zaza Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 chci se zeptat,ze strany rozvodů, se ozývá takové klepání,je to slyšet při zavřené kapotě(slyšet víc při vyřazení a při nižších otáčkách),při otevřené není slyšet,jinak když auto přes noc stojí,tak po nastartování to nedělá,po nějaké chvilce od rozjetí zase klepe,upozorňuji,že jsem byl v servise(jeho logo je tady na hlavní stránce),tam mi řekli,že je to řemenice,po kontrole prý OK,ale vyměnily nap.kladku,prý špatná,klepalo dál,tak jsem jim to dal znova,vyměněn drážkový řemen za kratší+kontrola(hledání závady)i na rozvodech,prý vše OK,ale klepe dál,taky občas pár dní OK,i v Peugeotu mi řekli že to vypadá na řemenici(prý na to trpý)ale v AUTO FR.... se na ni koukali a prý je v pohodě,taky prý by to mohla být volnoběžka na altíku,bylo mi řečeno v A...F...,že tam není,tak prosím o radu, 307 2.0HDi 110FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 hele, nemáš najeto něco okolo 60 tkm ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sweps Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 takovy podobny klepot se mi taky ozyva ze stejnyho mista a mam najeto 56 000 na 106 taky by mne zajimalo co by to mohlo byt [upravil dne 9.1.2007 sweps] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 9. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2007 mám najeto 112 500 km a ten klepavý zvuk mě strašně s..e:grr,připadá mě ,že vychází někde ze spodní části u drážkového řemene,jako ze spodku motoru,taky bych to tipnul na tu řemenici,ale když ji měli vyndanou tak prý je v pořádku,tak se jim snad dá věřit:myslim.Nechce se mi ji (možná zbytečně)měnit,orig.u Peugeotu asi 8500 kč a u AUTO FR.... asi 4500 kč+práce což je docela dost a výsledek nejistý.Připadá mi ,že když zastavím i na křížovatce,tak se po mě někdo otočí,tomu se říká požitek z jízdy:D:D:D,kdyby ten zvuk byl z rozvoďáku,tak by byl slyšet snad i při otevřené kapotě,jenom mě zaráží,že v servise po dvou návštěvách mi řeknou,že je auto v pořádku a nemám mít strach,že 307 HDi jsou hlučnější,než předchozí modely:o 307 2.0HDi 110 FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 nesmíš všemu věřit ... jinak, životnost řemenice u motoru 2.0 HDI 66 kW je cca 60 tkm. Ona je tam guma, ta se vymačká a dělá to bordel - odborně se tomu snad říká tlumič kmitů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 Původně zaslal: vix nesmíš všemu věřit ... jinak, životnost řemenice u motoru 2.0 HDI 66 kW je cca 60 tkm. Ona je tam guma, ta se vymačká a dělá to bordel - odborně se tomu snad říká tlumič kmitů no to snad ne ? ... tatik ma najeto cca 110 a zadny klepot se mu z 66kW hdi neozyva...nerikam, ze to nemuze byt remenice, ale 60tisic prehanis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikii84 Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 Těd jsem zrovna řemenici měnil.Byl to hroznej rachot.Když jsem nastartoval tak se nic nedělo ale jak jsem víc přidal plyn nebo jel delší cestu (5 km) tak to mlátilo jak blázen.Najeto mám 120000 km.Mám 2.0 hdi 80 kw.Cena řemenice 3500.Říkali že to na to trpí.Samozřejmě ne originál.. Do origo servisu bych už po určitých zkušenostech nešel... [upravil dne 10.1.2007 Mikii84] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedy Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 Takovýhle zvuky měl kámoš ma 406 2.0 Hdi, když jsem to hledal tako to byla řemenice dole na klikovce, jak už tu někdo psal je složená za dvou dílů a mezi je guma která se vymlátí. Údajně by se měla měnit při výměně rozvodovýho řemenu, ale kdo ví??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 10. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2007 asi to bude fact ta řemenice ,je jenom zajímavý,že byla venku a prý je údajně v pořádku,no nic,co se stane až prdne,dojedu do servisu,asi počkám až odejde,potom to bude na jistotu:D.Kde jsi ji koupil za 3500 kč,motor mame asi stejný 307 2.0HDi 110FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 10. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2007 oprava:FAKT (překlep):D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 Prvý krát mi odišla remenica pri cca 85 000 km. Najprv z nej vyletel kúsok plechu a potom bol až rachot ... Oprava okolo 9000,- Sk v P servise. Teraz mám 165 000 a remenica sa ozýva zas. Zasa 9000,- Sk, to sa mi nechce ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 to se týká všech řemenic u všech motorů?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikii84 Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 Jo já jsem měl taky na pohled v pořádku ale ve vnitř byl celá rozmlácená a to dělalo ten rachot.Pak mi to ukazovali a když se s ní poklepe o zem tak to je slyšet že je ve vnitř neco uvolněnýho.Dělali mi to v servisu kde mají díly od auto Benex... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 C.J. - ne, to se týká řemenic u nových motorů Ty můžeš být u svého autí v klidu. mmch, víte, že některé automobilky uvažují o těchhle tlumičích i na vačkových hřídelích !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Původně zaslal: vix C.J. - ne, to se týká řemenic u nových motorů Ty můžeš být u svého autí v klidu. jak vypadají ty řemenice s tlumičem záběru?? nemáte někdo fotku?? 406ky 1.8 8V mají ještě ty staré?? A 1.8 16V nebo 2.0 16V už ty nové?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
seky Odesláno 14. leden 2007 Sdílet Odesláno 14. leden 2007 Původně zaslal: Mikii84 Těd jsem zrovna řemenici měnil.Byl to hroznej rachot.Když jsem nastartoval tak se nic nedělo ale jak jsem víc přidal plyn nebo jel delší cestu (5 km) tak to mlátilo jak blázen.Najeto mám 120000 km.Mám 2.0 hdi 80 kw.Cena řemenice 3500.Říkali že to na to trpí.Samozřejmě ne originál.. Do origo servisu bych už po určitých zkušenostech nešel... [upravil dne 10.1.2007 Mikii84] Jo, je to tak. Taky jsem měnil. To klepání mi dost vadilo. Kupoval jsem originál a stála 7.500,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 14. leden 2007 Sdílet Odesláno 14. leden 2007 Zhruba se dá říct, že dřív tyhle řemenice byly jen na dieselových motorech typu XU, teď už je mají i benzínová XUčka. Na motorech typu TU jsem je ještě neviděl. A mimo jiné se občas stane to, že ta guma po kouskách vypadává. Pokud vypadne směrem od motoru, tak se mimo hluku vlastně nic neděje, ale pokud vypadne na druhou stranu, tak se může dostat pod rozvoďák a ten může přeskočit. Už jsem to viděl asi u třech případů. Ta guma tam jako tlumič torzních kmitů stejně funguje jen když je ještě pružná. Působením teplot v motorovém prostoru a stářím ztvrdne a původní funkci stejně neplní. A na jiných autech se bez toho obejdou. Podle staré řemenice by soustružník měl umět vytočit novou řemenici z jednoho kusu a měl by být klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 16. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. leden 2007 tak dneska jsem byl zase v jiném servise ohledně toho klepání(jina pobočka AUTO FR....)tak mi řekli,že to vypadá na tu řemenici,že tam snad ani nic jiného klepat nemůže,šáhli tam nějak šroubovákem:D ozvalo se jim takové prasknutí a když jsem jel domů,tak už to neklepe,příští týden jsem k nim objednán na opravu,cena řemenice 4200+práce:(,jenom jsem zvědavej ,jestli to nezačne do té doby klepat,jestli to 100%zjistí,abych nedopadl jako předtím,jenom jim bylo záhadou,že na to nepřišli jejich kolegové(2*ho tam měli),akorát zbytečně vyhozený prachy:grr:grr:grr 307 2.0HDi 110FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 16. leden 2007 Sdílet Odesláno 16. leden 2007 Hafity nemáš pravdu. řemenice na XU motorech je z gumovým mezikruží a její životnost je podstatně vyšší než řemenice o které je tady řeč na motory DW/DV z mechanickým vyvažováním. V ŽÁDNÉM případě pokud někdo tuší , že je řemenice na motoru DW/DV (HDi) vadná-hlučná ji nechat než se rozsype. Poslední dvě HDi co si majitelé nedali říct je to stálo cca 30000kč. (rozvody, vahadla, ventily atd) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 16. leden 2007 Sdílet Odesláno 16. leden 2007 Původně zaslal: Hafity Zhruba se dá říct, že dřív tyhle řemenice byly jen na dieselových motorech typu XU, teď už je mají i benzínová XUčka. Na motorech typu TU jsem je ještě neviděl. A mimo jiné se občas stane to, že ta guma po kouskách vypadává. Pokud vypadne směrem od motoru, tak se mimo hluku vlastně nic neděje, ale pokud vypadne na druhou stranu, tak se může dostat pod rozvoďák a ten může přeskočit. Už jsem to viděl asi u třech případů. Ta guma tam jako tlumič torzních kmitů stejně funguje jen když je ještě pružná. Působením teplot v motorovém prostoru a stářím ztvrdne a původní funkci stejně neplní. A na jiných autech se bez toho obejdou. Podle staré řemenice by soustružník měl umět vytočit novou řemenici z jednoho kusu a měl by být klid. Fakt to myslíš s těmi XU motory vážně ? Já mám třeba XUD7 (což je dieselová jedna-sedmička) a tam žádná guma na řemenici není. A řekl bych, že 1.9 GTI jsou taky gumy prostý. Jinaá auta se bez ní dneska už neobejdou - dělá rambajz a to se nenosí. A proč žádat soustružníka, když se dá koupit nová, nebo dát starou ??? A najdi dneska dobrého soustružníka ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.