LK7R Posted July 3, 2003 Share Posted July 3, 2003 Uz je to tu zas . Teoreticka otazka ... dejme tomu, ze by se mi podarilo sehnat totalku 206 rv. 2002+ s motorem 1.6 16V 110ps. Jak jsem koukal na foto tech motoru tak vypadaly na chlup stejne az na jine vstrikovani, ale rozmerove totalne - i airbox umisteni baterie etc.. Jake problemy by tedy nastaly pri zamene toho motoru za stavajici 1.4 (opomeneme-li to, ze clovek nevi v jakem stavu byl ten motor atd atd atd ...). Legalni prekazky? Technicke prekazky (prevodovka atd...)? Fakt by me to zajimalo. Ta 1.6 16V mi pripada jako super motor pro 206. Slusna spotreba a velmi pekne vykony. Co si o tom myslite? [Editován dne 3/7/03 LK7R] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miki Posted July 3, 2003 Share Posted July 3, 2003 podla mna je vazne jednoduchsie to tvoje predat a kupit si vysnenu 1,6 16 V . Takto mas kopu problemov aj papierovych a nakoniec sa ti moze stat ze investujes kopu penazi a auto nebude dobre chodit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LK7R Posted July 4, 2003 Author Share Posted July 4, 2003 Jak se to vezme. Kdyby ten motor byl za slusny penize... kdyz to clovek proda cely tak trati celkem dost penez ;( a nehlede na to co do toho auta uz investoval (zabezpeceni kolal vyfuk audio city svuj pot ) etc.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miki Posted July 4, 2003 Share Posted July 4, 2003 hmmm to je pravda :D:D:D ale ved nemusis predavt velmi pod cenu . Mna napada kopa veci ktore budes musiet menit a tak by mozno stalo za to , skusit urobit nejaky prepocet .Aj tak mam dojem ze by ta menej stala kupa auta ako takato prestavba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert Posted July 9, 2003 Share Posted July 9, 2003 Taky jsem o tom uvažoval dát motor 1,6 16V (teď mám 1,6 8V), ale problémů s tím je hromada. Jednak to nikdo nepovolí, na hranicích může nastat další problém a potom i přestavba. Např. 206XS s 1,6 16V má vzadu kotouče a né bubny, možná i jinak poskládanou převodovku, větší rozměr pneu (195 55 15) atd. Nemluvě o řídící jednotce a s tím spojené další problémy (imobilizér atd.). Tak jsem nakonec zvolil jen nějaký tuning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.