Guest Filip Odesláno 8. červenec 2003 Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 Nazdárek, chroupe mi pravá poloosa při vracení rejdu ne nijak brutálně ale chci to už konečně začít řešit. Taky mi po zahřátí té hřídele začne vibrovat volant. Je to ta s vodícím ložiskem, poradte jak na něj, jsou tam nějaký excentry co drží ložisko a maj jen povolit, vlastně jsem měl venku vždy jem tu kratší, takže vážně nevím. Musí se měnit celá nebo jde koupit jen ten homokinetický kloub? A když bnudu muset koupit celou, příjde mi i s manžetama a novým těsnícím kroužkem do převodovky ?? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deeper Odesláno 8. červenec 2003 Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 Nevim jakej máš obsah. ale na gti musíš koupit celou poloosu, je to sada i s manžetou, vazelínou a tak. Stojí kolem trojky - Autokelly. Ložisko se tady řešilo nedávno, zkus se podívat o trochu níž tady v servisu, myslim že Ondra by n to šel s kladivem ale ty vibrace by mohl dělat i čep. Až budeš mít dole kolo, zkus se podívat jak je chycenej v rameni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deeper Odesláno 8. červenec 2003 Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 Aha tak obsah už vim:D:D:D:D ale ten kloub pořád ne, zkus jejich stránku KELLY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 8. červenec 2003 Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 Poloosu nech udělat u Glogara, vyjde to nejlevnějc... Dlouhá poloosa je chycená dvěma šrouby (říkáme tomu \"fajfky\", páč tak vypadaj). Musíš zalehnout pod auto, a vyšroubovat ty dvě matičky - hlava 11 nebo 12, a pak tu poloosu odsud vyrazit kladivem (přes nějaký vhodný vyrážeč). Novou poloosu tam pak zašoupneš, a přitahuješ střídavě těmi \"fajfkami. Jinak je postup stejný, jako u té kratší poloosy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Filip Odesláno 10. červenec 2003 Sdílet Odesláno 10. červenec 2003 No o tom Glogarovi jsem přemejšlel jako o nejlevnější variantě, cesta by mě sice vyšla na pětikilo, no a plus oprava (cca1000) a de-montáž (350) a jsem skoro na dvou tisících. Navíc mám dírku v manžetě takže ještě koupit novou. Kdybych měl čas, objednal bych se u nich. Ale takhle raději dám 2500 za repas a nasadím ji tam sám. Ještě bych se chtěl zeptat, jaký postup je nejlepší a za jeho rozepsání bych byl moc rád. Uvolnit ložisko kola, tlumič ven a vyndat poloosu.. je tak ?? Když jsem měl tu pravou venku, zpátky mi nezacvakla ani boha. Prostě to nešlo zacvaknout. Nechal jsem to jen tak zasunutý dovnitř, jenomže ted mi to dělá po delsim stání loužičky. Nevíte co s tím ???? Díky všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 10. červenec 2003 Sdílet Odesláno 10. červenec 2003 no tak je to trochu jinak: povolit poloosu, sundat kolo, spodni cep vymontovat z tehlice a pak ten celej bazmek vyhnout dopredu nebo dozadu a vytahnout poloosu........ Montaz opacnym postupem. To ze nezacvakla neni tak na zavadu, ale ty louzicky jsou uz na povazenou - asi mas v pytli ten tesnici krouzek na prevodovce - pri montazi - demontazi se to stane lehce.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Filip Odesláno 11. červenec 2003 Sdílet Odesláno 11. červenec 2003 Voštíku mám takový pocit že takhle to popisujou v tý knížce Jak na to, hele nesměj se mi ale u toho čepu stačí odšroubovat matku co je nahoře na něm a pak už to půjde bez problémů oddělit ? Člověče to je dvěstěpětka.. ani bych to do ní neřekl, vypadá fakt krásně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.