Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

jak na tempomat


menge

Recommended Posts

Poradí někdo jak dodělat tempomat do 307 SW, někde jsem četl, že to není problém stačí prý dokoupit pačku ovládání, a zapojit brzdovej spinac a aktivovat diagnostikou.Bohužel neznám žádné podrobnosti. Ŕešil to někdo případě,má s tím nekdo skušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, já jsem dodělával tempomat do 406 2002. Záleží na tom, jestli tam máš už z fabriky přípravu. Sundej kryt sloupku řízení a na levé straně by měl být konektor se záslepkou, v místech kde je ovládání rádia, ale nalevo. Pokud tam je, tak máš na 90 procent vyhráno. Já to dělal v Olomouci a páčka mě stála 1590,- a aktivace v BSI 400,- a hotovo-funguje skvěle. Možná tam nemusíš mít nachystanej druhej brzdovej spínač, pak by to bylo ještě dalších asi 500,-. Šel bych do toho, na dlouhý cesty je to bomba, žádný prkený nohy jak dřív a spotřeba šla taky dolů-absolutně plynulá jízda bez kolísání otáček.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: milda

Jenže 406 a 307 je sakra rozdíl. Ale když budeš hledat, tak tu vše o tempomatu do 307 najdeš

no tak to by som az tak velmi netvrdil zvlast ak sa jedna o rocniky od r2002(aj ked neviem od kedy sa presne vyrabaju 307)lebo tieto auta pouzivaju skoro tie iste packy na smerovky,ostrekovace,ovladanie radia a tempomatu!!! takze jedine co ti tam mozno bude chybat tak to bude ten brzdovy snimac a samozrejem packa na tempomat :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Harosh

ahoj, já jsem dodělával tempomat do 406 2002. Záleží na tom, jestli tam máš už z fabriky přípravu. Sundej kryt sloupku řízení a na levé straně by měl být konektor se záslepkou, v místech kde je ovládání rádia, ale nalevo. Pokud tam je, tak máš na 90 procent vyhráno. Já to dělal v Olomouci a páčka mě stála 1590,- a aktivace v BSI 400,- a hotovo-funguje skvěle. Možná tam nemusíš mít nachystanej druhej brzdovej spínač, pak by to bylo ještě dalších asi 500,-. Šel bych do toho, na dlouhý cesty je to bomba, žádný prkený nohy jak dřív a spotřeba šla taky dolů-absolutně plynulá jízda bez kolísání otáček.

ten spodni kryt sloupku si menil a nebo si do nej udelal diru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 týdnů později...

Tak už mám konečne funkčný TEMPOMAT!!! Chvíľu mi to trvalo, lebo som potreboval 2.spínač na brzd.pedál. Ak ho budete kupovať, tak je to hnedý, rozpínací. Najvačší problém bol s montážou toho spínača. Tak po 1. spínač je uložený dosť na h.... presne pod zvazkom káblov a tyčou riadenia. 2. keď som to tam konečne dostal, zistil som, že tam nenasuniem konektor...tak zapracoval nožík... No a potom už pohoda. Len si treba dať pozor, aby to bolo presne nastavené s team 1.spínačom. Aby sa naraz rozpínali a spínali.(Ak Ti to nepojde použi ohmmeter). Inak ostatné ako som dávnejšie spomínal pohoda. Koncovka na kábel páčky bolo vpravo pod spínačkou, tlačítko tempomatu malo už kábel pod krytom.

Cena: páčka 1690,- Autokelly, spínač palubovka 328,- peugeot dealer, 2. brz.spínač+plast.matka 130,- peugeot dealer, gumička okolo páčky 100,- peugeot auto alba. Spustenie zadarmo. (ešte sa nájdu dobrí ľudia.

Je pravda, že som si všade pýtal zľavu...

Keby niečo, rád poradím.

[upravil dne 10.2.07 kadaver]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

buml: do toho krytu jsem udělal díru, ostrým nožem to jde krásně. Některý kryty to mají zevnitř naznačený, já to neměl a taky to šlo v pohodě. Je to přesně naproti rádiové páčky. Když jsem se ptal v servisu, tak říkaly že ty kryty se prodávají i s obouma dírama, ale že bych byl magor to kupovat, řezat to jde nádherně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Harosh

PS: Buml: Máme stejný auta. Chci se zeptat, jestli ti zadní ostřikovač taky jen tak \"teče\" na sklo a pak asi po 3 sekundách začne stírat? Nemá ta tryska rozprašovat? Dík za info

Jo presne takhle ohavne se mi chova taky mrcha jedna. Nastesti sem zvyklej jezdit jen na vnejsi zrcatka a tak mi to spinavy okno ani nevadi.

Ten plast sem nacal flexou a pak doladil nozem. No moc rovny to neni, ale je to tam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Nevíte, kde by se dal o okolí Ostravy aktivovat tempomat na 406 (2001, 2.0HDI 80kW) za rozumnou cenu? A ještě jedna otázečka ohledně konektoru pro připojení páčky. Našel jsem jenom bílý konektor vpravo pod spínačkou, vedle konektoru pro ovládání rádia, myslíte, že by to mohl být ten pravý pro připojení? Díky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslal som vam mail...:papa

Původně zaslal: tseram

Nevíte, kde by se dal o okolí Ostravy aktivovat tempomat na 406 (2001, 2.0HDI 80kW) za rozumnou cenu? A ještě jedna otázečka ohledně konektoru pro připojení páčky. Našel jsem jenom bílý konektor vpravo pod spínačkou, vedle konektoru pro ovládání rádia, myslíte, že by to mohl být ten pravý pro připojení? Díky za info[/quot

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kadaver

Tak už mám konečne funkčný TEMPOMAT!!! Chvíľu mi to trvalo, lebo som potreboval 2.spínač na brzd.pedál. Ak ho budete kupovať, tak je to hnedý, rozpínací. Najvačší problém bol s montážou toho spínača. Tak po 1. spínač je uložený dosť na h.... presne pod zvazkom káblov a tyčou riadenia. 2. keď som to tam konečne dostal, zistil som, že tam nenasuniem konektor...tak zapracoval nožík... No a potom už pohoda. Len si treba dať pozor, aby to bolo presne nastavené s team 1.spínačom. Aby sa naraz rozpínali a spínali.(Ak Ti to nepojde použi ohmmeter). Inak ostatné ako som dávnejšie spomínal pohoda. Koncovka na kábel páčky bolo vpravo pod spínačkou, tlačítko tempomatu malo už kábel pod krytom.

Cena: páčka 1690,- Autokelly, spínač palubovka 328,- peugeot dealer, 2. brz.spínač+plast.matka 130,- peugeot dealer, gumička okolo páčky 100,- peugeot auto alba. Spustenie zadarmo. (ešte sa nájdu dobrí ľudia.

Je pravda, že som si všade pýtal zľavu...

Keby niečo, rád poradím.

[upravil dne 10.2.07 kadaver]

caf mam na teba len jednu otazku...mas stary novy model ale novy??? myslim ci mas uz multiplex na ovladanie smeroviek a ostrekovacov??? lebo niektore auta vyrobene v r2001 mali vybavu uz 2002 a tam bol uz multiplex tak preto sa pitam??? :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caf!

Nie nemam multiplex. :D

Rad poradim.

Původně zaslal: kuboSE

Původně zaslal: kadaver

Tak už mám konečne funkčný TEMPOMAT!!! Chvíľu mi to trvalo, lebo som potreboval 2.spínač na brzd.pedál. Ak ho budete kupovať, tak je to hnedý, rozpínací. Najvačší problém bol s montážou toho spínača. Tak po 1. spínač je uložený dosť na h.... presne pod zvazkom káblov a tyčou riadenia. 2. keď som to tam konečne dostal, zistil som, že tam nenasuniem konektor...tak zapracoval nožík... No a potom už pohoda. Len si treba dať pozor, aby to bolo presne nastavené s team 1.spínačom. Aby sa naraz rozpínali a spínali.(Ak Ti to nepojde použi ohmmeter). Inak ostatné ako som dávnejšie spomínal pohoda. Koncovka na kábel páčky bolo vpravo pod spínačkou, tlačítko tempomatu malo už kábel pod krytom.

Cena: páčka 1690,- Autokelly, spínač palubovka 328,- peugeot dealer, 2. brz.spínač+plast.matka 130,- peugeot dealer, gumička okolo páčky 100,- peugeot auto alba. Spustenie zadarmo. (ešte sa nájdu dobrí ľudia.

Je pravda, že som si všade pýtal zľavu...

Keby niečo, rád poradím.

[upravil dne 10.2.07 kadaver]

caf mam na teba len jednu otazku...mas stary novy model ale novy??? myslim ci mas uz multiplex na ovladanie smeroviek a ostrekovacov??? lebo niektore auta vyrobene v r2001 mali vybavu uz 2002 a tam bol uz multiplex tak preto sa pitam??? :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kadaver

Caf!

Nie nemam multiplex. :D

Rad poradim.

Původně zaslal: kuboSE

Původně zaslal: kadaver

Tak už mám konečne funkčný TEMPOMAT!!! Chvíľu mi to trvalo, lebo som potreboval 2.spínač na brzd.pedál. Ak ho budete kupovať, tak je to hnedý, rozpínací. Najvačší problém bol s montážou toho spínača. Tak po 1. spínač je uložený dosť na h.... presne pod zvazkom káblov a tyčou riadenia. 2. keď som to tam konečne dostal, zistil som, že tam nenasuniem konektor...tak zapracoval nožík... No a potom už pohoda. Len si treba dať pozor, aby to bolo presne nastavené s team 1.spínačom. Aby sa naraz rozpínali a spínali.(Ak Ti to nepojde použi ohmmeter). Inak ostatné ako som dávnejšie spomínal pohoda. Koncovka na kábel páčky bolo vpravo pod spínačkou, tlačítko tempomatu malo už kábel pod krytom.

Cena: páčka 1690,- Autokelly, spínač palubovka 328,- peugeot dealer, 2. brz.spínač+plast.matka 130,- peugeot dealer, gumička okolo páčky 100,- peugeot auto alba. Spustenie zadarmo. (ešte sa nájdu dobrí ľudia.

Je pravda, že som si všade pýtal zľavu...

Keby niečo, rád poradím.

[upravil dne 10.2.07 kadaver]

caf mam na teba len jednu otazku...mas stary novy model ale novy??? myslim ci mas uz multiplex na ovladanie smeroviek a ostrekovacov??? lebo niektore auta vyrobene v r2001 mali vybavu uz 2002 a tam bol uz multiplex tak preto sa pitam??? :myslim

dik za odpoved ale moc si mi nepomohol lebo ja mam multiplex :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to uz bude asi problem...myslel som, ze nemas...ked si sa pytal na rok. :)

v tom pripade to uz bude asi trosku tazsie, lebo peugeot to zacal blokovat softverovo pri multiplexe. Ak poznas niekoho v peugeote, tak hompopros nech Ti auto nahodi na PC a zisti ci to BSi povoluje. Vela zdaru.:papa

D.D.

dik za odpoved ale moc si mi nepomohol lebo ja mam multiplex :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...