krasne tichounce a hladce :aut

V belgii , holandsku nebo italii jezdi velka cast aut na LPG a myslim ze to nedelaj proto, ze by nemeli na benzin

[upravil dne 24/1/07 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

To dává smysl Ferry :super

to: peugeot 306. Spoustu lidí se bude dokonce hádat, že LPG je mnohem bezpečnější než benál (pokud nedojde k havárce a neroztrhne se nádrž - ale to by se roztrhla i ta benzínová - a mnohem lehčeji).

Dřív sem byl taky proti LPG, ale pak sem s tim jezdil a jak říkám - žádnej problém v tom nebyl. Příjemně to překvapilo. A taky LPG ve 120ce a v žigulovy je trochu na jiný úrovni než LPG v novejch vozíkách.

A proč rvát do passata LPG? Protože se to asi vyplatí (a můžu tě ujistit, že za tim autem žádnej nasládlej smrádek jako za 120cou není). Kupoval ojetý a dneska to má najeto přes 250 tisíc a šlape bezproblémově (je to vcelku jednoduchej, spolehlivej motor).

A budoucnost? Určitě nebude v benzínu :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

V Žigulíku a ve staré Š105 se jeví LPG na houby proto, protože to trochu míň táhne (ale jen trochu) a je to o dost tišší - jsme v sekci tuning a tak asi tušíte kolik klokanů vám přidá \"bavlněná sportovní vložka\" - většina je jich jen ve hluku.

Navíc střední výkon Š105 je něco okolo 18 kW, Žigulík je na tom o chlup líp - Š105 měla navíc krouťák 75 Nm, takže žádnej zázrak na benzín a na LPG už tuplem ne. Ferry má ve své 1.8 střední výkon cca 50 kW, krouťák přes 150 Nm. Prostě je mu jedno, jestli tam má o chlup míň nebo víc... ono mu to jede stejně :)

A nezapoměňte, že výroba Š120 (typ 742) byla ukončena před cca 20 lety. V jakém stavu jsou ty motory dnes..

Celej fór, co se točí okolo LPG, je v daních - LPG se prostě daní mnohem méně, než benzín. Takže, když vezmu, že vyrobit 1 lt benzínu vyjde na cca 9-10 Kč (+ DPH, + spotřební daň, + marže prodejců) a LPG je na tom stejně, jen ty spotřební daně skoro nemá.... tak modří již vědí.

To samé je/bylo s bionaftou (která byla dotovaná a již není) - taky to jelo stejně, žralo to stejně a mělo to vyšší cetanové číslo a tím to bylö tišší. Navíc to smrdělo po smažených řízkách (z tankování se stával gurmánský zážitek)

Prostě všechno se točí okolo daní - Chtěl bych jenom vědět, co je pravdy na tom, že ČEZ musí vykupovat elektřinu z větrných a fotovolaických elektráren za 13,25 Kč/kWh ?

Peugeot 106 - K tvé otázce, proč někdo do Passata rve plyn - Při nájezdu s Passatem 40 tkm za rok a spotřebě řekněme 8 lt/100 a ceně benzínu 30 Kč/lt (cena LPG je vždy skoro poloviční) .. ušetříš na 1 tkm 1200 Kč, na 40 tkm pak 48 tKč. Za pět let máš na nového \"starého\" Passata. Prostě za 5 let vyděláš skoro čtvrt milionu - a náklady na opravu a údržbu auta máš skoro stejné jako na plyn. Už chápeš ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×