noradek Odesláno 20. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 Potreboval bych poradit s P306 1.6 r98,na volnoběh má stále vysoké otačky cca2000,je to znéme ktera včera přijela a nechce stím jezdit,je to hrozny na každé křižovatce zastaví a motor strašně řve a ja nevím co by tomu mohlo bejt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 20. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 teplotni cidlo... ...nebo cokoliv jineho;) jinak ja bych zkusil odpojit to teplotni cidlo, jestli otacky klesnou [upravil dne 20.12.06 .mycTD] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noradek Odesláno 20. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 Původně zaslal: .mycTD teplotni cidlo... ...nebo cokoliv jineho;) jinak ja bych zkusil odpojit to teplotni cidlo, jestli otacky klesnou [upravil dne 20.12.06 .mycTD] Prosím tě a které je to čidlo kde je,skoušel jsem odpojovat a znova zapojovat dost konektoru a zas tak moc to nedělalo neměnilo se to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 20. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 potenciometr na klapce ? krokovy motorek volnobehu ? prisavani falesneho vzduchu za skrtici klapkou (napr. prasklym sanim ) ? [upravil dne 20/12/06 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noradek Odesláno 20. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 Původně zaslal: Ferry potenciometr na klapce ? krokovy motorek volnobehu ? prisavani falesneho vzduchu za skrtici klapkou (napr. prasklym sanim ) ? [upravil dne 20/12/06 Ferry] Díky Ferry podivam se na to,sám jsem zvedavej co tomu je, dneska jsem se ktomu nedoatal tak se na to juknu zítra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 20. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 Ještě pak mrkni jestli něco není okolo škrtící klapky a lanka plynu. Toto je z 605, u 306 je to podobný akorát víc platových hýblátek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noradek Odesláno 20. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 Původně zaslal: Fusion Ještě pak mrkni jestli něco není okolo škrtící klapky a lanka plynu. Toto je z 605, u 306 je to podobný akorát víc platových hýblátek. jj díky podivám se taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noradek Odesláno 21. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2006 Tak jsem to dnes vše rozebral vyčistil dal dohromady a pak to nastartoval a bylo to dobrý až když jsem to byl projet tak je to to samé stále je to ve vysokých otáčkách, tak už nevim jak to zjistit co tomu je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 21. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2006 Neresetoval si nahodou prednedavnom ECU (neodpojoval baterku)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noradek Odesláno 21. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2006 Původně zaslal: durino81 Neresetoval si nahodou prednedavnom ECU (neodpojoval baterku)? Jakou to ma stím souvislost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 24. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2006 Dneska sem se projel v 306 a teď bych to tipoval na to teplotní čidlo, protože když sem nastartoval, otáčky byly na 2000. Automatickej sytič si totíž pořád myslí že je motor studenej. Nevím kde to čidlo je u 1.6 ale zkus mrknout zezadu na hlavě jestli tam je někde konetor. Třeba bude jenom špatnej kontakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PP205 Odesláno 24. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2006 Je to z 99 procent krokovej moturek volnobehu, a mohlo by to jeste bejt cidlo na teplotu sani. Sviti ti kontrolka motoru ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noradek Odesláno 24. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. prosinec 2006 Původně zaslal: PP205 Je to z 99 procent krokovej moturek volnobehu, a mohlo by to jeste bejt cidlo na teplotu sani. Sviti ti kontrolka motoru ? Ne kontrolka nesvítí,zhasne po nastartování.jenže je tam jinej než mám ja na svém autě tak to nemuzu vyskoušet,je tam zvlášť mezi hadicí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PP205 Odesláno 24. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2006 posli mi cislo z moturku a vzrobce je tam 1000000 moznosti kouknu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noradek Odesláno 24. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 24. prosinec 2006 Původně zaslal: PP205 posli mi cislo z moturku a vzrobce je tam 1000000 moznosti kouknu Poslal jsem ti SZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noradek Odesláno 4. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2007 Tak jsem vyčistil ten krokovej motorek a je to dobrý,teda skoro už to nedrží na 2000 otáčkách ale cca něco malonko přes 1000 ot. tak už tede nevím co tomu je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 4. leden 2007 Sdílet Odesláno 4. leden 2007 Původně zaslal: noradek Původně zaslal: durino81 Neresetoval si nahodou prednedavnom ECU (neodpojoval baterku)? Jakou to ma stím souvislost? Sorry za neskoru odpoved... Suvislost to ma taku, ze ked resetnes ECU, tak sa chvilu mozu tie otacky drzat vyssie, po nejakom case (niekolkych desiatok km jazdy, resp. niekolkych startovaniach) sa to ustali do normalu - ECU si adaptuje hodnoty nastavene vyrobcom na aktualne podmienky. Teda, ak mas cidla OK. Mne to tak tiez robi na P309 1,4 benzin, r.v. 1990. Ale ruku do ohna za moje cidla nedam...:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.