Adler Odesláno 6. leden 2007 Sdílet Odesláno 6. leden 2007 mám saxo 1,5d ...predni i zadni brzdy z vts ..a posledni dobou se mi zda ze to brzdi celkem nic moc. Je strašně krátkej chod brzdovýho pedálu a musim ho sešlápnout opravdu hodně aby to pořádně bzrdilo, jinak mi příjde to brždění takový jak kdy pri malych rychlostech bych si nekdy rozbil hubu o predni sklo a jindy je to takove tupe.pri rychlostech nad 100km/h je taky nastup super ale pak to celkem uvada rychle. Napadá vás čim by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 6. leden 2007 Sdílet Odesláno 6. leden 2007 Je pedal tvdrej jako sutr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adler Odesláno 6. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2007 jako sutr neni... je meky ale zdvih ma tak 2cm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 6. leden 2007 Sdílet Odesláno 6. leden 2007 Nedrhnou ti destičky v uložení, ža by se křížili a pokaždý si sedli jinak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adler Odesláno 6. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2007 nemely by kotouce jsou sjete rovnomerne ... spis sem myslel ze by to mohlo mit neco docineni s podtalkem ci vyvevou .. bo jak to tam je ale nevim jaxe to projevuje .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Líby Odesláno 6. leden 2007 Sdílet Odesláno 6. leden 2007 podle me to bude posilovacem,zkus to.Zatim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 6. leden 2007 Sdílet Odesláno 6. leden 2007 Původně zaslal: Adler nemely by kotouce jsou sjete rovnomerne ... spis sem myslel ze by to mohlo mit neco docineni s podtalkem ci vyvevou .. bo jak to tam je ale nevim jaxe to projevuje .. Mě takhle podobně jak popisuješ brzdila škodovka 105tka, v servisu to přisuzovali vadnutí brzd. Pokud to bylo studený tak jsem šel na sklo, a při druhym a třetim zabrždení už to bylo horší. Jak se to zahřálo tak to stálo za prd. Přesně jak píšeš že ve stovce to začne brzdit dobře pak se to ohřeje a je po super brždění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adler Odesláno 6. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2007 kuwa ale neni mozny aby to na slabym aute tak divne brzdilo vadlo desky kotouce ATE .tam musi byt neco spatne.nejezdim brzda plyn .ty brzdy sou dimenzovany na 120 koni ...a jaxem psal tak to nekdy brzdi hodne pekne a nekdy nic moc ... [upravil dne Adler] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 6. leden 2007 Sdílet Odesláno 6. leden 2007 Původně zaslal: Adler kuwa ale neni mozny aby to na slabym aute tak divne brzdilo vadlo desky kotouce ATE .tam musi byt neco spatne.nejezdim brzda plyn .ty brzdy sou dimenzovany na 120 koni ... No tak ATE by tohle dělat neměli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 6. leden 2007 Sdílet Odesláno 6. leden 2007 Taky bych to viděl na snížený (či momentálně proměnný) účinek posilovače brzd. Prověřit, odskoušet. Moje 205 má taky snížený účinek brzd (subjektivně). Přišel jsem že příčina je v jízdním stylu - razantněji používat brzdy, nechat je potrápit a prohřát, a vhodné desky vůči kotoučům (současné desky brzdí velice slibně, bohužel nevím co je to za značku, koupil jsem je teměř nové s brzdičema) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 6. leden 2007 Sdílet Odesláno 6. leden 2007 Zkus vyzkoušet brzdit s motorem v běhu a pak když motor neběží. To poznáš rozdíl, když pracuje posilovač brzd. A nebo by to mohlo být tím, že destičky se nechtějí hýbat. Třeba po delší nečinnosti... Prostě se skoro kříží tím, že se nemohou pohnout... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adler Odesláno 6. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2007 kdyz nefacha posilovac tak je pedal jak sutr......pedal je meky tak 2-3cm zdvihu a pak ztvrdne na prvni slapnuti ucinek super ale pak jakoby to entlacilo jak ze zacatku ? ... jak jinak mam vyzkouset posilovac? bo nake ty podtlakove hadice? kdyby byly spatne by to delalo co ? ......jinak jezdim 3k km za mesic dene delsi necinost nehrozi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.