rodov Odesláno 10. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2006 Zdravím všechny, mám jeden dotaz.Je v jednobodovém vstřiku Bosch u P 205 r.v. 91 uvnitř nějaké sítko nebo všechny nečistoty zachytí palivový filtr?Někdy to cuká a nechce jet,palivový filtr mám vyměněný,voda v palivu není.Ještě se chystám vyměnit svíčky a kabely,to by taky mohlo dělat.Dík za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 10. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2006 vyměň kabely (pokud jsou) a zkontroluj svíčky ... může to dělat i nějaké čidlo, nebo potenciometr škrticí klapky. Ale to je asi tak vše, co ti můžu jako příznivec ropy poradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 7. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2007 Čauky, tak jsem konečně vyměnil kabely ke svíčkám a svíčky.Chvilku to bylo lepší,ale už cukáme jako před výměnou.Někdy je to v pohodě a někdy je to hrůza.I při jízdě pokud necuká,při rychlém přidání plynu se mu moc nechce,při pozvolném je to dobrý.Myslím,že to bude potenciometr škrtící klapky.Ještě jeden dotaz:před nastartováním se mi rozsvití červená kontrolka lamda sondy,po nastartování tak za pět sekund zhasne.Je to v pořádku?Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommys Odesláno 7. únor 2007 Sdílet Odesláno 7. únor 2007 A co moc bohatá směs, tohle mi dělalo taky a bylo to tím, ale u karburátoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 7. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2007 To nevím,bohatá směs,na spotřebu to nemá vliv.Jezdím tak za 6l/100km.Mám tam jednobodové vstřikování.Stejně si myslím,že to bude potenciometr.Nic jiného mě nenapadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 8. únor 2007 Sdílet Odesláno 8. únor 2007 Jo ta kontrolka mi taky normálně svítí před nastartováním a pak zhasne. takže to je asi ok. občas se mi rosvítí i při jízdě a stačí to chcípnout a znovu nastartovat a pak třeba půl roku nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 9. únor 2007 Sdílet Odesláno 9. únor 2007 Původně zaslal: rodov To nevím,bohatá směs,na spotřebu to nemá vliv.Jezdím tak za 6l/100km. 6l? A kde jezdis? Ja jezdim s 1,9D za 5,6 konstantne mesto(zima 5,8),dalka 4,75 pri rychlosti cca 105 tachometrovejch s tim ze se neupejpam predjizdet a pridat, jinak pri 90 jsem to zkousel na 100km a 4,4. Jezdil jsem s 1,8D 205(no vlastne 1,7) a ta ve meste 5,0 dalka nemerena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomexTuner Odesláno 10. únor 2007 Sdílet Odesláno 10. únor 2007 zkus zkontrolovat trysku s natocenym motorem....normalne natoc motor otevri haupnu a pridavej a ubirej a divej se jestli to nedava nerovnomerne palivo.....byva to zaneseny...jinak nevim....zkontroluj taky bowdeny jestli nekde nechytaj.....jinak nevim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 10. únor 2007 Sdílet Odesláno 10. únor 2007 No zkus se taky kouknou na kabel vedouci elektromagnetickymu vstřikovacimu ventilu,meli jsme ho u GRI(SPI)naštíplej a jak se motor trasl tak to obas vynechavalo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomexTuner Odesláno 10. únor 2007 Sdílet Odesláno 10. únor 2007 no prave.....pokud to vynechava vstriky tak to vypada na spatnej kontakt na trysce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 16. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. březen 2007 Zdravím všechny, tak jsem po delší chvíli chtěl vyjet.Normálně jsem nastartoval,motor běžel úplně v pohodě,trošku zvýšené otáčky na sytič,pak lehce ubral.Když jsem se chtěl rozjet,přidal jsem,prostě to něšlo,poskakoval jsem jak na první hodině v autoškole.Při vyšlápnuté spojce,motor běží úplně v pohodě,jde do otáček,ale jak dám rychlost,je to hrůza.Až pokud motor vytočím hodně vysoko,pak to jede.Na tu potenciometr jsem koukal,ale neměl jsem to rozdělaný,jen se mi to zdálo,že jsou čtyři šrouby volné,na každém čtvrt otáčky.Utáhl jsem to,ale s citem,nebudu utahovat na krev.Jinak přívodní kabel je v pohodě. Poradíte cos tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 16. březen 2007 Sdílet Odesláno 16. březen 2007 No jak tu tak čtu a pročítám, tak jsem zatím nezaznamenal radu na silentbloky. Když jsem je měl v háji na mý 205, tak jsem vždycky od garáže odjížděl poskokem skok. Po podrobné prohlídce jsem zjistil, že mám v háji (byl přetrženej vejpůl) ten silentblok, kterej je (když zvedneš haupnu) na levý straně, zespod je přišroubovanej ke kastli a zvrchu je na něj přišroubováný rameno od motoru. Má to tvar zhruba jako hruška. Ze stran jsou tam ještě takový gumový \"polštářky\", který jsou jedním šroubem taky uchycený v kastli. Jak se motor za jízdy cuká, tak se ty polštářky časem omačkaj a to rameno tam pak pěkně lítá. Já tam měl vůli na každý straně tak necelý 2cm. Vsugerovával jsem si, že mám necitlivou nohu na plynu:), a na každý křižovatce jsem byl středem pozornosti:D. Před výměnou těch silentbloků jsem se jízdě na 1 a skoro i 2 vyhejbal, ale po jejich výměně je to paráda. Ale pokud ti to dělá i za jízdy třeba na 3. až 5. rychlostní stupeň, tak bych omrknul ten potenciometr. Je tam gumový těsnění, aby se tam nedostaly žádný nečistoty. A pokud to máš povolený jak píšeš, tak bych do toho určitě mrknul. A taky ty šrouby by měly mít uprostřed díry takovej z výroby udělanej hrotík, kterej brání zasunutí bitu (myslím, že ty šrouby jsou na bit tvaru hvězdičky). Pokud je tam nemáš, tak ty hrotíky někdo odvrtal a už se v tom nejspíš hrabal. Ale ty šroubky maj celjem dobrej rantlík, takže to jde povolit či dotáhnout i kombinačkama. No mrkni na to a dej vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 18. březen 2007 Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Původně zaslal: Vopičí A taky ty šrouby by měly mít uprostřed díry takovej z výroby udělanej hrotík, kterej brání zasunutí bitu (myslím, že ty šrouby jsou na bit tvaru hvězdičky). Pokud je tam nemáš, tak ty hrotíky někdo odvrtal a už se v tom nejspíš hrabal. Ale ty šroubky maj celjem dobrej rantlík, takže to jde povolit či dotáhnout i kombinačkama. pokud ty šrouby mají tvar hvězdičky a u prostřed je takovej hrotík, tak na to existuje přímo bit a nemusí se nic odvrtávat ani povolovat kombinačkama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 18. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2007 Zdravím, silentblok jsem už vyměnil už dávno,toho,že je přetržený jsem si všimnul,už když jsem auto koupil.Takže tím to být nemůže.Potenciometr je přidělaný 4 šrouby,krytky z umělé hmoty šli krásně stáhnout,nic jsem nemusel vylamovat.Nikdo se v tom asi nehrabal,pokud ty krytky nesundal jako já.Kombinačkami jsem to neutahoval,mám na to bit.Takže zůstává už jen možnost celé to rozmontovat.Tam se uvidí,někde jsem četl tady návod na montáž.Jiná možnost co by to mohlo dělat mě nenapadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 10. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2007 Zdravím všechny, tak dnes jsem konečně opravil to nešťastné cukání.Měl jsem rozebraný potenciometr.Uvnitř byl pěkně mastný,stačilo umýt benzinem s kartáčky jsem trošinku přihnul.Jinak dráhy se mi zdály v pohodě.Sice kde kartáčky jezdí je vidět,ale není to prodřený.Smontoval jsem to,nastartoval a světe div se ,NEŠKUBE!!I při jízdě se mi zdá,že motor jde lépe za plynem.Mám,ale další nekončící poruchu,už jsme to tady řešili,vyskakuje mně 2 a 4 rych.stupeň.Chci se zeptat,jak rozdělat kloubek na řadící tyči.Mám ho zarezatělý a nemůžu ho rozebrat.Už jsem na to zkoušel nakapat brzdovku,jak žlutou,tak červenou.Nic,pak speciální sprej na zarezlé spoje,Taky nic.Bojím se,že pokud to vemu silou,tak něco ohnu nebo utrhnu.Poradí někdo kdo to už měl rozdělaný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 11. duben 2007 Sdílet Odesláno 11. duben 2007 Původně zaslal: rodov Zdravím všechny, tak dnes jsem konečně opravil to nešťastné cukání.Měl jsem rozebraný potenciometr.Uvnitř byl pěkně mastný,stačilo umýt benzinem s kartáčky jsem trošinku přihnul.Jinak dráhy se mi zdály v pohodě.Sice kde kartáčky jezdí je vidět,ale není to prodřený.Smontoval jsem to,nastartoval a světe div se ,NEŠKUBE!!I při jízdě se mi zdá,že motor jde lépe za plynem.Mám,ale další nekončící poruchu,už jsme to tady řešili,vyskakuje mně 2 a 4 rych.stupeň.Chci se zeptat,jak rozdělat kloubek na řadící tyči.Mám ho zarezatělý a nemůžu ho rozebrat.Už jsem na to zkoušel nakapat brzdovku,jak žlutou,tak červenou.Nic,pak speciální sprej na zarezlé spoje,Taky nic.Bojím se,že pokud to vemu silou,tak něco ohnu nebo utrhnu.Poradí někdo kdo to už měl rozdělaný? Tak gratuluju k opravě toho škubání. Za to odvrtávání se omlouvám (ale taky by to tak šlo:D), netušil jsem že už jsou i takový bity. Ta 2 a 4 mi kdysi taky vyskakovala a taky to bylo tím pořádně zarezlým táhlem a taky jsem se bál použít hrubší sílu:D. Já ale měl táhla z jiný 205, tak jsem je použil a bylo vše OK. Ale pokud na to mazadla nepomáhaj, tak asi ta hrubá síla bude nakonec třeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodov Odesláno 12. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2007 Dík za odpověď, dopadne to na hrubou sílu.Chci se zeptat,jestli nevíte kolik stojí na vrakáči táhla na P 205?Když se do toho dám a něco tam povolí,bude asi dobrý mít táhla náhradní,abych tam měl co dát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.