Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

výpadek motoru


Leška

Recommended Posts

prosím o radu. vlastním 206 2.0 hdi již 2 roky jezdím bez problému. Až minulý týden asi po ujetí 20km výpadek motoru jako když dojde nafta. po 4 nastartování opět auto jelo.ještě tentýž den se opakoval 2krát.palivový filtr měněn vždy před zimou.zatím jsem vyjel 2krát a závada se zatím neopakovala bojím se jezdit na delší trasy aby to nedopadlo špatně.chystám se na počítač jestli se něco nezaznamenalo. mohou to být střiky? prosím o radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

něco podobného mi to dělalo na mém P406 81 kw r.v. 00 asi tak před rokem,bylo to v servisu a přišli na to že je špatný vysokotlaký ventil který pouští naftu do motoru(po výměně o.k)je to taková malá věcička od bosch.mě vypl motor za jízdy jak jsem předjížděl kamion jel jsem cca 100 km/h,nic příjemného,ihned se rožla oranžová kontrolka a auto nešlo nastartovat,na chvíli jsem odpojil baterií a pak to chytlo ale jak bylo auto v tahu tak to zdechlo....:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: lesko

prosím o radu. vlastním 206 2.0 hdi již 2 roky jezdím bez problému. Až minulý týden asi po ujetí 20km výpadek motoru jako když dojde nafta. po 4 nastartování opět auto jelo.ještě tentýž den se opakoval 2krát.palivový filtr měněn vždy před zimou.zatím jsem vyjel 2krát a závada se zatím neopakovala bojím se jezdit na delší trasy aby to nedopadlo špatně.chystám se na počítač jestli se něco nezaznamenalo. mohou to být střiky? prosím o radu

Palivový venti, čerpadlo v nádrži atd... Svítí diag ?

Nebo svítila krátce po tom, co se to stalo ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě kontrolka diagnostyky se vůbec nerožla, tak jsem zvědavý co mi ve středu řeknou v peugeotu na diagnostice.Ale bojím se že většinou se tam nic nezaznamená .No uvidíme budu vás informovat jak to dopadlo.jinak s autem zatím velká spokojenost, i co se týče spotřeby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak včera jsem se vrátil s diagnostiky v paměti byla zaznamenaná závada cituji /vysokotlaké poitrubí/na tom potrubí jsou asi další 4 čidla včetně toho regulátoru který ůdajně tolik odchází viz příspěvek od vás.Tak jsem se zaradoval že je problém vyřešen.Ale bohužel po změření v servisu ohmetrem je vše v pořádku.problém s výpadkem motoru se opakuje už častěji.technik který auto sám testoval přišel k novému zjištění že ta závada nebude na tlakovém potrubí ale odchází řídící jednotka.když motor vypadne stačí klíček vypnout a opět zapnout motor hned chytne a jede se dál.Zítra mi napojí pokusně jinou řídící jednotku.jsem zvědav jak to vše dopadne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NEKUPUJTE stare provedeni prepoustecich ventilu na cerpadlo, radsi si sezente novy typ. Stary ma na konci dirku a ty se serou a novy typ(scela zameny) ma na konci jako by byl ucpanej ale je to mikro sejtko je lepsi a nesere se !! Pocitac kolikrat napise ze je slabej tlak v primarnim okruhu paliva a to muze byt prave ventil. Z vlastnich zkusenosti vim ze pokud je ventil malinkato nakoplej hur to startuje. Znamena to ze to nenaskoci po prvnim otoceni motoru ale spis po druhym a vic. Jinak diagnostiku delam a chipovani taky tel v profilu :D

Diagnostika 200kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...