Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406-1,6 nejde zapalování


Keml

Recommended Posts

Včera jsem zůstal stát v Plzni na křižovatce. Auto do té doby jelo normálně a najednou jako když ho někdo vypne od té doby nejde nastartovat, prostě nic . Palivové čerpadlo funguje elektroniku k rozdělovači jsem proměřoval imobilizér a kablíky k němu jsou taky v pořádku, kabely ke svíčkám jsou taky ok. , ale když startuji svíčky nehází jiskru ,tak asi rozdělovač. Nemá někdo podobnou zkušenost ?:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je mozny ze se propalila civka, zkus ji nekde pujcit a vymenit za jinou, popr. odesel modul zapalovani, takova cerna krabicka cca 5x3 cm nekde vpravo z boku na hlave motoru ( bohuzel nemam ted katalog ND abych se podival presneji, mozna vecer to stihnu )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten motor na obrázku souhlasí ,jediné co k rozdělovači vede je 4 žilovej štekr viz . obrázek .Cívka a modul zapalování tam nikde není.Od rozdělovače vedou 4 kabely ke svíčkám ,žádná cívka ,možná že je uvnitř rozdělovače.Fakt si nevím rady, a ještě se to vy..re teď před Vánocema.Už jednou se mi stalo to samí , najednou se auto zastavilo a nic ,dál nejelo .Doma jsem zjistil ,že nejde palivové čerpadlo a na vině bylo zdvojené relé které mám u mého auta v krabičce u počítače které sice spínalo ,ale udělala se tam malá natavenina s plastu kolem a tím pádem nedopínalo.stačilo relé rozebrat a vyčistit. Taková kravinka a člověka to otráví.Jediný co jsem před dvěma dny na autě dělal že jsem měl venku katalyzátor protože mě urezla spojka s prostředním dílem a navařoval jsem novou.

post-0-14109595086234_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Keml

Ten motor na obrázku souhlasí ,jediné co k rozdělovači vede je 4 žilovej štekr viz . obrázek .Cívka a modul zapalování tam nikde není.Od rozdělovače vedou 4 kabely ke svíčkám ,žádná cívka ,možná že je uvnitř rozdělovače.Fakt si nevím rady, a ještě se to vy..re teď před Vánocema.Už jednou se mi stalo to samí , najednou se auto zastavilo a nic ,dál nejelo .Doma jsem zjistil ,že nejde palivové čerpadlo a na vině bylo zdvojené relé které mám u mého auta v krabičce u počítače které sice spínalo ,ale udělala se tam malá natavenina s plastu kolem a tím pádem nedopínalo.stačilo relé rozebrat a vyčistit. Taková kravinka a člověka to otráví.Jediný co jsem před dvěma dny na autě dělal že jsem měl venku katalyzátor protože mě urezla spojka s prostředním dílem a navařoval jsem novou.

Zapalovací cívka je opravdu uvnitř toho jakoby víčka rozdělovače. Pokud je to motor 8BBFZ / XU5JP a podle katalogu je to stejný jako pro motory XU7JP/K což je 1.8 8V

[upravil dne 10/12/06 Radek Hurvajz]

post-0-14109595086412_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano motor 1,8 -8V je v podstatě asi stejnej jako 1,6 jenom má jiné vrtání. Myslím že auta s motory 1,6 a 1,8-8V se k nám nedovážely .Já koupil svého 406 -1,6 XU5JP v německu v roce 1999. Je to rok výroby 1997.Měl najeto jenom 21 000Km ,koupil jsem ho z německého zastoupení servisu Peugeot takže jsem k němu dostal všechny klíče ,servisní knížku, a něm .techničák.Byl mírně kleplej na předek,měnil jsem jenom haupnu a jedno světlo jinak byl OK jako novej. Měl ho nějakej děděk z babkou a ty snim jezdily akorát v neděli do kostela a nakoupit do Aldi. Ten rozdělovač bude asi pěkně mastnej.

[upravil dne 10.12.06 Keml]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Keml

Ten motor na obrázku souhlasí ,jediné co k rozdělovači vede je 4 žilovej štekr viz . obrázek .Cívka a modul zapalování tam nikde není.Od rozdělovače vedou 4 kabely ke svíčkám ,žádná cívka ,možná že je uvnitř rozdělovače.Fakt si nevím rady, a ještě se to vy..re teď před Vánocema.Už jednou se mi stalo to samí , najednou se auto zastavilo a nic ,dál nejelo .Doma jsem zjistil ,že nejde palivové čerpadlo a na vině bylo zdvojené relé které mám u mého auta v krabičce u počítače které sice spínalo ,ale udělala se tam malá natavenina s plastu kolem a tím pádem nedopínalo.stačilo relé rozebrat a vyčistit. Taková kravinka a člověka to otráví.Jediný co jsem před dvěma dny na autě dělal že jsem měl venku katalyzátor protože mě urezla spojka s prostředním dílem a navařoval jsem novou.

Zapalovací cívka je opravdu uvnitř toho jakoby víčka rozdělovače. Pokud je to motor 8BBFZ / XU5JP a podle katalogu je to stejný jako pro motory XU7JP/K což je 1.8 8V

ta civka stoji 2335 bez dane, ten modul tam neni, ten byl u 1.6tek ve 405tkach

[upravil dne 10/12/06 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Keml

Ano motor 1,8 -8V je v podstatě asi stejnej jako 1,6 jenom má jiné vrtání. Myslím že auta s motory 1,6 a 1,8-8V se k nám nedovážely .Já koupil svého 406 -1,6 XU5JP v německu v roce 1999. Je to rok výroby 1997.Měl najeto jenom 21 000Km ,koupil jsem ho z německého zastoupení servisu Peugeot takže jsem k němu dostal všechny klíče ,servisní knížku, a něm .techničák.Byl mírně kleplej na předek,měnil jsem jenom haupnu a jedno světlo jinak byl OK jako novej. Měl ho nějakej děděk z babkou a ty snim jezdily akorát v neděli do kostela a nakoupit do Aldi. Ten rozdělovač bude asi pěkně mastnej.

[upravil dne 10.12.06 Keml]

Myslim že na vyzkoušení to někde snad seženeš, pak to koupit snad na vrakáči by neměl být problem, pár tech aut se sem dovezlo jako ojetejch a třeba se něco najde.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosimtě ještě se zeptám , jak jsi tu cívku proměřoval (postup) ?. Taky tě neházely svíčky jiskru ? Taky to najednou nejelo ? Nejhorší je ,že se mi žvejknul zadní spodní upevňovací šroub,budu muset odbrouit hlavu šroubu a šroub vyšroubovat, jsou jištěné Loctytem. Rozuměj nechce se mě zbytečně platit diagnostiku a chci si být závadou jistý ,jinak díky za rady všem, pomohlo mě to.:potlesk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když je vadný snímač otáček motoru,řídící jednotka nemá informaci,že točíš motorem,takže ti nemůže ani dávat jiskru.Snímač je na setrvaku mezi motorem a kabinou je tam špatný přístup.Ten snímač nemusí být špatný,možná bude stačit ho očistit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové závada vyřešena , byl to opravdu snímač otáček, přesněji špatně zaklaplej konektor od snímače ot. Musel být povytaženej už pěkně dlouho prorože s tim konektorem jsem nikdy ni nedělal a byl špinavej .Takže auto už šlape jako dřív.Díky moc všem za pomoc a taky zaxonovi za tu radu o snímači.Ušetřily jste mě hodně starostí a peněz.:super:potlesk:D :D :D:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...