Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Koupě vozu 406 1.8 16V


Fosta

Recommended Posts

Dobré odpoledne, chtěl bych sio koupit vůz Peugeot 406 1.8 16V, potřeboval bych zjistit nějaké info co se vozu, spotřeba, funkčnost a jiné detaily týče...??? Zajímalo by mě, jaké jsou nejčastější poruchy a jak je kdo s tímto vozem spokojen...??? Díky moc Fosťa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No když jsem auto kupoval tak jsem prolezl forum a dozvěděl jsem se co se nejvíc řeší za problemy a zavady, prolezl jsem internet poptal jsem se v servisu co a jak. No já jsem spokojenej, nějaký mouchy to má ale ktery auto by nemělo, myslim že 406 není špatná volba. Všechno to prolez tady na foru a uvidíš, je tady toho mraky a dozviš se o tom autě uplně všechno, pokud nebude něco jasny tak napiš, určitě ti to někdo objasní;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: komisar

Původně zaslal: lukáš.t

HDi nemá chybu:potlesk

ale pokud se to pokazí tak je to dražší:potlesk:potlesk:potlesk:potlesk

jasan, že HDi je lepší na spotřebu, ale jáí na ní nemám km za rok, pohybuju se cca 10-12 tkm za rok....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fosta

Tak ajk koukám, je úplně jedno jestli sio koupím Peugeot nebo něco jiného, náhradní díly jsou na stejné cenové úrovni..... :super

[upravil dne 7.1.2007 Fosta]

Asi je to jedno, ale 406tka nabízí trochu větší pohodlí a více prostoru na zadních sedadlech než většina jiných, a má dobrej podvozek, ale to si musíš přebrat, záleží kolik v ní budeš vozit lidí, někdo jiný zase nedá dopustit na to svoje auto, který zrovna má;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fosta

Tak ajk koukám, je úplně jedno jestli sio koupím Peugeot nebo něco jiného, náhradní díly jsou na stejné cenové úrovni..... :super

[upravil dne 7.1.2007 Fosta]

Nahradni dily se odviji hodne podle kupni ceny auta. Pocitej s tim, ze na 406ku ty dily zrovna nejlevnejsi nejsou a v porovnani treba s oktavkou jsou daleko drazsi. Prece jen to je auto, ktere stalo jako nove kolem 700tis. Kc, tak pocitej, ze i dily nebudou nejlevni a cena se odviji podle toho ... ja uz to celkem dost poznal, najdi si nejaka moje temata ;)

Pokud chces koukat na cenu nahradnich dilu, tak si rozhodne nekupuj auto, ktere stalo jako nove nad pul milionu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady máš ještě testík, na netu je toho víc, a k těm dílům, já jezdim do servisu kde už vědí co a jak, není značkovej ale kdysi to byl přímo Peugeot servis, většinou se dá daný díl pořídit za třetinovou cenu z druhovýroby, nebo stejnej ale přímo v Peugeotu je dražší, to třeba japonci se svýma cenama hodně převyšujou ceny dílů Peugeot.:papa

[upravil dne 7/1/07 Radek Hurvajz]

post-0-14109595118326_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Tady máš ještě testík, na netu je toho víc, a k těm dílům, já jezdim do servisu kde už vědí co a jak, není značkovej ale kdysi to byl přímo Peugeot servis, většinou se dá daný díl pořídit za třetinovou cenu z druhovýroby, nebo stejnej ale přímo v Peugeotu je dražší, to třeba japonci se svýma cenama hodně převyšujou ceny dílů Peugeot.:papa

Taky sem slyšel o druhovýrobě, ale otázkou je, zda je to aspoň stejně kvalitní jako origoš....??? Ikdyž vím, že sena bude asík někde jinde, ale sem ochoten do toho jít.....:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fosta

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Tady máš ještě testík, na netu je toho víc, a k těm dílům, já jezdim do servisu kde už vědí co a jak, není značkovej ale kdysi to byl přímo Peugeot servis, většinou se dá daný díl pořídit za třetinovou cenu z druhovýroby, nebo stejnej ale přímo v Peugeotu je dražší, to třeba japonci se svýma cenama hodně převyšujou ceny dílů Peugeot.:papa

Taky sem slyšel o druhovýrobě, ale otázkou je, zda je to aspoň stejně kvalitní jako origoš....??? Ikdyž vím, že sena bude asík někde jinde, ale sem ochoten do toho jít.....:super

No ono záleží jak co, ale tady v tom servise už chlapi vědí co a jak, je dobrý nebrat uplně noname díly, ted taky mi nabízeli vodní pumpu a říkali je tady sice za 700 ale tu by jsme nedoporučovali, radši dáme za 1200 tu jsme už montovali a víme že je bez problemů. Mrkni nahoru, už je tam ten test, nešel mi tam předtim vložit

[upravil dne 7/1/07 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jestli nekoukas na povinny ruceni a na spotrebu, tak jdi do 2.2 nebo jeste spis 2.0T, ale tech asi moc neni. Nebo 3.0 V6 :) Jestli na nej koukas, tak 1.8 16V, taky nejede spatne, jen to holt musis trochu vytocit.

Ja kdybych mel volit mezi 2.0 a 1.8 u 406ky, tak uz bych sel do 2.0, ale opet s plynem ... ve spotrebe si myslim, ze nebude rozdil. Ono staci, kdyz vidim, kolik papa moje 1.8ka pri popojizdeni pouze po meste, proto bych volil zase LPG, ale jen v pripade, ze bych mel na vyber jen z tehle dvou motoru. Ono bys ani jinej motor s LPG nesehnal nez 1.8 a 2.0. Ted jde o to, ze by to byl zase jen holandan, kterej uz v dnesni dobe ma strasne moc najeto, takze muzu vlastne rict, ze uz bych asi 406 ani nevolil :)

[upravil dne 8.1.07 Petr X]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Petr X

No jestli nekoukas na povinny ruceni a na spotrebu, tak jdi do 2.2 nebo jeste spis 2.0T, ale tech asi moc neni. Nebo 3.0 V6 :) Jestli na nej koukas, tak 1.8 16V, taky nejede spatne, jen to holt musis trochu vytocit.

Ja kdybych mel volit mezi 2.0 a 1.8 u 406ky, tak uz bych sel do 2.0, ale opet s plynem ... ve spotrebe si myslim, ze nebude rozdil. Ono staci, kdyz vidim, kolik papa moje 1.8ka pri popojizdeni pouze po meste, proto bych volil zase LPG, ale jen v pripade, ze bych mel na vyber jen z tehle dvou motoru.

oki, já to musím ještě nějak srovnat a dát si pro a proti.... ale díky moc.....:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, 406 1,8 jsem kupoval v zari 06. Chtel jem auto s benzinovym motorem a objemem 1,8 litru (prave kvuli ruceni). Navic jsem chtel elegantni triprostorovou karoserii (auto se mi musi libit a jsem zatizenej na sedany), dobrou protikorozni ochranu a jeste jsem mel dalsi pozadavky. Kdyz to shrnu, po dlouhem badani mi vysel nejlip Peugeot 406. :) Ted ho mam nejaky ctyri mesice a zatim jsem spokojenej (musim to zaklepat :) ). Taky jsem se bal, ze ta 1,8 bude na tak tezky auto slaba. Zalezi, na co jsi zvyklej. Me to celkem vyhovuje. Samozrejme to neni zadnej zavodak. Tohle auto je ale o necem jinem. ;) Co se tyce spotreby, vychazim mi na nejakejch 9,5 litru na 100 kilometru. Ted pres zimu jezdim prevazne kratky trasy (do 15 km) a jenom po meste. Na delsich trasach mimo mesto jsem to zatim nemel prilezitost zmerit. Jeste uvedu par veci, ktere se mi jevi jako nedostatky. Na to, jak je to velke auto, ma dost malo mista nad hlavou (verze se sibrem). Je fakt, ze merim 196 cm. :D Kdyz si sednu na zadni sedacku a poradne se narovnam, tak se hlavou dotykam stropu. Vpredu mam sedacku v nejnizsi poloze, takze je to celkem ok. Dalsi vec, co mi trochu vadi, jsou pedaly na muj vkus umistene prilis blizko sebe. Ale uz jsem si docela zvyknul. A posledni vec, kterou bych chtel zminit, je mala svetla vyska vozu. Mel jsem auto asi mesic a hned jsem pri otaceni pres (nezvykle hodne) zvyseny tramvajovy pas promacknul takovej nosnik na spodku auta. Jezdil jsem dlouho zigulem a neuvedomil jsem si, ze Peugeot nema takovou pruchodnost terenem. :D Doted me ta promacklina stve. :( Takze tolik moje hodnoceni 406. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Brandy

Ahoj, 406 1,8 jsem kupoval v zari 06. Chtel jem auto s benzinovym motorem a objemem 1,8 litru (prave kvuli ruceni). Navic jsem chtel elegantni triprostorovou karoserii (auto se mi musi libit a jsem zatizenej na sedany), dobrou protikorozni ochranu a jeste jsem mel dalsi pozadavky. Kdyz to shrnu, po dlouhem badani mi vysel nejlip Peugeot 406. :) Ted ho mam nejaky ctyri mesice a zatim jsem spokojenej (musim to zaklepat :) ). Taky jsem se bal, ze ta 1,8 bude na tak tezky auto slaba. Zalezi, na co jsi zvyklej. Me to celkem vyhovuje. Samozrejme to neni zadnej zavodak. Tohle auto je ale o necem jinem. ;) Co se tyce spotreby, vychazim mi na nejakejch 9,5 litru na 100 kilometru. Ted pres zimu jezdim prevazne kratky trasy (do 15 km) a jenom po meste. Na delsich trasach mimo mesto jsem to zatim nemel prilezitost zmerit. Jeste uvedu par veci, ktere se mi jevi jako nedostatky. Na to, jak je to velke auto, ma dost malo mista nad hlavou (verze se sibrem). Je fakt, ze merim 196 cm. :D Kdyz si sednu na zadni sedacku a poradne se narovnam, tak se hlavou dotykam stropu. Vpredu mam sedacku v nejnizsi poloze, takze je to celkem ok. Dalsi vec, co mi trochu vadi, jsou pedaly na muj vkus umistene prilis blizko sebe. Ale uz jsem si docela zvyknul. A posledni vec, kterou bych chtel zminit, je mala svetla vyska vozu. Mel jsem auto asi mesic a hned jsem pri otaceni pres (nezvykle hodne) zvyseny tramvajovy pas promacknul takovej nosnik na spodku auta. Jezdil jsem dlouho zigulem a neuvedomil jsem si, ze Peugeot nema takovou pruchodnost terenem. :D Doted me ta promacklina stve. :( Takze tolik moje hodnoceni 406. :papa

Zdarec, já to auto byl dneska taky projed a tak sem se ptal toho týpka co dělá v tom bazaru jak se ty auta jako púrodávají a prej celkem oki, ale je fakt, že kažfé auto má své pro a proti...:myslim Místa na sezení se mi jevilo až moc, jezdím ve 120ce a tak si myslím, že P406 bude určo o 100% lepčí.... Jinak díky za Tvůj příspěvek a určo se k němu ještě vrátím, než se opravdu rozhodnu pro nějaké to auto...Zdarec Rosťa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...