Joest Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Zdravím, jelikož nejsem odborník přes motory tak mam nasledujici dotaz. Bylo mi sdeleno ze mi netesni turbo a udajne kolem trosku proteka olej. Jen mam dotaz, co presne to bude znamenat pro me. Da se to turbo nejak repasovat nebo dodatecne dotesnit bez vymeny za nove? A nebo je to jedina moznost v tomhle pripade? PS: Co stoji nove (vim ze levny rozhodne nebude), případně jestli máte odkaz na nejakej web zabyvajici se repasama nebo treba i web kde prodavaj turbo novy. Do peugeotu se mi moc nechce kvuli prachum, je nutny tam dodavat origo turbo nebo se delaj i nejaky alternativy? Dky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 www.rematurbo.cz www.specialturbo.cz atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joest Odesláno 11. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2007 diky, vazim si toho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PP205 Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Původně zaslal: Joest Zdravím, jelikož nejsem odborník přes motory tak mam nasledujici dotaz. Bylo mi sdeleno ze mi netesni turbo a udajne kolem trosku proteka olej. Jen mam dotaz, co presne to bude znamenat pro me. Da se to turbo nejak repasovat nebo dodatecne dotesnit bez vymeny za nove? A nebo je to jedina moznost v tomhle pripade? PS: Co stoji nove (vim ze levny rozhodne nebude), případně jestli máte odkaz na nejakej web zabyvajici se repasama nebo treba i web kde prodavaj turbo novy. Do peugeotu se mi moc nechce kvuli prachum, je nutny tam dodavat origo turbo nebo se delaj i nejaky alternativy? Dky za rady blazne !!! nekupuj turbo, to ze olej prolina je uplne normalni, zvlaste u slabeho hdi nic tomu neni. Turbo po 5tis kilometrech masti !!! je to normalni. Maximalne si nech zmerit plnici tlak na pocitaci. To je par korun Ja to delam za dve kila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 12. leden 2007 Sdílet Odesláno 12. leden 2007 Původně zaslal: Joest Zdravím, jelikož nejsem odborník přes motory tak mam nasledujici dotaz. Bylo mi sdeleno ze mi netesni turbo a udajne kolem trosku proteka olej. Jen mam dotaz, co presne to bude znamenat pro me. Da se to turbo nejak repasovat nebo dodatecne dotesnit bez vymeny za nove? A nebo je to jedina moznost v tomhle pripade? PS: Co stoji nove (vim ze levny rozhodne nebude), případně jestli máte odkaz na nejakej web zabyvajici se repasama nebo treba i web kde prodavaj turbo novy. Do peugeotu se mi moc nechce kvuli prachum, je nutny tam dodavat origo turbo nebo se delaj i nejaky alternativy? Dky za rady A protejká ti olej do vejfucku, žere ho to? nebo to jen trošku rosí u toho spoje ? To je totiž celkem normální.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joest Odesláno 12. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. leden 2007 No prej to jen rosí, ale zase je fakt ze olej to nezere. Az tam pujdu, tak asi jeste zkusime odpojit hadici abych zjistil jestli nejde nejakej olej i do sani, pac na tomhle peugeotu se to prej nedapoznat na vzduchovym filtru... tam nic neni... ja jen ze sem mel strach, protoze auto ma najeto uz 160 000km a turbo je prej tak na 200k. Navic to mam chvili chiply a nejsem si jistej jestli na tom turbu bylo neco pred tim, pac se na to prislo ted kdyz sem si pro jistotu nechal udelat rozvody... Ale jestli to vazne rosi normalne? Jste si jisty? Diky za pomoc Jeste dotaz, kde sis nechal zmerit ty plnici tlaky? A co presne je k tomu potreba? dik [upravil dne 12.1.07 Joest] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nazder Odesláno 13. leden 2007 Sdílet Odesláno 13. leden 2007 No normalni to neni ze prosakuje turbo ve spoji pod sponkou. A pokud máš na něm nalitano co pišeš tak je před smrtí. Začal bych schánět jiné turbo. Repase se nevyplati pac turbo po repasi vydrzi o dost mene. Kloudne turbo se dá sehnat za 20k nove totiž stojí 48 k:mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 13. leden 2007 Sdílet Odesláno 13. leden 2007 Původně zaslal: nazder No normalni to neni ze prosakuje turbo ve spoji pod sponkou. A pokud máš na něm nalitano co pišeš tak je před smrtí. Začal bych schánět jiné turbo. Repase se nevyplati pac turbo po repasi vydrzi o dost mene. Kloudne turbo se dá sehnat za 20k nove totiž stojí 48 k:mrk To by mě celkem zajímalo, kde bereš tyhle informace. Starší turbo vůbec nevíš, kolik vydrží, kdežto na turbo po repasi je záruka. Repase nestojí tolik. Jestli dáš za turbo 20, tak mi sežeň víc takovejch a za chvilku si koupim barák. Kolik si viděl slavejch HDiček, který měli čistej spoj u turba ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nazder Odesláno 13. leden 2007 Sdílet Odesláno 13. leden 2007 Pokud je turbo v pořádku a dobře těsní na hřídeli není žadný důvod, aby prosakoval olej. Moje HDI má naprosto suché turbo na spojích a moji 3 kámoši taky. Byli jsme společně na STK tak jsem to viděl na vlastní oči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PP205 Odesláno 14. leden 2007 Sdílet Odesláno 14. leden 2007 Původně zaslal: nazder Pokud je turbo v pořádku a dobře těsní na hřídeli není žadný důvod, aby prosakoval olej. Moje HDI má naprosto suché turbo na spojích a moji 3 kámoši taky. Byli jsme společně na STK tak jsem to viděl na vlastní oči. kdo lze, ten muze i krast a nedej boze zabit I novym turbem prosakuje olej tak tu neklam normalni lidi ktery chtej poradit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4ever Odesláno 14. leden 2007 Sdílet Odesláno 14. leden 2007 Taka otazka z casti mimo temy... Kolko asi tak priblizne priemerne vydrzi turbo na peugeotoch, neviem ci maju tieto HDi rovnake turba, ja mam 2.0HDi 80kW v 406ke r01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 14. leden 2007 Sdílet Odesláno 14. leden 2007 Proměř ayiální vůli na hřídelce, po překročení tolerance pak nechat zrepasovat, či si nechat poslat díly ze zahraničí a turbo složit sám doma. Není to vůbec složitý, jen být pečlivý a důsledný. lehké info co a jak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.