Daniel80 Odesláno 28. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2006 Ahoj chci si koupit peugeot 605 a rozhoduji se mezi benzínem a naftou. Tak bych prosil o radu kdo má zkušenosti s tímto vozem. Dříve jsem měl opel omega 2.5td a dost jsem se spálil s motorem tak jsem k naftě opatrnější. Jde mi hlavně a spolehlivost spoteba mi zas tak nevadí. Pokud bych volil benzín tak třílitr, dvoulitr se mi zdá na dané auto slabé a dvoulitr benzín turbo tak často k prodeji není. Takže benzín a nebo naftu poradí mi někdo? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 28. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2006 Měl jsem 3V6 a je to perfektní svezení, spolehlivost a životnost motoru výborná. Já jsem ho prodával s najetými 300 t. km, a kolega stejný 3V6 dal na vrakoviště s najetými 450 t. km (přežilo to povodně a kazila se elektronika a klima) Spotřeba kolem 10 až 11 l/100 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 29. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2006 Původně zaslal: Daniel80 Ahoj chci si koupit peugeot 605 a rozhoduji se mezi benzínem a naftou. Tak bych prosil o radu kdo má zkušenosti s tímto vozem. Dříve jsem měl opel omega 2.5td a dost jsem se spálil s motorem tak jsem k naftě opatrnější. Jde mi hlavně a spolehlivost spoteba mi zas tak nevadí. Pokud bych volil benzín tak třílitr, dvoulitr se mi zdá na dané auto slabé a dvoulitr benzín turbo tak často k prodeji není. Takže benzín a nebo naftu poradí mi někdo? Děkuji ja mozem len doporucit 3,0 v6.spotreba okolo 10-11l ale motor tam nieco vydrzi.kultivovany zvuk a ten tah je fakt dobry.pocul som ze tie hladke 2,0 benziny maju skoro taku spotrebu ako 3,0.diesel ja osobne nemusim,je to pre mna slabe.vyhody dieslu ti zase povie niekto iny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 29. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2006 V první řadě bych se vyprd na celou 605, a koupil si raději 406. Sice je o třídu menší, ale je to podstatně méně riziková koupě. Co se motorů v 605 týče, tak 2,0 nedoporučuji, na to auto je slabý, a v kombinaci s dlouhým zpřevodováním, které mělo zachovat jakýs takýs komfort, je zajištěna poměrně velká úmrtnost těhle motorů - ačkoliv v jiných autech jezdí celkem bez problémů (dokonce i ve stejně těžké 806 zdaleka tak neodchází, díky jinému zpřevodování). A vyhnul bych se zde i naftě. Ač jinak jezdím prakticky výhradně v naftových pixlách, zde je ten motor opět více rizikový - jak 2,1, tak i 2,5TD. Suma sumárum - zbývá ti akorát ten třílitr... nicméně stejně bych spíš vzal tu 406, jak jsem uvedl dříve (tam má i ten výběr motorů podstatně větší, u 406 můžeš naprosto klidně vzít i 2,0 16V... 2,2, i ten třílitr se zde dával). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.