harmal Odesláno 8. leden 2007 Sdílet Odesláno 8. leden 2007 Jaký máte názor na stříkání dutin?Já je dělám každej rok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 8. leden 2007 Sdílet Odesláno 8. leden 2007 Každej rok je zbytečnost, ale jednou za dva, za tři roky neuškodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falken Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 Stříkaní dutin je dobra věc. A jak často by se to mělo dělat záleží na tom čim to stříkáš a jak jezdíš. Jinak ja to dělám taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmal Odesláno 9. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2007 Já to dělám olejem,všude se dostane a funguje to-(zatím bez koroze)už to taky není mladík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 Mne by docela zajímalo na kolik to tak vyjde? Mám v plánu to nechat příští podzim udělat na svojí 406. Chtěl bych to ale komplet i spodek ... Máte někdo nějaký tip na odborníky v Pze , popř. P-východ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmal Odesláno 10. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2007 Kolik to může stát namám zdání,protože jsi to delám sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 Původně zaslal: MJSytic Mne by docela zajímalo na kolik to tak vyjde? Mám v plánu to nechat příští podzim udělat na svojí 406. Chtěl bych to ale komplet i spodek ... Máte někdo nějaký tip na odborníky v Pze , popř. P-východ? No počitej 1500,- až 2500,- záleží čím to necháš udělat, nejlepší je asi RUSTSTOP http://www.ruststop.cz/ Dělá to více firem, chce se to poptat, u nás to dělá prodejce a servis Škoda, Autobranka Náchod [upravil dne 10/1/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 Dělají to i soukromníci (a levněji). Skus se v okolí poptat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Netopýrka Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 jako vlastník automobilových dědoušů nástřik rozhodně praktikuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoudaK Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Si kup 500 ml sprej vosku a udělej si to sám,na tom nic není... A tady bych moc nešetřil,ten co používám já,tak stojí kolem 200 kč a je vynikající... A stačí to udělat jednou a šmitec... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Známej natírá spodek na trabantoj už asi 20let každej rok a letos už tu 5ticentimetrovou vrstvu musel odrbat,protože by to už pomalu ani neuvez a trabant je pod tím jako novej,nikde ani známka rzi,takže se to vyplatí jinak někdo mě říkal že je to blbost dělat to vyjetým olejem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Crack: na tom neco bude, vyjety olej obsahuje prece nejake kyseliny, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 12. březen 2019 Sdílet Odesláno 12. březen 2019 Vytáhnu trošku kostlivce, ale máte někdo osobní zkušenost se zde zmiňovaným nástřikem ruststop? Zatím jsem aplikaci našel jen u Autocentrum Boura Činěves - někdo kdo tam na ruststop jezdí pravidelně? Zkušenosti, poznatky? Chci v létě nechat ošetřit auto a tohle vypadá celkem zajímavě a to i cenově. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kurka Odesláno 12. březen 2019 Sdílet Odesláno 12. březen 2019 Před 10-ti lety jsem si ho nechal aplikovat na Mondeo.Jeden den jsem ho přistavil a druhý den bylo hotovo(musel jsem čekat na teplé letní počasí aby byl ůčinek co nejlepší).Na dutiny asi dobrý,ale na podvozku nic moc-za rok jsem měl dojem že velká část nástřiku je fuč.Jo a taky jsem jezdil se stále připraveným hadrem protože z nástřiku dutin dlouho unikal ten sajrajt a když jsem na to zapoměl,tak jsem měl kalhoty jako prase.Jestli to mělo nějaký význam to nevím protože pak šlo do světa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. březen 2019 Sdílet Odesláno 12. březen 2019 (upraveno) ruststop neznám, ale vypadá to na nějaký olejový film, takže do dutin OK, ale na spodek to musí mít nějakou vrstvu, cca 2mm, jinak to nemá smysl, dnes se na spodku dělá jen podlaha, protože podběhy jsou plastové--snad nikdo je před stříkáním nedemontuje, to by ses nedoplatil (ale bylo by to ideální) pokud chceš jen dutiny, kup 6ks sprejů Rezistin na dutiny (500ml--cca 165 Kč kus) a vystříkej si je sám, každý sprej má ve víčku asi půlmetrovou hadičku s tryskou, takže se dostaneš všude, hlavně musí být dutiny suché, takže v létě..., nebo nechat auto někde v teple (kotelna atd.) https://pemi.cz/resistin-ml-ve-spreji-antikorozni-pripravek-k-ochrane-dutin-aut-500-ml/p/106333?utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=PI_Pemi.cz_5299277926&utm_content=PI+dle+ceny+a+skladem&utm_term=rezistin+na+dutiny Upraveno 12. březen 2019 uživatelem ozzy56 Hafity, MilanF1 a inoxing ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kurka Odesláno 12. březen 2019 Sdílet Odesláno 12. březen 2019 Ruststop je ůdajně kanadský patent(U nás ho stříká nejaký Hoffmann ze Starého Města u F-M),ale podruhé jsem nástřik podvozku řeši Resistinem Car míchaným s Konkorem 500 a dutiny jsem ošetřil Resistinem Ml vespreji.Pokud nepočítám práci tak to vyšlo na polovinu a mám z toho lepší pocit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 12. březen 2019 Sdílet Odesláno 12. březen 2019 (upraveno) Rezistin/ Dinitrol. Nejlepší, co znám na dutiny. Zaleze to všude, kape to ještě 2 týdny, smrdí to 2 měsíce, ale funguje. Zateče všude do dělicích rovin plechů, narozdíl od nekterých podobných produktů, který jsou jen vosk a nikam moc nezatečou, jen tam, kam dostříkne triska. Dělalo se to i vyjetým olejem a údajně to taky nebylo špatný, ale to byla doba, kdy v mototechně nebyly ani brzdový destičky běžně, takže lepší něco, než vůbec nic. Dneska ty spreje jsou celkem jednoduchý. Jeden den v létě, kdy vyschnou dutiny, sundat si podběhy, umýt pěkně od bordelu a udělat si to poctivě. Osobně už spodek ničím nenatírám, protože pod to člověk nevidí a vesele to pod tím klidně hnije. Radši pěkně očistit a natřít dvousložkovou barvou z autolaků. Rezistinem stříkám i na plochu pod plastový podběhy. Upraveno 12. březen 2019 uživatelem inoxing ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. březen 2019 Sdílet Odesláno 13. březen 2019 (upraveno) jinak pro toho, kdo si chce nastříkat auto sám a má k dispozici i malý kompresor, jsou v prodeji přípravky firmy Body, můžu je vřele doporučit, vyrábějí různá balení, ideální jsou tzv. ,,kartuše'', kterou našroubujete na stříkací pistoli, zapojíte hadici od kompresoru a můžete okamžitě stříkat , mají i různé barvy přípravků--doporučuju na dutiny které směřují směrem do kabiny používat ,,transparentní'', protože se může stát, že stříknete přípravek sloupkem dveří až do střechy a přípravek třeba černé barvy by mohl udělat na stropnici nepěkné fleky , nejrozumnější je stříkat od poloviny sloupku směrem dolů k prahům--nahoře auta stejnak nehnijí , stříkal jsem auta jednu dobu profesionálně, takže vím, co píšu, pracoval jsem jen s Body a super..., taky si před stříkáním kupte litr technického benzínu, abyste mohli umýt případné přestřiky atd. pokud byste měli obavu, že se při tom zašpiníte, Body prodává (myslím za kilo) takovou jakoby papírovou kombinézu s kapucí a rukavicema, tu po práci sundáte a jste čistí jak lilie , tady odkaz https://www.barvy-laky-prodej.cz/barvy-na-spodky-a-dutiny/ pistole https://www.barvy-laky-prodej.cz/strikaci-pistole-a-prislusenstvi/pistole-na-dutiny-a-spodky-vozidel-jobi/ Upraveno 13. březen 2019 uživatelem ozzy56 inoxing a Fruktis ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 13. březen 2019 Sdílet Odesláno 13. březen 2019 No já chci ošetřit komplet celé Ducato. Na to Body kouknu a asibse do toho tedy pustím sám. Přeci jen to auto budu mít na dlouhou dobu. Podlahu mechanicky ošlechtím a natřu a na dutiny tedy něco vyberu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 13. březen 2019 Sdílet Odesláno 13. březen 2019 Hele vloni jsme tady u mě měli takovej pracovní sraz pražáků. Bylo v plánu stříkání dutin a spodků aut. Když se podíváš určitě to tady někde najdeš. Ve finále jednak z časových důvodů ale i protože jsme to tak nějak usoudili jsme na autech sundali jen ty plastový nadkolí(podběhy) tam jsem to vystříkal pořádně ještě jsme brali tak jako kam dostříká bordel od předních kol po podlaze a jinak dutiny jsme brali hlavně prahy. Mordovali jsme se tady s tím asi od 8 do pomalu 20 udělali se tímto způsobem 3 auta 1x Superb,1x Mondeo,1P 308SW někdo namítne že to bylo zbytečný já osobně si myslím že dnešní antikorozní ošetření aut odpovídá celkově stylu výroby a tudíž nemá moc velkou cenu dělat nějaké takovéhle operace které jsou nákladné a pracné protože ano autu můžu prodloužit život v tomto směru ale auto zajde na něco jiného. Zkrátka není to takové jako když jsi se takovýmto úpravám věnoval na klasické stodvacítce která byla jen mechanická a i plechy byli oproti dnešním autům násobně silnější tak tam mělo smysl jí pomoct aby ta karoserie dokázala vydržet stejně dlouho jako mechanika vozu. Dnes bych ošetření dutin a spodku důkladně tím myslím rozkrytovat spodek posundavat různé plasty apod. dělal asi jen na fungl novém autě tam by to mohlo mít velký smysl ale dělat to na osmi letém nebo starším autě podle mě pozbývá smysl protože pokud to auto už je korozí načaté tak jí to jen o trošinku zpomalí. Navíc na dnešních autech je spousta plastových krytů zespoda a tím že je demontuješ riskuješ že pokud do té doby nic nedrnčelo tak že potom to bude drnčet. Používal jsem přípravky od BODY a pohodová práce. Klemoň ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.