4ever Odesláno 6. leden 2007 Sdílet Odesláno 6. leden 2007 Takze mam P406 r01 80kW kombi, v polke novembra mi v servise original peugeot manili palivove cerpadlo v nadrzi na kolko to povodne uz dosluzilo. Palivove cerpadlo funguje bez problemov, jedna sa mi vsak o jeho cast - plavak ktory ma ukazovat stav paliva v nadrzi a tu je problem: Po vymene som dojazdil zvysnu naftu kym neprestalo PC ukazovat dojazd, siel som natankovat okolo 14litrov, no ukazovatel nestupol vobec, plavak sa pravdepodobne zasekol, teda po tyzdni ako som mal nove cerpadlo som s tym zasiel do peugeota ze s tym je problem, ok spravili to za nejakych 10minut, vzali to do zadu, ze s tym len presli cez servis a zacalo to ist, ze je to uz ok. Slapalo to do vcera, no zase sa to zopakovalo, pekne som dojazdil siel som natankovat a hopla zas neukazuje stav paliva. Co myslite kde moze byt problem, je to v tom plavaku pravdepodobne, povodne cerpadlo mi to nikdy nerobilo. Je to na reklamaciu pre vadny kus - myslim tym vymenu za nove? Je na nom zaruka 2roky len ak mam takto chodit kazde 2mesiace s tym do servisu co po 2rokoch. PS: presiel som cca 25km (dialnica-mesto), parkrat cez retarder(spomalovac), skusal som \"pohybat\" autom vzadu z boku, poklepal som prstom ako ked klopete na dvere po tom cerpadle no nic nepomohlo [upravil dne 7.1.07 4ever] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supersonic Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 Určitě bych zajel znovu do servisu, kde měnili čerpadlo, protože pokud to na starém chodilo, tak na novém musí taky, tzn. že závada bude nejspíš na něm. A opravdu nemá smysl jezdit každou chvíli do servisu kvůli zaseklému plováku. Určitě reklamace:super;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4ever Odesláno 9. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2007 este sa chcem spytat, to cerpadlo sa dodava komplet cele s plavakom ak sa nemylim? nieze je tam stary plavak a ten to sposobuje a este si aj zaplatim zhodenie nadrze kedze mam ten model kde musi ist dole nadrz preto som sa pytal ci nemal niekto podobnu skusenost ze sa mu po vymene zasekaval plavak a ako to riesil. dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
simas Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 me to dela taky a objevilo se to tady uz nekolikrat. Me se to projevuje tak ze palivomer ukazuje polovinu nadrze a pak postavim auto z kopce a ukazuje to 3/4 nadrze. Pak uz se nikdy ten palivomer tak skokove nepohne. Vzdy mi ale spravne ukaze kdy mam tankovat (klesa rychlej nebo pomalej). Nejak to neresim, ale uz se mi stalo to co tobe-ze jsem natankoval pri rozvicene rezerve asi 15 litru a kontrolka nezhasla ani palivomer se nepohnul. Neresil jsem to a spocital jsem si kolik priblizne muzu ujet. Zacalo se mi to stavat taky po vymene provaku+cerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 po 3. stejne zavade by ti meli vratit penize nebo dat novy vyrobek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4ever Odesláno 9. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2007 komisar podla toho obrazku som vychadzal aj ja , videl som ho uz v elitecat, napadlo ma ci sa nahodou nezasekava v tej drazke ak je vadny kus, vsak uz uvidim ako to dopadne podla vypoctov by som tam mal mat este vyse 10litrov, skusim dotankovat este 15lit a uvidime, ak to nestupne atk neviem to tam bude vyse 1/3 a to by uz mal stupnut [upravil dne 9.1.07 4ever] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
argoo Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 Ukazovatel paliva na P406 asi nie je velmi presny, mam uz druhu P406 a priebeh palivomera nie je linearny, z plnej ide rychlo dole, potom sa dlllllho drzi na pol, opat ide rychlejsie tesne nad rezervu a na rezerve prejdem v pohode vyse 100km. Pocitac ukazuje podobne hluposti, velmi sa na to spoliehat neda, treba asi len dobre poznat svoje auto. Mal som vonku ten blok s cerpadlom, ktory vyssie poslal komisar, nenasiel som tam nic podozrive. P.S. nadrz som pri tom dole nedaval, pomohol som si noznicami na plech, zda sa mi to od francuzov minimalne zvrhle davat dole nadrz aby som sa dostal k plavaku a cerpadlu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4ever Odesláno 10. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2007 takze dotankovane dnes po prejdeni 22km sviznejsie po medzimestkej ceste, takze odhadom tam ostalo 8,5l - 9l, dotankovanych 19,5l a hopla rucicka vyskocila jednu ciarku kusok pod pol nadrze. z toho mi vychadza, ze to bude chciet, ked uz bude uplne naspodu, tankovat viac nez som bol zvyknuty s povodnym plavakom aby to stuplo. Původně zaslal: argoo P.S. nadrz som pri tom dole nedaval, pomohol som si noznicami na plech, zda sa mi to od francuzov minimalne zvrhle davat dole nadrz aby som sa dostal k plavaku a cerpadlu. ano da sa to aj tym sposobom, len ja som to mal menene v servise no tam si nemozu dovolit pouzit na to noznice, a ked to je v zaruke tak nebudem experimentovat. tiez nechapem toho kto to navrhoval ze sa to neda vybrat cez ten otvor:myslim [upravil dne 10.1.07 4ever] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 Původně zaslal: simas me to dela taky a objevilo se to tady uz nekolikrat. Me se to projevuje tak ze palivomer ukazuje polovinu nadrze a pak postavim auto z kopce a ukazuje to 3/4 nadrze. Pak uz se nikdy ten palivomer tak skokove nepohne. Vzdy mi ale spravne ukaze kdy mam tankovat (klesa rychlej nebo pomalej). Nejak to neresim, ale uz se mi stalo to co tobe-ze jsem natankoval pri rozvicene rezerve asi 15 litru a kontrolka nezhasla ani palivomer se nepohnul. Neresil jsem to a spocital jsem si kolik priblizne muzu ujet. Zacalo se mi to stavat taky po vymene provaku+cerpadla. Taky se hlásím k tomuto podivnému chování (uváděl jsem to v tomto příspěvku: ). Prostě se musí natankovat víc, aby se ručka pohnula (jak jsi na to už přišel sám). Naštěstí jsem zvyklý z LPG tankovat na počet kilometrů a ne podle ukazatele a tak po načerpání vždy vynuluji kilometry a na plnou nádrž musím ujet minimálně 1000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 robi mi to tiez podobne s \"presnostou\" ukazovania paliva v nadrzi a myslim si (uz som si to aj viac krat vsimol) ze francuzi rataju s tym ze natankujete plnu vzdy a vtedy ukazuje plavak celkom presne az do vyjazdenia nadrze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.