omegaalfa Odesláno 5. leden 2007 Sdílet Odesláno 5. leden 2007 Nevíte nekdo k cemu slouzí diry na napínací kladce ( to kolečko který tlací zezhora na klínový řemen - kdyz se otevře kapota tak je to videt) - na pevny casti která je na motoru je jedna dira a na kldce jsou takovy tri obloučky s drazkami a 2 diry ? N co tam ty diry jsou ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 5. leden 2007 Sdílet Odesláno 5. leden 2007 taky jsem o tom přemýšlel na co jsou tam,asi na zafixování při výměně kladky,ale fakt nevím.Taky jsem si myslel,že ta nap. kladka,jak neustále kmitá,způsobuje to neustálé klepání z motoru(při zavřeném motoru je to slyšet ze strany,kde je řemen,při otev.kapotě to slyšet ani není,jenom motor \"klapy-klap\":D)byla vyměněna,ale dělá to dál:grr.Taky mě napadlo,nemůže to klepání způsobovat to,že olej mám asi 3mm nad měrku max.,je to asi blbost,co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegaalfa Odesláno 8. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2007 co se týce toho vetsiho mnozstvi oleje, tak to mozna (ale nejsem si jisty) vliv mit muze - manzelka ma opel corsa 1,4i do ktereho se furt doliva olej - a kdyz je ho tam min nebo vic tak ma motor uplne jiny zvuk nez kdyz je to v tom doporucenem pasmu - jinak vice oleje motoru moc neprospiva alespon to vsude pisou:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milda Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 Jestli ti to dělá klapy-klap, tak se zkus mrknout na volnoběžku alternátoru. Ta má totiž zamezovat vibrování řemene. Je to normálně v řemenici altíku, když zkusíš otočit na jednu stranu, tak normálně točíš rotorem, a když zatočíš na druhou stranu, tak by se měla točit jen ta řemenice. Taky mám tu volnoběžku vadnou a přemýším, kde ji sehnat, nejlíp z nějakého staršího alternátoru. Za novou se mi 2t. nechce dávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 na tu volnoběžku alternátoru už jsem se ptal a v servise mě řekli,že tam není,bylo mi to taky doporučeno od kámoše 307 2.0HDi 110 FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milda Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 Původně zaslal: zaza na tu volnoběžku alternátoru už jsem se ptal a v servise mě řekli,že tam není,bylo mi to taky doporučeno od kámoše 307 2.0HDi 110 FAP Není tam, jako že ani nebyla od nového, nebo už někdo mohl ten alternátor vyměnit? Ta řemenice s volnoběžkou by měla vypadat takto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 řekli mi ,že to tím být nemůže,že tam není,ani kapotu neotevírali takže je tam asi vůbec nedávali 307 2.0HDi 110FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marekl Odesláno 24. leden 2007 Sdílet Odesláno 24. leden 2007 Ja som mal ten istý problém s kmitaním (klepaním) klinového remeňa. Mám najazdené okolo 128000 km. Poradili aby som vymenil hlavnú remenicu (na motor), lebo má v sebe kompenzátor kmitov a ten kompenzátor je vybitý. Tak som ju vymenil a pomohlo to. Remenica v servise okolo 8000 Sk a v predajni náhradných dielov 4000,- Sk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 24. leden 2007 Sdílet Odesláno 24. leden 2007 už vyměněno a vse OK:D 307 2.0HDi 110FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.