Marcel505 Odesláno 7. leden 2007 Sdílet Odesláno 7. leden 2007 Prosím o vaše zkušenosti - jak jste přetěsňovali vanu motoru? Mám totiž na přetěsnění korkové těsnění, ale zase jsem slyšel, že stojí za prd ať použiji nějaké dražší lepidlo na to určené. Čím by bylo lepší vanu utěsnit? (Motor je venku z auta, dobrý přístup.) Jsou vhodná i ta papírová těsnění? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. leden 2007 Sdílet Odesláno 7. leden 2007 Orig. těsnění, příslušně podlepené, a hlavně dosedací plochy dobře očištěné, srovnané, a odmaštěné. A jednotlivé šrouby nepřetáhnout, aby se to nezkroutilo či neprobořilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brandy Odesláno 7. leden 2007 Sdílet Odesláno 7. leden 2007 Ja jsem si na pretesneni vany u 406 koupil tmel k tomu urcenej primo v Peugeotu. Stalo to asi 300 Kc. A zatim jsem s tesnosti spokojen. Pokud pouzijes korkovy tesneni, tak bych ho urcite nedaval samotny, ale s nejakym tmelem (i kdyz pak uz rovnou muzes pouzit samotnej tmel). Podle my zkusenosti, to jinak zacne saknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 7. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2007 Původně zaslal: oddie Orig. těsnění, příslušně podlepené, a hlavně dosedací plochy dobře očištěné, srovnané, a odmaštěné. A jednotlivé šrouby nepřetáhnout, aby se to nezkroutilo či neprobořilo. Takže podlepit to korkové těsnění? Tmelem určeným na vany motorů? Šrouby utáhnu momenťákem dle manuálu. Hlavním problémem je to, že až motor bude v autě, těžko už to přetěsním, proto tomu chci předejít a to co nejlíp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. leden 2007 Sdílet Odesláno 8. leden 2007 Původně zaslal: Marcel505 Původně zaslal: oddie Orig. těsnění, příslušně podlepené, a hlavně dosedací plochy dobře očištěné, srovnané, a odmaštěné. A jednotlivé šrouby nepřetáhnout, aby se to nezkroutilo či neprobořilo. Takže podlepit to korkové těsnění? Tmelem určeným na vany motorů? Šrouby utáhnu momenťákem dle manuálu. Hlavním problémem je to, že až motor bude v autě, těžko už to přetěsním, proto tomu chci předejít a to co nejlíp. Přesně tak, na stary Octavii jsem taky vždy nechaval korkový nebo gumový těsnění a přdal jsem k němu červenej silikonovej tmel na motory;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.