Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

BMW X3 Jaký diesel?


Vertex

Recommended Posts

Máte někdo zkušenosti s naftovým šestiválcem o objemu 3,0 a čtyřválcem o objemu 2,0? Dvoulitřík v ropě má obsah 1995 ccm, 110 kW, cca 150 psíků - původně se mi tento obsah na takové auto moc nezdál, ale když jsem do něj dneska usednul ( do sportovní verze //M) tak to docela šlo, auto mělo tah a bylo docela svižný.

A teď Váš názor, byl by lepší třílitr v ropě nebo je to naprosto zbytečný???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Vertex

Máte někdo zkušenosti s naftovým šestiválcem o objemu 3,0 a čtyřválcem o objemu 2,0? Dvoulitřík v ropě má obsah 1995 ccm, 110 kW, cca 150 psíků - původně se mi tento obsah na takové auto moc nezdál, ale když jsem do něj dneska usednul ( do sportovní verze //M) tak to docela šlo, auto mělo tah a bylo docela svižný.

A teď Váš názor, byl by lepší třílitr v ropě nebo je to naprosto zbytečný???

BMW dělá velice dobré a výkonné dieslové motory. Nebál bych se jít u této značky a modelu X3 do ropy... U trojkových řad (e36, e46, e90) určitě benzín... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Vertex

No jo, toho se ale nebojíme, do ropy jdeme, benzín v tomhle autě nechcem, ale .... tři litry nebo dva?

Jelikož ta X3 je docela težký auto tak bych rozhodně šel do toho 3.0D přece jen když to bude hodně naložený tak ten 2.0 by mohl mit problém.Jinak oba ty motory jedou pěkně měl jsem možnost zkusit jak 2.0D v 3řadě,tak ten 3.0D v 5řadě a obě jede moc pěkně. Ani není poznat že je to ropa. ;):papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: @re

Původně zaslal: Vertex

Máte někdo zkušenosti s naftovým šestiválcem o objemu 3,0 a čtyřválcem o objemu 2,0? Dvoulitřík v ropě má obsah 1995 ccm, 110 kW, cca 150 psíků - původně se mi tento obsah na takové auto moc nezdál, ale když jsem do něj dneska usednul ( do sportovní verze //M) tak to docela šlo, auto mělo tah a bylo docela svižný.

A teď Váš názor, byl by lepší třílitr v ropě nebo je to naprosto zbytečný???

BMW dělá velice dobré a výkonné dieslové motory. Nebál bych se jít u této značky a modelu X3 do ropy... U trojkových řad (e36, e46, e90) určitě benzín... ;)

X3 má stejný ropamotory, jako e46 ... ale to jen naokraj.

V březnu jsem drandil v e46 320D touring a na to auto je to opravdu dostačující, ale na X3 možná už ten 3litr, ale na normální e46 byl opravdu dostačující ... a to neberu jenom v poměru vůči mému autu ...

Měl jsem hodně velký cukání, abych si ho nenechal namísto 405tky ... kdyby to nebyl touring, tak bych snad i ty peníze oželel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stopro 3.0.

Ten 2.0 se nedoporučuje ani do 3 sedanu, je to více méně nesmyslnej motor v porovnání s 3.0. BMW má mnohem víc a povedenější motory ve V nebo R 6kách.

Jediný co mluví proti 3.0 je pov. ručení a litr spotřeby.

Já osobně bych neváhal jít do benzínu, pokud ale jde o diesel tak platí co sem psal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, Škoda Ochcávia 20V turbo půjde do světa, paradoxně z finančních důvodů. No a adepti na nové vozidlo byla Honda - nové CRV nebo také BMW X3 - který nám stojí od včerejška v garáži na test. Dneska jsem ho trošku prověřil, jelikož mě díky 5ti hvězdičkám na foru berou jako takovýho menšího znalce :P Ale ne, prostě jsem se v tom svezl, dal mu rovinku s plnou kládou, pak nějakej kopec, mírnej terén, troška sněhu. Lákalo mě vypnout elektroniku, ale s půjčeným autem za půl druhýho míče by to už bylo moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Bohouš

Hele trochu :xvul - kde ses ty jako vzal v bramborákovi ??? :roll:roll

Bobo, myslíš mě?? V březnu jsme dotáhli ve dvou z Německa e46 ... a po 3 nedělích šla ... pěknej kousek ... pěkný povození ... a i nějaká kačka z něj kápla! Z klubu ho viděl myslim jenom Dundee!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky Tommy, recenze byla zajímavá. Já po těchhle stránkách moc nelezu. No, ale, třílitr v tomhle autě je docela vzácnost, jelikož když už šestiválec, tak ne v X3 ale v X5. Navíc cenově je to o cca 200 tis., takže taky legrace. No uvidíme. Navíc dneska, když jsem se bavil s člověkem, který o tom něco ví, tak padla teorie, že po několika desítkách tisících ujetých km je při sečtení nákladů na provoz a údržbu benzín stejně levnější, tak uvidíme

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...