Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Stříkání dutin


harmal

Recommended Posts

Mne by docela zajímalo na kolik to tak vyjde? Mám v plánu to nechat příští podzim udělat na svojí 406. Chtěl bych to ale komplet i spodek ... Máte někdo nějaký tip na odborníky v Pze , popř. P-východ?:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MJSytic

Mne by docela zajímalo na kolik to tak vyjde? Mám v plánu to nechat příští podzim udělat na svojí 406. Chtěl bych to ale komplet i spodek ... Máte někdo nějaký tip na odborníky v Pze , popř. P-východ?:o

No počitej 1500,- až 2500,- záleží čím to necháš udělat, nejlepší je asi RUSTSTOP

http://www.ruststop.cz/ Dělá to více firem, chce se to poptat, u nás to dělá prodejce a servis Škoda, Autobranka Náchod

[upravil dne 10/1/07 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Si kup 500 ml sprej vosku a udělej si to sám,na tom nic není... A tady bych moc nešetřil,ten co používám já,tak stojí kolem 200 kč a je vynikající... A stačí to udělat jednou a šmitec...;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Známej natírá spodek na trabantoj už asi 20let každej rok a letos už tu 5ticentimetrovou vrstvu musel odrbat,protože by to už pomalu ani neuvez a trabant je pod tím jako novej,nikde ani známka rzi,takže se to vyplatí:super jinak někdo mě říkal že je to blbost dělat to vyjetým olejem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 12 let později...

Vytáhnu trošku kostlivce, ale máte někdo osobní zkušenost se zde zmiňovaným nástřikem ruststop? Zatím jsem aplikaci našel jen u Autocentrum Boura Činěves - někdo kdo tam na ruststop jezdí pravidelně? Zkušenosti, poznatky?

 

Chci v létě nechat ošetřit auto a tohle vypadá celkem zajímavě a to i cenově.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před 10-ti lety jsem si ho nechal aplikovat na Mondeo.Jeden den jsem ho přistavil a druhý den bylo hotovo(musel jsem čekat na teplé letní počasí aby byl ůčinek co nejlepší).Na dutiny asi dobrý,ale na podvozku nic moc-za rok jsem měl dojem že velká část nástřiku je fuč.Jo a taky jsem jezdil se stále připraveným hadrem protože z nástřiku dutin dlouho unikal ten sajrajt a když jsem na to zapoměl,tak  jsem měl kalhoty jako prase.Jestli to mělo nějaký význam to nevím protože pak šlo do světa...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ruststop neznám, ale vypadá to na nějaký olejový film, takže do dutin OK, ale na spodek to musí mít nějakou vrstvu, cca 2mm, jinak to nemá smysl, dnes se na spodku dělá jen podlaha, protože podběhy jsou plastové--snad nikdo je před stříkáním nedemontuje, to by ses nedoplatil (ale bylo by to ideální)

pokud chceš jen dutiny, kup 6ks sprejů Rezistin na dutiny (500ml--cca 165 Kč kus) a vystříkej si je sám, každý sprej má ve víčku asi půlmetrovou hadičku s tryskou, takže se dostaneš všude, hlavně musí být dutiny suché, takže v létě..., nebo nechat auto někde v teple (kotelna atd.)

https://pemi.cz/resistin-ml-ve-spreji-antikorozni-pripravek-k-ochrane-dutin-aut-500-ml/p/106333?utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=PI_Pemi.cz_5299277926&utm_content=PI+dle+ceny+a+skladem&utm_term=rezistin+na+dutiny

 

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ruststop je ůdajně kanadský patent(U nás ho stříká nejaký Hoffmann ze Starého Města u F-M),ale podruhé jsem nástřik podvozku řeši Resistinem Car míchaným s Konkorem 500 a dutiny jsem ošetřil Resistinem Ml vespreji.Pokud nepočítám práci tak to vyšlo na polovinu a mám z toho lepší pocit.😀😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rezistin/ Dinitrol. Nejlepší, co znám na dutiny. Zaleze to všude, kape to ještě 2 týdny, smrdí to 2 měsíce, ale funguje. Zateče všude do dělicích rovin plechů, narozdíl od nekterých podobných produktů, který jsou jen vosk a nikam moc nezatečou, jen tam, kam dostříkne triska.

Dělalo se to i vyjetým olejem a údajně to taky nebylo špatný, ale to byla doba, kdy v mototechně nebyly ani brzdový destičky běžně, takže lepší něco, než vůbec nic.

Dneska ty spreje jsou celkem jednoduchý. Jeden den v létě, kdy vyschnou dutiny, sundat si podběhy, umýt pěkně od bordelu a udělat si to poctivě. Osobně už spodek ničím nenatírám, protože pod to člověk nevidí a vesele to pod tím klidně hnije. Radši pěkně očistit a natřít dvousložkovou barvou z autolaků. Rezistinem stříkám i na plochu pod plastový podběhy.

Upraveno uživatelem inoxing
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak pro toho, kdo si chce nastříkat auto sám a má k dispozici i malý kompresor, jsou v prodeji přípravky firmy Body, můžu je vřele doporučit, vyrábějí různá balení, ideální jsou tzv. ,,kartuše'', kterou našroubujete na stříkací pistoli, zapojíte hadici od kompresoru a můžete okamžitě stříkat :super, mají i různé barvy přípravků--doporučuju na dutiny které směřují směrem do kabiny používat ,,transparentní'', protože se může stát, že stříknete přípravek sloupkem dveří až do střechy a přípravek třeba černé barvy by mohl udělat na stropnici nepěkné fleky :(, nejrozumnější je stříkat od poloviny sloupku směrem dolů k prahům--nahoře auta stejnak nehnijí :bojim, stříkal jsem auta jednu dobu profesionálně, takže vím, co píšu, pracoval jsem jen s Body a super..., taky si před stříkáním kupte litr technického benzínu, abyste mohli umýt případné přestřiky atd.

pokud byste měli obavu, že se při tom zašpiníte, Body prodává (myslím za kilo) takovou jakoby papírovou kombinézu s kapucí a rukavicema,  tu po práci sundáte a jste čistí jak lilie :D, tady odkaz  https://www.barvy-laky-prodej.cz/barvy-na-spodky-a-dutiny/

pistole  https://www.barvy-laky-prodej.cz/strikaci-pistole-a-prislusenstvi/pistole-na-dutiny-a-spodky-vozidel-jobi/

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele vloni jsme tady u mě měli takovej pracovní sraz pražáků. Bylo v plánu stříkání dutin a spodků aut. Když se podíváš určitě to tady někde najdeš. Ve finále jednak z časových důvodů ale i protože jsme to tak nějak usoudili jsme na autech sundali jen ty plastový nadkolí(podběhy) tam jsem to vystříkal pořádně ještě jsme brali tak jako kam dostříká bordel od předních kol po podlaze a jinak dutiny jsme brali hlavně prahy. Mordovali jsme se tady s tím asi od 8 do pomalu 20 udělali se tímto způsobem 3 auta 1x Superb,1x Mondeo,1P 308SW někdo namítne že to bylo zbytečný já osobně si myslím že dnešní antikorozní ošetření aut odpovídá celkově stylu výroby a tudíž nemá moc velkou cenu dělat nějaké takovéhle operace které jsou nákladné a pracné protože ano autu můžu prodloužit život v tomto směru ale auto zajde na něco jiného. Zkrátka není to takové jako když jsi se takovýmto úpravám věnoval na klasické stodvacítce která byla jen mechanická a i plechy byli oproti dnešním autům násobně silnější tak tam mělo smysl jí pomoct aby ta karoserie dokázala vydržet stejně dlouho jako mechanika vozu.  Dnes bych ošetření dutin a spodku důkladně tím myslím rozkrytovat spodek posundavat různé plasty apod. dělal asi jen na fungl novém autě tam by to mohlo mít velký smysl ale dělat to na osmi letém nebo starším autě podle mě pozbývá smysl protože pokud to auto už je korozí načaté tak jí to jen o trošinku zpomalí. Navíc na dnešních autech je spousta plastových krytů zespoda a tím že je demontuješ riskuješ že pokud do té doby nic nedrnčelo tak že potom to bude drnčet.  Používal jsem přípravky od BODY a pohodová práce. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...