Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Partner 1,4 benzin


Oliver Riedel

Recommended Posts

Kúp radšej 2,0 HDi, väčší výkon a podstatne nižšia spotreba ako u 1,4 i. Pozri hlavne zadnú nápravu, aby kolesá nemali veľký záklon, to je vtedy, keď sa na aute vozili ťažké veci. Inak sú tieto autá v pohode. Pozor treba dávať na všetko ... Prajem šťastný výber.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ojeté HDI je odůvodnitelné jedině:

a) najedu hodně kiloimetrů

b) hodně o tom konkrétním autě vím

c) potřebuju opravdu ten výkon

Jinak je to rozhodně nejproblematičtější motor z hlediska nákladů na oprävy, 1.4i ho hned následuje, žere, těsnění pod hlavou se mění prakticky preventivně, blbne volnoběh, nemusí mít posilovač atd.

Takže pokud to mohu shrnout (jsem před stejným rozhodnutím) preferuji 1.9D pokud to mám na práci a budu hodně jezdit (je to krabice co stejně víc jak 110 nejezdí) a osobně kupím 1.8i - dostatečný výkon, většinou rovnou výbava jako airbag, ABS či klima a hlavně to vydrží jako diesel a nesere se to. Spotřeba je, jako druhé rodiné auto co najede 10tkm/rok, při ostatních plusech irelevantní...

Jinak obecně Partner je skvěle vymyšlené auto, perfektní podovozek atd....

Plánuji že dám tak 130TKč za 5. místný typ tak 1998 r.v.

[upravil dne 20/12/2006 Rebik]

[upravil dne 20/12/2006 Rebik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Koupil jsem jako druhé auto do rodiny a jako pomocníka při stavbě domu Partnera z firmy, znám jeho kompletní minulost, nikdy nebouraný, pravidelně servisovaný, ježděný jedním člověkem. 1,9D, r.v.2000, klima, vypadá docela obstojně - metalíza, 4 dveře. Má tedy najeto 280tis. km, ale po důkladné prohlídce dvěmi servisy jsem jej po doporučení koupil, STK prolezl bez sebemenších výhrad. Nechal jsem dát nové náplně, rozvody byly dělané před cca 1/2 rokem, vyměnily se nějaká ložiska (uložení tlumičů? - byly úplně zkorodované) na přední nápravě a auto bylo \"jako nové\"... Cenu raději nenapíšu, ve firmě jsem si ji \"pohlídal\", byla nízká...

No ale proč to píšu - moje nejčerstvější zkušenost - vzhledem k nepředvídaným okolnostem a problémy s Octavií jsem v \"zoufalství\" sáhnul před týdnem pro Partnera jako pro přibližovací prostředek na cestu Ostrava - Val di Fiemme a zpět + pojížďky na svahy, celkem za týden 2500km. Obsazeno 3 lyžaři s výbavou na týden + 1x 2 leté mimino s výbavou (kočárek, boby, plíny, milion oblečků)...

Výsledkem byla naprosto pohodová jízda na skvělém podvozku, vylezli jsme vždy z auta nerozlámaní, oproti podobným zážitkům z Octavie prostě nesrovnatelné, především pro pasažéry na zadních sedačkách. Auto jelo takto naložené až po střechu po rovině i 150km/h (do kopce to pravda nejelo, ale např. Brenner jsme zvládli předepsaných 110km/h v pohodě). Cestu zpět, kdy jsem to hnal, jsme zvládli s pauzama za 10,5 hodiny, průměrná spotřeba podle mne odpovídá naložení auta a jízdou v podstatě celou dobu na plný plyn - 8,5L/100km, jinak jezdí za cca 6L/100km.

Podtrženo sečteno - máme nečekaně nový \"expediční\" vůz na naše lyžařské a další sportovní aktivity, i když původně jsem počítal s Partnerem pouze na práci při stavbě domu... Takže já udělal dobrý kup, 1,9D se známou historií tedy víc než doporučuju! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...