jack Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Zdravim mam dotaz, co vsechno se vamacka, namuze u zadni torsni napravy u 205. mam doma jednu s bubnama, starou, jedna strana je videt ze je total vymlacena. pak mam druhou s kotoucema, ta je gut, ale z bouracky ma ohlej hlavni cep naboje, jinak je gut. Nevim zda mam prendat jen naboj s bubnem, nebo komplet je rozebrat a na tu dobrou hodit ramena s te spatne. Torska se rozebira, tak ze povolim pravou a levou torsni tyc a rozklepnu to? Nebo neco jeste drzi tu stabilizacni tyc, ktera je ve vnitr v te trubce? Meni se tam nejake gumy, v tech ramenach, nebo jsou tam i nejake loziska? Ptam se proto, abych vedel zda je snazsi prehodit naboje, nebo cele ramena. Dikys moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BobyD Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Jacku dej si vyhledat repasy zadni napravy tech diskuzi jsou tady stovky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dakaros Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 No v nápravě jsou dvě ramena, na každém rameni jsou dvě ložiska, který jsou od výroby/repase namazaný a chráněný proti vodě dvěma guferama, pokud jsou gufera v pohodě, náprava vydrží dost. Pokud odejdou gufera, začne do jehlovejch ložisek zatejkat, naboptnaj a zozdrtěj se, většinou nejřív to vnější- projev: Kola do A, sjíždějí se nepravidelně gumy a auto plave v zatáčkách! Pokud by ta špatná náprava měla v háji pouze ty ložiska a ta z tý bouračky by je měla naprosto v pohodě, tak si myslím, že by to prohodit šlo! Problém je v tom, že dost lidí s nápravou do A ještě jezdí a potom neodejdou jen ložiska, ale i pouzdra těch ložisek v nápravě (v tý rouře) a i povrch čepu se prostě bez funkčních ložisek vydře! Pak se musí vyvložkovat a to už je práce pro odbornou dílnu! Jak rozebrat přesně nápravu nevím, ale je k tomu potřeba celkem hrubá síla a je dobrý přesně označit polohu torzní tyče vůči rameni- torzka je v tisícihranu a nekdo tu radil označit vzájemnou polohu dvou zubů důlčíkem, když se torzky neusadí tak jak mají, bude nejspíš auto nakloněný na jednu stranu! Do takovýho čachrování bych se ale pouštěl jen v případě, že ramena a čepy na vadný nápravě nebudou v háji (nesmí být vydřený a ani zkorodovaný) a ložiska v tý bouraný taktéž a určitě bych zainvestoval do nových gufer! Já to ještě nedělal, ale lidi co to už maj za sebou tvrdí, že je to celkem hračka, nadruhou stranu pro nezkušenýho je to porod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jack Posted December 12, 2006 Author Share Posted December 12, 2006 Jasanda, vcera se mi povedlo, rozebrat komplet naboje a vyklepnout ten ohlej cep, tak tam prehodim naboje i s cepem na bubnove brzdy a bude klid. Ma se tedy nekde obcas promazat? jsou na krajich te velke trubky plastove zaslepky, nedava se tam vazelina?? Dikys Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dakaros Posted December 14, 2006 Share Posted December 14, 2006 Ne, tam určitě ne! Dají se do tý trubky navrtat maznice a naplnit mazacim tukem, určitě je to lepší než nic a dost lidí to chválí! Je tu dost návodů, zkus to vyhledávání! Nedávno jsem to dělal na svý nápravě a když člověk má ty správný věci, tak si myslím, že je to za dvě hoďky zmáknutý! Já to dělal celej den, ale 70% času jsem hledal nářadí a zkoušel si to nanečisto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.