KoZLiK Odesláno 3. červenec 2003 Sdílet Odesláno 3. červenec 2003 Bry den. Mam jeden dotaz: Kamarad ma P205ku 1.9D a pri zataceni na jakoukoliv stranu piská servo.Deje se to jen pri studenem motoru(za tepla to nedela,alespon sem si toho nevsimnul).Poradte.Predem diky za jakoukoliv odpoved. PS:Co ma delat kdyz ubejva olej ze serva.(nikde ale netece) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 3. červenec 2003 Sdílet Odesláno 3. červenec 2003 kdyz ubejva, tak asi nekde tece....... Ten olej v servu se taky casem zahreje, tak to by mohlo vysvetlit ty pazvuky..... Ale taky to muze byt napnutim remene.. BTW: je to fakt piskani nebo spis takove huceni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. červenec 2003 Sdílet Odesláno 7. červenec 2003 Taky mi píská servo - dělá to pumpa, hlavně když má málo oleje, a v záběru - zkus otočit kola do rejdu, v krajní poloze zapíská... Pokud musí dolévat, tak někde teče, jak psal Voštík. Co je to za rok výroby, ta 205-ka, má servopumpu dole pod altíkem, nebo nahoře nad převodovkou? Jinak, pokud byste někdo věděl o servořízení na 205-ku, koupil bych jej. Stačí mi jen to řízení, servopumpu mám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 7. červenec 2003 Sdílet Odesláno 7. červenec 2003 Pokud se ztrácí olej, tak většinou v hydraulickém válci nebo jsou netěsný hadičky a ocelový trubičky u rozdělovače hydraulické kapaliny (kdysi můj případ). Ze serva sem v mým případě slýchal tři zvuky. U motoru za studena to dělal řemen. (byla ztuhlá hydraulika-tedy dotáhnout řemen) Další zvuk vznikal při dojetí serva na doraz(to není nic neobvyklého-kapalina se někde v rozdělovači proplejtá kanálkama a dělá to takovej ten syčivej zvuk). Třetí zvuk byl způsoben nedostatkem hydrauliky (to je potom to bzučení). Dpopručuju v první řadě zkontrolovat těsnost hydaulickýho okruhu. Pokaď je to v hadicích-pohoda. Jestli hydraulika uniká kolem pístu-bude to holt něco stát. Dále zkontrolovat napnutí řemenu. Může bejt i zaflákanej od oleje. A propo. Srvo je sqělá věc pokud fachá. jinak je super k zlosti:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoZLiK Odesláno 13. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 13. červenec 2003 No spis je to takovy vrzani pri dorazu na jakoukoliv stranu.Mam este jeden dotaz:Jak mam vypustit oleje ze serva??? abych skusil tu variantu s tim ze by tomohl delat olej.Predem dik za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 14. červenec 2003 Sdílet Odesláno 14. červenec 2003 ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 14. červenec 2003 Sdílet Odesláno 14. červenec 2003 To KoZLiK: tot otazka, nejlepe nekde dole, ale na rozumnem spoji, rozpojit okruh a nechat to vytect. Ale pozor, pri dolejvani je to pekna pakarna s odvzdusnovanim, skoro jak s ABS Nekde jsem to tady myslim psal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 15. červenec 2003 Sdílet Odesláno 15. červenec 2003 no tak to ja dostal instrukce, ze sema zatocit na plny rejd parkrat doleva doprava a je odvzdusneno ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 20. červenec 2003 Sdílet Odesláno 20. červenec 2003 Vostik: Sorry - mas pravdu, JE to tak jak rikas! Parkrat plny rejd, dolejt podle potreby - s vypnutym motorem, pak nastartovat, parkrat plny rejd, vypnout motor a dolejt k rysce. Ja jsem si to splet s necim jinym, ale sakra s cim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.