kerlin Posted June 30, 2003 Share Posted June 30, 2003 U studeného motoru to po nastartování několikrát zařinčí po zahřátí už se to neobjeví. Při prudké akceleraci se někde zepředu ozývají chrčivé (řinčivé) zvuky, po ubrání plynu zmizí. Co to může být? Je to benzín 306. Nedávno byla měněna napínací kladka a nic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted June 30, 2003 Share Posted June 30, 2003 nemiohl by to byt treba uvolnenej plech co je na svodech? Poradim ti asi tak to, aby sisi otvoril kapotu a poslouchal, zatim co 2. clobrda bude startovat studenej motor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kerlin Posted June 30, 2003 Author Share Posted June 30, 2003 Díky zkusím to. Když už jsem tady, nevíš jak je to u 306 s kontrolou oleje v převodovce. Má asi 220 000 km. (auto). Koupil jsem ho před 7 500 km a už jsem toho vyměnil fůru ale ještě to má mochy. Taky mi na nerovnostech klepe nějaký kloub řízení, ale prý to stojí 20 hadrů, tak nevím. Pavel Kerlin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted June 30, 2003 Share Posted June 30, 2003 olej se tam pry menit nemusi, ael vis jak to je... radsi ho vymen... bude te to stat min nez nova prevodovka a uvidis, ze se to razeni i zlehci.... nevim jakej je presne olej do tehle prevodovek, ale mohl bychj to nekde pohledat..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vector Posted July 1, 2003 Share Posted July 1, 2003 To řinčení se mi taky párkrát stalo, vypadá to na startér. Schválně to zkus vypnout a znovu nahodit. Mělo by to přestat. NEvim co ti klepe vepředu na 306, ale sou tam 1...2x spodní čep ramene cca 1000,- kus 2...2x kulový čel cca 450,- kus 3...2x stabilizátor cca 950,- kus 4...4x kulatý silentblok cca pár 170,- kus 5...2x zadní silentblok cca 300,- kus 6...futra brzd cca 600,- original sada na bendix a cca 1300,- sada na BOSH na jedniu stranu. 7...... horná misky tlumičů cca 600,- 8.......Tlumič cca 2000,- 9.......Pružina cca 800,- A pár dalších blbostí... Takže Easy ride Vem za kolo do stran, když tam bude vůle, sou to kuláky, když bude vůle svisle, sou to spodní čepy, když se nohou opřeš do kola a bude cestovat, tak sou to silentbloky (častějc zadní) Když kola držej, tak to budou stabilizátory, nebo brzdy, za brzdy můžeš vzít rukou až nebudou horký a vytočíš kola do rejdu, i malá vůle pekelně cvaká. Je to takový kovový chrastění, když to bude znít dutě a tlumeně sou to stabilizátory. Z dvacet by si měl komplet novej předek ,-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted July 1, 2003 Share Posted July 1, 2003 a nebo to radsi prodej no teda vector to tu pekne popsal..... NAVRH na zlepseni diskuze, at se neopakujou temata: nahoru do kazdyho oddilu by se dalo neco jako FAQ a az pod tim by bla diskuze...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dydzej Posted July 1, 2003 Share Posted July 1, 2003 vostik: souhlas, a olejema muzeme zacit ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted July 1, 2003 Share Posted July 1, 2003 Oleje a klepani ruzneho druhu... jeste zadni napravy.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert Posted July 1, 2003 Share Posted July 1, 2003 na klepání mají v některých servisech speciální naslouchátka, jako u doktora, nebo dokonce vysílačku, co se někam strčí a pak se při jízdě poslouchá. Ale tady, vzhledem k tomu, že to řinčí i při akceleraci, tak bych hledal okolo svodů a výfuku a taky zkontroloval silenbloky motoru (teda z vlastní zkušenosti). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.