Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

rozdíl ŘJ 108 / 116 kw (Mi16)


Bohouš

Recommended Posts

Původně zaslal: Bohouš

Asi lama dotaz, ale přesto to zkusím - dá se nějak poznat rozdíl mezi těmito jednotkami ???

Je na nich rozdíl v číslech apod. ???

Rovnou to spojím v další dotaz - je rozdíl v Mi16 108 kw / 116 kw opravdu jen v těch ŘJ ???

bude to stejný jako u 205 88kw a 94kw;) jestli ti to něco pomůže
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:bojim 88kW(XU9JA/Z - DKZ)a 94kW(XU9JA - D6B) se lisi mj. kompresnim pomerem...

...a u micka to bude podobne:

What\'s so different about the UK Mi16 motor? Don\'t all Mis have 116kW?

Aus spec 1.9\'s had 108kw with 9.5:1 comp ratio due to having to run on shitty 92 RON unleaded, UK still used leaded.

UK spec had 116kw and 10.4:1 comp ratio, power difference is negligable, about 10bhp but the extra compression benefitted the rally cams.

The later 2.0 mi16\'s (post 92 and in the 306 S16) are different again, they\'ve got cast iron blocks and less power than the UK spec 1.9\'s.

tady mas ty ridici jednotky:

[upravil dne 11.1.07 .mycTD]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Bohouš

Původně zaslal: .mycTD

Bohousi, neni na Micku stelovatelnej predstih a podobne veci? Ja mam u 94kW taky uplne jine hodnoty nastaveni, nez u 88kW

Nóóóó tak to opravdu nevím - hlavně ani pořádně nevim o čem mluvíš :myslim:myslim

...to je jedno, jestli je tam Motronic, by si to mel osefovat sam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj Motronic tam je.......to přečtu :D

Jinak jen pro zajímavost - brácha má tu svou 116 kw bez poskvrny a já v té mé 108 kw mám díru a ta je zalitá nějakou průsvitnou plastovou srágorou skrz kterou je vidět nějaké nýtování a drátečky apod....:mrk:mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Bohouš

Tak jsem zase o něco chytřejší -

116kw-tový motor má i jiné vačkové hřídele a celkově motor není nastaven na odpor, protože nemá katalyzátor....tím pádem i rychlejší proudění plynů.

Vykuchej kat a na emisích si trochu připlatíš, no...:D

Vačky kup sportovní a budeš mít hnedle vyšší výkon, než brácha :D:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dundee

Původně zaslal: Bohouš

Tak jsem zase o něco chytřejší -

116kw-tový motor má i jiné vačkové hřídele a celkově motor není nastaven na odpor, protože nemá katalyzátor....tím pádem i rychlejší proudění plynů.

Vykuchej kat a na emisích si trochu připlatíš, no...:D

Vačky kup sportovní a budeš mít hnedle vyšší výkon, než brácha :D:super

predpokladam, ze to uz ma ted, kdyz jezdi na brachovu RJ:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...