Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Stále se přehřívá


orlando1

Recommended Posts

pokusím se stručně napsat problém, který mě trápí už asi měsíc. Po výměně rozvodů, vodní pumpy a chladící kapaliny (byla tam voda) u motoru začala po zatížení stoupat teplota při rychlosti 100 km/h a výše se vyšplhala i ke stovce, m.j. to tlakovalo do chladícího okruhu, ale to dělalo už delší dobu. Nechal jsem tedy vyměnit těsnění pod hlavou a doufal, že to bude ok. Už to netlakuje, ale teplota pořád stoupá, i po výměně termostatu a chladiče je to pořád to samé. Napadá někoho, v čem by ještě mohl být problém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud to nepoleze pres stovku tak je to normalni!menil jsem taky tesneni pod hlavou a bylo mi receno,ze treba u 306 teplota klidne stoupa na tech 90-95!!tu teplotu mivam i kdyz mrzne i kdyz je teplo!!!ale prevazne pokud auto hodne vytacim nebo dlouho jedu vetsi rychlosti!!pokud to prej vyleze pres stovku jen kratce a pak to zacne opet klesat,taky normalni!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je chladič ve své ploše všude stejně teplý? Hlavně při zahřívání, kdy otevře termostat. Teplota většinou vždycky jde nahoru, když tomu dáš roštec. Dá se ještě vyzkoušet otvírání termostatu v hrnci, povaříš ho a změříš štěrbinu při otevřeném stavu, jestli je dostatečná.

Nakonec může i budík na palubce ukazovat s odchylkou, což řidič už vyhodnocuje jako mezní stav (ukostření budíku + větší proudová zátěž na stejné žíle - budík si přidá třeba i 10 °C)

Já co jsem dával novou vodní pumpu, tak se mi zdálo že provedení vrtule není nijak moc účinné (oproti staršímu provedení), že vodu to moc nebude nutit k cirkulaci. Ale funguje ... neřeším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám 306, 1,6 r.v. 98, je to divné, rychle ta teplota leze nahoru a stejně rychle taky padá, když otevře termostat, chladič je teplý všude stejně, když od někud přijedu, je dole chladnější, jakoby cirkulaci něco bránilo, mám celkem strach to dusit přes 100 stupňů, začlo to dělat po výměně rozvodů, kladek, vodní pumpy a výměně chlad. kapaliny (byla tam voda)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak už sem někde psal, nejlepší je si koupit multimetr s teploměrem, vyrobit si čepičku, napíchnout, protáhnout dveřma a sledovat teplotu při jízdě.

Budíky dost často kecají. Tímto alespoň zjistíš přesně jak se to chová.

Jinak mě napadá že ta pumpa může být z výrobý vadná protože pokud to před výměnou rozvodů nedělalo, hledal bych chybu v tom.

Más doklad od opravy? Mohli tam tu pupmu třeba dát špatnou (typově).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...