Guest Radimo Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Původně zaslal: vix Pokud jsi tam ty destičky dal dobře, tak chvíli trvá, než si sednou - tak 100 km. Ale vážně záleží jak se tam dají. Jednou mi je v servisu dokonce dali obráceně, to pak brzdilo furt obráceně? to snad ani nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 12. leden 2007 Sdílet Odesláno 12. leden 2007 Původně zaslal: Radimo Původně zaslal: vix Pokud jsi tam ty destičky dal dobře, tak chvíli trvá, než si sednou - tak 100 km. Ale vážně záleží jak se tam dají. Jednou mi je v servisu dokonce dali obráceně, to pak brzdilo furt obráceně? to snad ani nejde Právě že to někdy jde, ale to pak musel dělat někdo po tmě, a nebo učedník, který si řekl, že tady je to tvrdší tak to bude lépe brzdit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 12. leden 2007 Sdílet Odesláno 12. leden 2007 Původně zaslal: Ladis Pokud je moje tvrzení správné, tak zřejmně ne. Jestli na autě zvládneš pár věcí, tak můžeš sundat desky, skontrolovat jestli jsou rovné a jestli třmen netáhne k jedné straně, očistit, a namáznout vodící hřídele třmenů. Může se tento efekt potlačit, otázka jak na dlouho. Změna kotoučů by taky asi měla na to vliv, ale to bys asi dával i nové desky. Do budoucna spíš koupit jinačí desky. Cenově i kvalitativně je přijatelná značka Maff, jsem přesvědčen že by tě neměla zklamat i značka Jurid a Ate (už trochu dražší a lepší) Jutid jsou super, ale lépe je k nim brát doporučené kotouče. ate, Lucas Bosch, to nezklame nikdy. Ale něž tohle to sou fakt lepší korkový špunty. Slyšel sem, že poměrně levné desky Friction nejsou vůbec špatný, ale zkoušet to nebudu, když na 306 stojí dopředu BOSCH 1200. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 12. leden 2007 Sdílet Odesláno 12. leden 2007 Původně zaslal: Ladis Pro zajetí ba naopak zvol málo frekventovaný rovný a přehledný úsek, razantnější brždění až téměř do samotného zastavení auta. Opakovat několikrát. Prohřátí brzd je právě žádoucí, nataví se povrch desek a nanáší se na brzdový kotouč. V tomdle stavu pak brzdy nejlíp brzdí. Důchodcovská jízda brzdám nesvětčí (nezaměňovat sjezd z Alpských kopců, tam brzdy dostanou opravdu pokouřit, ne ale pár razantnějších zabrždění v našich podmínkách) Na desky jako takové nešahej, žádné zdrsňování. Při výměně desek očistit vodící plochy na třmenech, zlehounka promáznout měděnou vazelínu ať desky krásně chodí. Pod prachovku pístku je dobré nakapat Breox, váleček pak prásně chodí a neklade odpor při vracení desek od kotouče. Dupat po nových brzdách je nejlepší cesta jak je zničit. Pokud nemáš potřebné technické vzdělání, stačí si přečíst návod. V KAŽDÉM návodu k běžným brzdám píšou , že prvník pár stovek kilometrů bychom se měli vyvarovat prudkého brzdění. Něco jiného jsou závodní materiály, které kolikrát ani nebrzdí, dokud se nezahřejí a i proto nemají často homologaci pro silniční provoz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 12. leden 2007 Sdílet Odesláno 12. leden 2007 Původně zaslal: vector Původně zaslal: Ladis Pro zajetí ba naopak zvol málo frekventovaný rovný a přehledný úsek, razantnější brždění až téměř do samotného zastavení auta. Opakovat několikrát. Prohřátí brzd je právě žádoucí, nataví se povrch desek a nanáší se na brzdový kotouč. V tomdle stavu pak brzdy nejlíp brzdí. Důchodcovská jízda brzdám nesvětčí (nezaměňovat sjezd z Alpských kopců, tam brzdy dostanou opravdu pokouřit, ne ale pár razantnějších zabrždění v našich podmínkách) Na desky jako takové nešahej, žádné zdrsňování. Při výměně desek očistit vodící plochy na třmenech, zlehounka promáznout měděnou vazelínu ať desky krásně chodí. Pod prachovku pístku je dobré nakapat Breox, váleček pak prásně chodí a neklade odpor při vracení desek od kotouče. Dupat po nových brzdách je nejlepší cesta jak je zničit. Pokud nemáš potřebné technické vzdělání, stačí si přečíst návod. V KAŽDÉM návodu k běžným brzdám píšou , že prvník pár stovek kilometrů bychom se měli vyvarovat prudkého brzdění. Něco jiného jsou závodní materiály, které kolikrát ani nebrzdí, dokud se nezahřejí a i proto nemají často homologaci pro silniční provoz. Přesně tak, sportovní brzdy se zajíždějí uplně jinak, (do červena) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.