Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

uložení stabilizační tyče


pavel626

Recommended Posts

dnes jsem se na prohlídca dověděl že mám vydřené-vymačkané pouzdra či silenbloky na stabilizační tyči. máte někdo zkušenosti z výměnou?? prý se povolí dna šrouby na každé m jakoby domečku pouzdra se vymění a je to .ALE PROBLÉM JE V TOM ŽE PRÝ JSOU TY DOMEČKY Z HLINÍKU A ŠROUBY S OCELI ČI ŽELEZA A ŽE TO BÝVÁ TAK ZAOXIDOVANÉ ŽE SE DÁ I ŠROUB UTRHNOUT .

co na to vy šmati jak mám postupovat či na co si dát pozor, co radíte nebo to raději svěřit servisu?? nejsem profík ale na autech si lecos opravím toto se mi zdá a jeví jako jednoduché ale raději se chci Vás optat na vaše zkušenosti. díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud na to nepudeš podle hesla\"co nejde silou,to pujde ječtě větší silou\"

tak to zmakneš sám. Pořádně to očisti ocelovym kartáčem, prostřikej to / WD,MD spray/

a nech to den dva, aby se ten spray dostál co nejdál do závitu.

Před vlastním povolením šroubu ho vem párkrát po hlavě kladivem jako když zatloukáš hřebík / ale s citem /.

V nejhoršim případě pak neostává, než šroub nahřát malým hořákem autogenu do červena,počkat až vychladne a pak povolit.V tomto případě je ale lepší šroub vyměnit.

Držim palce.:super

[upravil dne 14/12/06 bagr]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak neni to problem az do chvile kdy ukroutis hlavicky ktere jsou navarene na plechu ktery primackava silentbloky proti naprave.Protoze to nejsou klasicky maticky ale jsou to naprosto hladke pulkulate hlavicky ktere nechytnes nicim a vzhledem k tomu kolik je tam mista je to k nas........ . Nehlede k tomu ze hlavicky nemusis ani ukrouti a oni se uvolni sami tlakem ktery je na nich je.Uz delsi dobu resim co stim vubec se mi do toho nechce ale vrze to svina nakonec to asi skonci v servise:mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no srouby jsou samozrejme na klasicke klice ale to do ceho se ty srouby utahuji jsou v podstate matky navarene na zohybany plech jenze tyhle navarene matky uz na zadny klic nedostanes pokud je z toho plechu utrhnes prave proto ze jsou uplne hladke doufam ze ted je to jiz o neco jasnejsi;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já myslel že se ty silentbloky či pouzdra dávají do domečků z hliníku a néé do nějakého ohýbaného plechu?? jěště se ujistím jedná se o stabilizační tyč vpředu u P205 1.8D?? jinak uvidím zda na tobudu mít či ne kdyžtak couvnu a jedu do servisu. Vždyt i oni to musí nějak řešit ? víš jak??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tie ulozenia som menil pred tyzdnom, tiez to strasne vrzgalo. existuju 2 typy... jeden je naohybany plech a v nom nabodovane dve skrutky (BobyD) a druhy typ je hlinikovy domcek v ktorom su vnutorne zavity a skrutky sa srubuju zo spodu napravnice.

Ja som mal na mojom 1.8D na jednej strane hlinik, na druhej plech. Pri minulotyzdnovej vymene som ten plechovy vymenil za hlinikovy z inej napravy a pohoda, uz nic nevrzga a je to bez vole. vymena nieje tazka... len pristup je ku tomu strasny.. asi ako ku peniazom :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...