lipnicak Odesláno 3. leden 2007 Sdílet Odesláno 3. leden 2007 Banalni zalezitost, vymena oleje. Nedavno sem delal motor na 1,4 a sundaval sem vanu. Ve vypustene vane zustalo cca 0,5l oleje. Celej problem je v tom, ze vypousteci sroub je vejs nez dno vany. Zda se vam to normalni, kdyz po naliti 3l noveho oleje je po protoceni motoru zase cernej?? nebo ten pulitr nejak vysat?? pripadne je za tim nejaky ucel?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 3. leden 2007 Sdílet Odesláno 3. leden 2007 no ono i když ten olej vycucneš,tak ti stejně něco zůstane po stěnách motoru a olej ti taky zčerná.to bych vůbec neřešil.a tady nejde o to jestli je olej čistej nebo černej,ale jde o jeho vlastnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 4. leden 2007 Sdílet Odesláno 4. leden 2007 Ono to možná jinak udělat nejde, protože si přestav, že by šroub trčel dolu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qweer Odesláno 16. leden 2007 Sdílet Odesláno 16. leden 2007 Původně zaslal: Medion no ono i když ten olej vycucneš,tak ti stejně něco zůstane po stěnách motoru a olej ti taky zčerná.to bych vůbec neřešil.a tady nejde o to jestli je olej čistej nebo černej,ale jde o jeho vlastnosti. jj presne tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.