Keml Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Včera jsem zůstal stát v Plzni na křižovatce. Auto do té doby jelo normálně a najednou jako když ho někdo vypne od té doby nejde nastartovat, prostě nic . Palivové čerpadlo funguje elektroniku k rozdělovači jsem proměřoval imobilizér a kablíky k němu jsou taky v pořádku, kabely ke svíčkám jsou taky ok. , ale když startuji svíčky nehází jiskru ,tak asi rozdělovač. Nemá někdo podobnou zkušenost ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MŠ309 Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Nemyl jsi motor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keml Posted December 10, 2006 Author Share Posted December 10, 2006 Motor jsem nemyl,asi to odtáhnu na diagnostiku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 je mozny ze se propalila civka, zkus ji nekde pujcit a vymenit za jinou, popr. odesel modul zapalovani, takova cerna krabicka cca 5x3 cm nekde vpravo z boku na hlave motoru ( bohuzel nemam ted katalog ND abych se podival presneji, mozna vecer to stihnu ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keml Posted December 10, 2006 Author Share Posted December 10, 2006 Ten motor na obrázku souhlasí ,jediné co k rozdělovači vede je 4 žilovej štekr viz . obrázek .Cívka a modul zapalování tam nikde není.Od rozdělovače vedou 4 kabely ke svíčkám ,žádná cívka ,možná že je uvnitř rozdělovače.Fakt si nevím rady, a ještě se to vy..re teď před Vánocema.Už jednou se mi stalo to samí , najednou se auto zastavilo a nic ,dál nejelo .Doma jsem zjistil ,že nejde palivové čerpadlo a na vině bylo zdvojené relé které mám u mého auta v krabičce u počítače které sice spínalo ,ale udělala se tam malá natavenina s plastu kolem a tím pádem nedopínalo.stačilo relé rozebrat a vyčistit. Taková kravinka a člověka to otráví.Jediný co jsem před dvěma dny na autě dělal že jsem měl venku katalyzátor protože mě urezla spojka s prostředním dílem a navařoval jsem novou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Původně zaslal: Keml Ten motor na obrázku souhlasí ,jediné co k rozdělovači vede je 4 žilovej štekr viz . obrázek .Cívka a modul zapalování tam nikde není.Od rozdělovače vedou 4 kabely ke svíčkám ,žádná cívka ,možná že je uvnitř rozdělovače.Fakt si nevím rady, a ještě se to vy..re teď před Vánocema.Už jednou se mi stalo to samí , najednou se auto zastavilo a nic ,dál nejelo .Doma jsem zjistil ,že nejde palivové čerpadlo a na vině bylo zdvojené relé které mám u mého auta v krabičce u počítače které sice spínalo ,ale udělala se tam malá natavenina s plastu kolem a tím pádem nedopínalo.stačilo relé rozebrat a vyčistit. Taková kravinka a člověka to otráví.Jediný co jsem před dvěma dny na autě dělal že jsem měl venku katalyzátor protože mě urezla spojka s prostředním dílem a navařoval jsem novou. Zapalovací cívka je opravdu uvnitř toho jakoby víčka rozdělovače. Pokud je to motor 8BBFZ / XU5JP a podle katalogu je to stejný jako pro motory XU7JP/K což je 1.8 8V [upravil dne 10/12/06 Radek Hurvajz] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keml Posted December 10, 2006 Author Share Posted December 10, 2006 Ano motor 1,8 -8V je v podstatě asi stejnej jako 1,6 jenom má jiné vrtání. Myslím že auta s motory 1,6 a 1,8-8V se k nám nedovážely .Já koupil svého 406 -1,6 XU5JP v německu v roce 1999. Je to rok výroby 1997.Měl najeto jenom 21 000Km ,koupil jsem ho z německého zastoupení servisu Peugeot takže jsem k němu dostal všechny klíče ,servisní knížku, a něm .techničák.Byl mírně kleplej na předek,měnil jsem jenom haupnu a jedno světlo jinak byl OK jako novej. Měl ho nějakej děděk z babkou a ty snim jezdily akorát v neděli do kostela a nakoupit do Aldi. Ten rozdělovač bude asi pěkně mastnej. [upravil dne 10.12.06 Keml] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keml Posted December 10, 2006 Author Share Posted December 10, 2006 Možná se zeptat 30šestkařů tam se ten motor montoval asi nejvíc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Původně zaslal: Radek Hurvajz Původně zaslal: Keml Ten motor na obrázku souhlasí ,jediné co k rozdělovači vede je 4 žilovej štekr viz . obrázek .Cívka a modul zapalování tam nikde není.Od rozdělovače vedou 4 kabely ke svíčkám ,žádná cívka ,možná že je uvnitř rozdělovače.Fakt si nevím rady, a ještě se to vy..re teď před Vánocema.Už jednou se mi stalo to samí , najednou se auto zastavilo a nic ,dál nejelo .Doma jsem zjistil ,že nejde palivové čerpadlo a na vině bylo zdvojené relé které mám u mého auta v krabičce u počítače které sice spínalo ,ale udělala se tam malá natavenina s plastu kolem a tím pádem nedopínalo.stačilo relé rozebrat a vyčistit. Taková kravinka a člověka to otráví.Jediný co jsem před dvěma dny na autě dělal že jsem měl venku katalyzátor protože mě urezla spojka s prostředním dílem a navařoval jsem novou. Zapalovací cívka je opravdu uvnitř toho jakoby víčka rozdělovače. Pokud je to motor 8BBFZ / XU5JP a podle katalogu je to stejný jako pro motory XU7JP/K což je 1.8 8V ta civka stoji 2335 bez dane, ten modul tam neni, ten byl u 1.6tek ve 405tkach [upravil dne 10/12/06 Ferry] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Původně zaslal: Keml Ano motor 1,8 -8V je v podstatě asi stejnej jako 1,6 jenom má jiné vrtání. Myslím že auta s motory 1,6 a 1,8-8V se k nám nedovážely .Já koupil svého 406 -1,6 XU5JP v německu v roce 1999. Je to rok výroby 1997.Měl najeto jenom 21 000Km ,koupil jsem ho z německého zastoupení servisu Peugeot takže jsem k němu dostal všechny klíče ,servisní knížku, a něm .techničák.Byl mírně kleplej na předek,měnil jsem jenom haupnu a jedno světlo jinak byl OK jako novej. Měl ho nějakej děděk z babkou a ty snim jezdily akorát v neděli do kostela a nakoupit do Aldi. Ten rozdělovač bude asi pěkně mastnej. [upravil dne 10.12.06 Keml] Myslim že na vyzkoušení to někde snad seženeš, pak to koupit snad na vrakáči by neměl být problem, pár tech aut se sem dovezlo jako ojetejch a třeba se něco najde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keml Posted December 10, 2006 Author Share Posted December 10, 2006 Ta cena prosimtě platí pro cívku nebo se to prodává komplet i s tím výčkem rozdělovače? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Původně zaslal: Keml Ta cena prosimtě platí pro cívku nebo se to prodává komplet i s tím výčkem rozdělovače? No mělo by to být komplet, v katalogu je to cely pod jednim čislem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pucmeloun Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Mám to samý auto a přikáním se k té cívce - jednou mi to udělao taky - stačilo jít od svíček po kabelu se zkoušečkou. Cívku jsem vzal s druhýho motoru co jsem měl a bylo to ok Určitě ji seženeš na vrakači - cena cca.500 - 1000 kč Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 je to cena za komplet, to co je na obrazku z katalogu pod cislem 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keml Posted December 11, 2006 Author Share Posted December 11, 2006 Prosimtě ještě se zeptám , jak jsi tu cívku proměřoval (postup) ?. Taky tě neházely svíčky jiskru ? Taky to najednou nejelo ? Nejhorší je ,že se mi žvejknul zadní spodní upevňovací šroub,budu muset odbrouit hlavu šroubu a šroub vyšroubovat, jsou jištěné Loctytem. Rozuměj nechce se mě zbytečně platit diagnostiku a chci si být závadou jistý ,jinak díky za rady všem, pomohlo mě to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaxon Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Taky to může být snímač otáček motoru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keml Posted December 12, 2006 Author Share Posted December 12, 2006 A ten je kde , to se mi nezdá ,když nejde jiskra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 no ja civku merit nemusel, me proste kolem toho maleho konektoru slehaly jiskry a byly videt a auto cukalo, neakcelerovalo a jelo hodne blbe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaxon Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Když je vadný snímač otáček motoru,řídící jednotka nemá informaci,že točíš motorem,takže ti nemůže ani dávat jiskru.Snímač je na setrvaku mezi motorem a kabinou je tam špatný přístup.Ten snímač nemusí být špatný,možná bude stačit ho očistit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keml Posted December 12, 2006 Author Share Posted December 12, 2006 Tak pánové závada vyřešena , byl to opravdu snímač otáček, přesněji špatně zaklaplej konektor od snímače ot. Musel být povytaženej už pěkně dlouho prorože s tim konektorem jsem nikdy ni nedělal a byl špinavej .Takže auto už šlape jako dřív.Díky moc všem za pomoc a taky zaxonovi za tu radu o snímači.Ušetřily jste mě hodně starostí a peněz. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.