Jump to content
Sign in to follow this  
KoZLiK

Servo u P205 1.9D

Recommended Posts

Bry den. Mam jeden dotaz: Kamarad ma P205ku 1.9D a pri zataceni na jakoukoliv stranu piská servo.Deje se to jen pri studenem motoru(za tepla to nedela,alespon sem si toho nevsimnul).Poradte.Predem diky za jakoukoliv odpoved.

PS:Co ma delat kdyz ubejva olej ze serva.(nikde ale netece)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdyz ubejva, tak asi nekde tece.......

Ten olej v servu se taky casem zahreje, tak to by mohlo vysvetlit ty pazvuky.....

Ale taky to muze byt napnutim remene..

BTW: je to fakt piskani nebo spis takove huceni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky mi píská servo - dělá to pumpa, hlavně když má málo oleje, a v záběru - zkus otočit kola do rejdu, v krajní poloze zapíská...

Pokud musí dolévat, tak někde teče, jak psal Voštík.

Co je to za rok výroby, ta 205-ka, má servopumpu dole pod altíkem, nebo nahoře nad převodovkou?

Jinak, pokud byste někdo věděl o servořízení na 205-ku, koupil bych jej. Stačí mi jen to řízení, servopumpu mám.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud se ztrácí olej, tak většinou v hydraulickém válci nebo jsou netěsný hadičky a ocelový trubičky u rozdělovače hydraulické kapaliny (kdysi můj případ). Ze serva sem v mým případě slýchal tři zvuky. U motoru za studena to dělal řemen. (byla ztuhlá hydraulika-tedy dotáhnout řemen) Další zvuk vznikal při dojetí serva na doraz(to není nic neobvyklého-kapalina se někde v rozdělovači proplejtá kanálkama a dělá to takovej ten syčivej zvuk). Třetí zvuk byl způsoben nedostatkem hydrauliky (to je potom to bzučení). Dpopručuju v první řadě zkontrolovat těsnost hydaulickýho okruhu. Pokaď je to v hadicích-pohoda. Jestli hydraulika uniká kolem pístu-bude to holt něco stát. Dále zkontrolovat napnutí řemenu. Může bejt i zaflákanej od oleje. A propo. Srvo je sqělá věc pokud fachá. jinak je super k zlosti:mad: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No spis je to takovy vrzani pri dorazu na jakoukoliv stranu.Mam este jeden dotaz:Jak mam vypustit oleje ze serva??? abych skusil tu variantu s tim ze by tomohl delat olej.Predem dik za odpoved.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To KoZLiK: tot otazka, nejlepe nekde dole, ale na rozumnem spoji, rozpojit okruh a nechat to vytect. Ale pozor, pri dolejvani je to pekna pakarna s odvzdusnovanim, skoro jak s ABS ;) Nekde jsem to tady myslim psal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vostik: Sorry - mas pravdu, JE to tak jak rikas! Parkrat plny rejd, dolejt podle potreby - s vypnutym motorem, pak nastartovat, parkrat plny rejd, vypnout motor a dolejt k rysce.

Ja jsem si to splet s necim jinym, ale sakra s cim? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×