Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Motor 2.0HDI


powertiger

Recommended Posts

Neníte někdo co je jiného v motoru 2.0HDI který ná 66kW a motorem který má tentýž obsah akorát výkon 80kW?Není tam třeba jen jiná hlava?Protože bych do svého Peugeota 206 chtěl dát ten silnější a kdyby to byla jen třeba ta hlava tak by to bylo jednoduší než tam dávat celý jiný motor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má 80kW turbo určitě naklánění lopatek :myslim? Když jsem se pídil po tom, proč při větším záběru motoru turbo slyším a při normálním provozu ne, tak mne hned napadlo, že se lopatky nakloní a turbo se víc roztočí, ale v servisu mi řekli, že tam žádné naklánění není, tak nevím (možná mi špatně rozuměli, podobně jak v jednom vlékně bylo servisem řečeno, že 66kW HDI turbo nemá:D).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si nemyslim že má 80kW verze natáčecí lopatky v turbu, ma jen vetsi mezichladic co ja vim a jinaci turbo. Jinak zmena motoru kvuli zmene vykonu z 66 na 80kW, to se mi zda trosku zbytecny, tedy aspon kdyz to jde uplne jednoduse chipem, neboli preprogramovanim jednotky. Ja si to tak nechal udelat a mam tam tech 80kW i s prvnim HDickem, tak byt tebou radsi bych zapremejslel... :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: powertiger

no jo ele kdyby tam byl ten 80kW nebo upravenej ten 66kW na 80kW tak s chipem by měl tenhle motor 138 koní a to je určitě zajímavější než ,,jen´´ těch 110 koní

da se i vic nez 138... kdyz si prolezes forum, tak se o tom doctes vic, da se i 210 koniku, ale nikdo nevi, jak dlouho ten motor vydrzi.. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: f3Rd@

Původně zaslal: powertiger

no jo ele kdyby tam byl ten 80kW nebo upravenej ten 66kW na 80kW tak s chipem by měl tenhle motor 138 koní a to je určitě zajímavější než ,,jen´´ těch 110 koní

da se i vic nez 138... kdyz si prolezes forum, tak se o tom doctes vic, da se i 210 koniku, ale nikdo nevi, jak dlouho ten motor vydrzi.. :D

No já bych to tak nedramatizoval.

Rozdíly mezi DW10TD/RHY (RHY2) a DW10ATED:

Silnější verze má navíc.

Jiné turbormychadlo s variabilní geometrií lopatek. (což neznamená, že se někde něco natáčí, ale že se mění průměr kanálku)

IC stlačeného vzduchu. Tedy i jiné vedení od Turbodmychadla do hlavy. (Jiné koleno na sání u hlavy motoru)

Snímač tlaku za turbodmychadlem (slabá verze má vyvedené dáty , ale není osazeno a zapojeno v ECU... spoustal lidí kouká na ty dráty a přemýšlí, kam asi vedou)

Jinou hlavní řemenici na servisáku, s jinak provedeným tlumičem torzních kmitů.

Jinou spojku s dvouhmotnostním setrvačníkem.

A to je vše přátelé.. tádydádydá.

Akorát údaje jako 130 koní a 210 koní jsou poněkud přehnané, protože u slabé verze se při cca 120PS začně přehřívat sání takovým způsobem, že výkon těch 130 je tam akorát chvilku. Navíc se nezmění průběh, který se v nízkých otáčkách dohání fází vstřikování a dávkou paliva. Turbo zatáhne stále až nahoře, jen se to lépe sebere do´jeho účinných otáček. U silné vezre zase v cca 180PS začíná klouzat spojka a ta je poněkud drahá.

Navíc u obou aut jdou do kytek poloosy a přiznejme si to u silnější verze je to takový rozdíl, že i brzdy si začínají stěžovat.

66kW verze pak má problém s přehříváním turba, tak, že je choulostivá na použitý olej a způsob jízdy.

Doufám, že sem na nic nezapoměl.:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vector

No já bych to tak nedramatizoval.

Rozdíly mezi DW10TD/RHY (RHY2) a DW10ATED:

Silnější verze má navíc.

Jiné turbormychadlo s variabilní geometrií lopatek. (což neznamená, že se někde něco natáčí, ale že se mění průměr kanálku)

IC stlačeného vzduchu. Tedy i jiné vedení od Turbodmychadla do hlavy. (Jiné koleno na sání u hlavy motoru)

Snímač tlaku za turbodmychadlem (slabá verze má vyvedené dáty , ale není osazeno a zapojeno v ECU... spoustal lidí kouká na ty dráty a přemýšlí, kam asi vedou)

Jinou hlavní řemenici na servisáku, s jinak provedeným tlumičem torzních kmitů.

Jinou spojku s dvouhmotnostním setrvačníkem.

A to je vše přátelé.. tádydádydá.

Akorát údaje jako 130 koní a 210 koní jsou poněkud přehnané, protože u slabé verze se při cca 120PS začně přehřívat sání takovým způsobem, že výkon těch 130 je tam akorát chvilku. Navíc se nezmění průběh, který se v nízkých otáčkách dohání fází vstřikování a dávkou paliva. Turbo zatáhne stále až nahoře, jen se to lépe sebere do´jeho účinných otáček. U silné vezre zase v cca 180PS začíná klouzat spojka a ta je poněkud drahá.

Navíc u obou aut jdou do kytek poloosy a přiznejme si to u silnější verze je to takový rozdíl, že i brzdy si začínají stěžovat.

66kW verze pak má problém s přehříváním turba, tak, že je choulostivá na použitý olej a způsob jízdy.

Doufám, že sem na nic nezapoměl.:D

\"Jiné turbormychadlo s variabilní geometrií lopatek. \" - to jsem mel presne na mysli, akorat jsem spatne pochopil co to znamena :mad:

A tech 130 a 210 jsem myslel u te silnejsi verze (81kw). Samozdrejme tech 210 je extrem na kratkou chvili, ale prej to de - nekdo to tu psal..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...