orlando1 Odesláno 20. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 pokusím se stručně napsat problém, který mě trápí už asi měsíc. Po výměně rozvodů, vodní pumpy a chladící kapaliny (byla tam voda) u motoru začala po zatížení stoupat teplota při rychlosti 100 km/h a výše se vyšplhala i ke stovce, m.j. to tlakovalo do chladícího okruhu, ale to dělalo už delší dobu. Nechal jsem tedy vyměnit těsnění pod hlavou a doufal, že to bude ok. Už to netlakuje, ale teplota pořád stoupá, i po výměně termostatu a chladiče je to pořád to samé. Napadá někoho, v čem by ještě mohl být problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daja535 Odesláno 20. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 a máš trabant nebo mercédes ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 20. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 pokud to nepoleze pres stovku tak je to normalni!menil jsem taky tesneni pod hlavou a bylo mi receno,ze treba u 306 teplota klidne stoupa na tech 90-95!!tu teplotu mivam i kdyz mrzne i kdyz je teplo!!!ale prevazne pokud auto hodne vytacim nebo dlouho jedu vetsi rychlosti!!pokud to prej vyleze pres stovku jen kratce a pak to zacne opet klesat,taky normalni!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 20. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 Je chladič ve své ploše všude stejně teplý? Hlavně při zahřívání, kdy otevře termostat. Teplota většinou vždycky jde nahoru, když tomu dáš roštec. Dá se ještě vyzkoušet otvírání termostatu v hrnci, povaříš ho a změříš štěrbinu při otevřeném stavu, jestli je dostatečná. Nakonec může i budík na palubce ukazovat s odchylkou, což řidič už vyhodnocuje jako mezní stav (ukostření budíku + větší proudová zátěž na stejné žíle - budík si přidá třeba i 10 °C) Já co jsem dával novou vodní pumpu, tak se mi zdálo že provedení vrtule není nijak moc účinné (oproti staršímu provedení), že vodu to moc nebude nutit k cirkulaci. Ale funguje ... neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 20. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 hmm,to já mám provozní teplotu kolem 75°C a v koloně nebo při hrkání po městě mi to vyleze klidně i na 110°C taky nevim jestli to je normální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 20. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 Napiš, co máš za Peugeota. Jinak něco podobného se řešilo se řešilo : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlando1 Odesláno 20. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 mám 306, 1,6 r.v. 98, je to divné, rychle ta teplota leze nahoru a stejně rychle taky padá, když otevře termostat, chladič je teplý všude stejně, když od někud přijedu, je dole chladnější, jakoby cirkulaci něco bránilo, mám celkem strach to dusit přes 100 stupňů, začlo to dělat po výměně rozvodů, kladek, vodní pumpy a výměně chlad. kapaliny (byla tam voda) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlando1 Odesláno 20. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 v koloně teplota nejde přes 90 (teď v zimě) do 80 km/h je to ok, stačí kopec, nebo rychlost přes 100 km/h a jde to okamžitě nahoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 20. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 Máš to odvzdušněné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlando1 Odesláno 20. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 dělali to v servise, několikrát, hadice netlakují, tak předpokládám, že to ovzdušněné je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 20. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 Jak už sem někde psal, nejlepší je si koupit multimetr s teploměrem, vyrobit si čepičku, napíchnout, protáhnout dveřma a sledovat teplotu při jízdě. Budíky dost často kecají. Tímto alespoň zjistíš přesně jak se to chová. Jinak mě napadá že ta pumpa může být z výrobý vadná protože pokud to před výměnou rozvodů nedělalo, hledal bych chybu v tom. Más doklad od opravy? Mohli tam tu pupmu třeba dát špatnou (typově). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 21. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2006 Skontroluj to odvzdusnenie. Ja, ked som menil chladiacu zmes, som to odvzdusnoval na 3x, nez sa to stabilizovalo do normalu. Kludne tam moze byt este niekde vzduch - bublina, co sa posuva. Kuri to dobre, ked sa motor prehrieva? Inac, mam 309 1,4i. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlando1 Odesláno 22. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 22. prosinec 2006 zkusím to ještě ovzdušnit, jinak mám v plánu dát tam termostat, který otevírá při 83 stupních. Včera se teplota při 140 km/h a 2stupních venku ustálila na asi 99 stupních Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.